• ۰۹۱۱۵۲۵۱۷۱۴
اصول ست کردن لباس چرم چیست؟

اصول ست کردن لباس چرم چیست؟

ست کردن لباس چرم در زمستان معمولاً از مشکلات و دغدغه هایی ست که باعث می شود اکثر افراد فکر خرید این مدل لباس ها را از ذهن خود بیرون کنند. لباس های چرم دارای ظرافت خاص و منحصر به فردی هستند و در هر زمان کارایی دارند. البته اگر با اصول ست کردن لباس های چرمی آشنا شوید. شما اگر یک فرد با ذوق و خوش سلیقه ای هستید و دوست دارید که لباس چرم به تن کنید تا خاص و منحصر به فرد باشید، ولی نمی دانید چطور باید لباس های چرم را ست کرد، نگران نباشید. پوشاک کوهستانی با چند دهه سابقه در زمینه پوشاک به ویژه بانوان نکاتی در زمینه انوع لباس های چرم و نحوه ی ست کردن آن ها را برای شما در این مقاله گرد آوری کرده و به اشتراک می گذاریم. با ما همراه باشید.

اصول ست کردن لباس چرم

پالتو

تیپ چرم مشکی دخترانه اغلب یکی از استایل های مورد پسند جوان ها می باشد. در انتخاب پالتو چرم شما می توانید از رنگ های متنوعی مثل عسلی، طوسی، زرشکی، سورمه ای و مشکی استفاده کنید که اغلب مشکی را انتخاب می کنند چرا که ست کردن رنگ مشکی بسیار ساده تر است. اما این نکته را نیز در نظر داشته باشید که ست پالتو چرم با رنگ های دیگر می تواند به خاص بودن شما بیافزاید و استایل شما را جذاب تر کند. فقط کافیست اصول ترکیب رنگ ها را بشناسید و بدانید که مثلاً پالتو چرم زرشکی را با چه رنگ هایی می توانید ست کنید. ست لباس چرم زنانه ما با انتخاب پالتو چرم شروع شده و حال باید بدانیم که با چه شلوار و کفشی می توان آن را ست کرد. نکته ای را که همیشه هنگام ست کردن لباس ها باید بدانید این است که ابتدا بزرگ ترین قطعه از لباس را انتخاب کرده، سپس سراغ سایر اجزا بروید. که در اینجا ما ابتدا پالتو را انتخاب کردیم و حال می خواهیم سراغ مابقی اجزا ست، مانند شلوار، کیف، کفش، روسری و اکسسوری ها برویم.

اصول ست کردن لباس چرم چیست؟

ست پالتو چرم چگونه است؟

◘ ست کردن لباس چرم در زمستان برخلاف تصور عموم، کار چندان سختی نیست. مثلاً در مورد پالتو چرم اگر می خواهید متفاوت و نوجوان پسندتر باشید، می توانید آن را با شلوار اسلش و بوت بنددار ست کنید. معمولاً در این مدل استایل اکسسوری خاصی استفاده نمی شود و بیشتر سعی بر سادگی و راحتی لباس هاست.
◘ ست پالتو چرم خود را می توانید با شلوار جین اسکینی و بوت بنددار ست کنید. این استایل مناسب دورهمی ها دوستانه نیز خواهد بود. برای جذاب تر شدن تیپ زمستانی خود می توانید یک بافت ظریف و یقه بسته برای زیر پالتو انتخاب کنید و با یک گردنبند ظریف و کوتاه تیپ زمستانی خود را کامل کنید و یک استایل نیمه رسمی داشته باشید.
◘ ست لباس چرم دخترانه با شلوار جاگر که می تواند چرم یا غیر چرم باشد. اگر می خواهید استایلی اسپرت و راحت و روزمره داشته باشید می توانید پالتو چرم خود را با شلوار جاگر ست کنید. این شلوارها به دلیل گشادی و راحتی که دارند می توانند در استفاده های روزانه و کژوال مورد پسند واقع شوند. شما می توانید پالتو چرم خود را با شلوار جاگر به همراه کتونی ساده و یا لژدار و همچنین یک بافت ظریف و گشاد و کوتاه استفاده کنید تا استایلی اسپرت و در عین حال جذاب و خاص داشته باشید. معمولاً با این سبک لباس ها از دستمال گردن به عنوان اکسسوری استفاده می شود.
◘ ست پالتو چرم خود را می توانید به همراه پیراهن های بلند و یا کوتاه، بسته به قد پالتو، ست کنید. دقت کنید اگر قد پالتو چرم شما بلند است، پیراهنی که با آن می پوشید باید کوتاه باشد و اگر قد پالتو چرم کوتاه است می توانید پیراهن های بلند را به راحتی با آن ست کنید. این سبک لباس به همراه بوت بنددار و یک گردنبند بلند، یک استایل کلاسیک به شما می دهد.

اصول ست کردن لباس چرم چیست؟

کت

ست کاپشن چرم مشکی زنانه همواره از محبوب ترین مدل های لباس چرم در بین جوانان و نوجوانان است. حتی افرادی که پا به سن گذاشته اند ولی از روحیه ی جوانانه ای برخوردار هستند علاقه ی زیادی به کت چرم یا کاپشن چرم دارند. کت چرم نیز مانند پالتو چرم در رنگ های متنوعی مثل مشکی، سورمه ای، زیتونی، عسلی و طوسی تولید می شوند اما کت چرم مشکی به دلیل این که فرم کلاسیکی دارد از طرفداران خیلی بیشتری برخوردار است. ناگفته نماند که کت چرم دارای مدل های مختلفی است و بسته به طرح و مدل آن، استایل آن نیز متفاوت است. از جمله این مدل ها می توان به کت های چرمی یقه خز، یقه انگلیسی، مدل موتورسواری، مدل مسابقه ای و... اشاره کرد.
تیپ چرم مشکی زنانه همانطور که گفته شد مورد پسندترین استایل در بین لباس های چرمی زمستان است. اما اگر همین استایل پر فروش بدون دقت و سلیقه انتخاب شود می تواند استایلی نامناسب برای شما به همراه بیاورد. همانطور که در بخش قبل گفتیم شما باید بدانید که لباس چرم خود را با چه شلوار، کفش و اکسسوری ست کنید. اگر در طراحی و مد روز تخصص و آگاهی ندارید، نگران نباشید. ما در تیم پوشاک کوهستانی نکاتی در خصوص ست لباس چرم زنانه مخصوصاً ست کردن کت چرم را برای شما گردآوری کردیم که می تواند به شما در این امر یاری کند. با ما باشید.

اصول ست کردن لباس چرم

ست کت چرم چگونه است؟

• تیپ چرم مشکی زنانه شما با یک کت چرم با یقه ی خزدار روی پیراهن مجلسی می تواند یک استایل رسمی به خود بگیرد. پیراهن شما می تواند کوتاه یا بلند باشد اما قد کت چرم حتماً باید کوتاه باشد. کفش مناسب این استایل بسته به قد پیراهن شما دارد. اگر قد پیراهن بلند باشد با یک نیم بوت چرم و یا کفش پاشنه بلند مجلسی چرم و اگر قد پیراهن کوتاه بود یک بوت چرم می تواند به زیبایی استایل شما بیافزاید.
• ست لباس چرم دخترانه با کت چرم کوتاه و یک ست تاپ و دامن کوتاه که دامن می تواند چرم نیز باشد، یک استایل دخترانه و نوجوان پسند برای شما به ارمغان خواهد آورد. کفش مناسب این استایل یک کتانی چرم مشکی یا سفید که یادآور یک تیپ اسپرت هست می باشد.
• ست کاپشن چرم مشکی زنانه به همراه تاپ نیم تنه و شلوار بلند مناسب استایل روزمره و کژوال است. شلوار شما می تواند جین بگ یا یک شلوار کتان راحت گشاد و بلند باشد. از اکسسوری های اسپرت و کمی شلوغ می توان برای این مدل استایل استفاده کرد.
• ست لباس چرم دخترانه با کت چرم کوتاه با هر رنگ و طرحی، به همراه شلوار جین اسکینی و یک شومیز سفید و کتانی سفید یک استایل کاملاً دخترانه و اسپرت برای دورهمی ها و همچنین قرارهای ملاقات نیمه رسمی می باشد. اکسسوری که مناسب این استایل است یک جفت گوشواره بلند ولی ظریف به همراه گردنبند بلند و ظریف می باشد.
• تیپ چرم مشکی دخترانه اگر با کت چرم طرح دار همراه شود یک استایل خاص و منحصر به فرد برای شما به وجود خواهد آورد. طرح هایی مثل کت های چرم با گلدوزی زیبا و یا منجوق های فلزی تزیین شده و یا کت های چرم نقاشی شده نیز گزینه های خوبی برای افرادی که دنبال استایل خاص و جوان پسندانه می گردند خواهد بود. 

پیشنهاد ویژه پوشاک کوهستانی : خرید شلوار راحتی زنانه
                                            خرید تی شرت زنانه
                                            خرید تاپ نخ پنبه زنانه

شلوار

ست کردن لباس چرم در زمستان عموماً با انتخاب شلوار چرم آغاز می گردد. شلوار چرم این روزها طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده و اغلب قشر جوان و نوجوان از استقبال کنندگان این جنس شلوار هستند. شلوار چرم نیز مانند پالتو و کت چرم دارای رنگ های متنوعیست ولی به دلیل زیبایی خاص و شیکی رنگ مشکی، این شلوار جذاب بیشتر با رنگ مشکی تولید می شود. البته ناگفته نماند که سایر رنگ های شلوار چرم زیبایی خاص خود را دارند ولی شلوار چرم مشکی به دلیل این که راحت تر ست می شوند و فرم بدن را زیباتر نشان می دهند، بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند.
تیپ چرم مشکی زنانه که با انتخاب شلوار چرم همراه باشد می تواند شما را به یک فرد با استایل خاص مبدل کند. شلوار چرم به دلیل خاصیت براق و چسبان بودن آن به عنوان یک استایل منحصر به فرد دیده می شود. اگر می خواهید همیشه زیبا و شیک به نظر برسید و در جمع های مختلف منحصر به فرد باشید، حتماً شلوار چرم بپوشید. به شرطی که بدانید چطور و با چه لباس هایی باید ست کنید در غیر این صورت به یک تیپ و استایل نازیبا تبدیل خواهد شد. برای این که بدانید شلوار چرم را چگونه می توانید ست کنید با ما، پوشاک کوهستانی همراه باشید.

اصول ست کردن لباس چرم چیست؟

ست شلوار چرم چگونه است؟

- ست لباس چرم زنانه با شلوار چرم می تواند یک استایل رسمی و نیمه رسمی برای شما بسازد. شلوار چرم به همراه پالتو و یا کت به رنگ مشکی، قرمز، نوک مدادی و با کفش پاشنه بلند به رنگ مشکی بر خاص بودن شما خواهد افزود. همچنین با یک بافت ظریف یقه اسکی به همراه گردنبند ظریف و بلند جذاب تر خواهید شد.
- ست کاپشن چرم مشکی زنانه از نوع خزدار یا ارتشی یک گزینه ی مناسب برای ست کردن با شلوار چرم برای افرادی که می خواهند استایل روزمره و کژوال داشته باشند است. البته انتخاب مدل کاپشن چرم بسته به سلیقه ی افراد دارد، اما این نکته را به خاطر داشته باشید که سادگی همیشه زیباست. نیم بوت مشکی با پاشنه یا بدون پاشنه و از جنس چرم نیز کفش مناسب این استایل است. شومیز ساده نیز می تواند به کژوال بودن استایل بیافزاید.
- تیپ چرم مشکی دخترانه با شلوار چرم اگر به همراه کت جین کوتاه و کتانی سفید یک استایل اسپرت است که می تواند برای دورهمی های دوستانه مناسب باشد. اگر یک پلیور یقه اسکی که کمی هم داخل شلوار قرار داشته باشد به همراه یک جفت گوشواره اسپرت بهترین گزینه برای استایل اسپرت شماست.
- ست کردن لباس چرم در زمستان با شلوار چرم مشکی به همراه کفش کالج مشکی چرم با پیراهن چهارخونه و کت یا کاپشن مدل گشاد برای استایل های خیابانی یا گشت و گذار و پیاده روی گزینه ی مناسبی ست. این نکته را به خاطر داشته باشید که به هیچ عنوان رنگ مشکی را با رنگ قهوه ای ست نکنید. چرا که هر کدام از این رنگ ها می تواند استایل شما را خاص و منحصر به فرد کند ولی در کنار هم با جنس چرم زیبایی خود را از دست خواهند داد.

اصول ست کردن لباس چرم چیست؟

جمع بندی

ست لباس چرم زنانه شامل پالتو چرم، کت چرم و شلوار چرم می باشد که مناسب فصول سرد سال مثل زمستان می باشند. اما همانقدر که ست کردن این نوع لباس ها ساده و راحت است، اگر به درستی انتخاب نشوند می تواند ظاهری ناخوشایند برای شما به وجود بیاورند. ما در تیم پوشاک کوهستانی سعی کردیم نکاتی را در خصوص نحوه ست کردن انواع لباس چرم برای آن دسته از عزیزانی که در این زمینه آگاهی ندارند عنوان کنیم. می توانید از طریق منوی ارتباط با ما نظرات خود را در مورد این مقاله بیان کنید.

دیدگاه خودرا بنویسید

با عضویت در فروشگاه اینترنتی ما ، خیلی سریع و راحت از تخفیف های ما مطلع شوید!