• ۰۹۱۱۵۲۵۱۷۱۴
هر آنچه که درباره شلوار برمودا باید بدانید؟

هر آنچه که درباره شلوار برمودا باید بدانید؟

شلوار برمودا زنانه یا شلوار برمودا دخترانه چیست؟ شلواریست با قد کوتاه و فرم راسته که بیشتر برای تابستان مناسب است ولی در فصول سرد سال نیز می توان به همراه بوت یا نیم بوت استفاده کرد. شلوار برمودا در گذشته بسیار محبوب بوده خصوصاً در فصل گرما و امروزه نیز با گسترش صنعت مد دوباره به دنیای پوشاک برگشته و محبوبیت خود را بدست آورده است. اما برای استفاده از شلوار برمودا زنانه باید بدانیم که چیست و چگونه می توان شلوار برمودا زنانه را در استایل های مختلف استفاده کرد. پوشاک کوهستانی با چند دهه سابقه در زمینه پوشاک به ویژه بانوان قصد دارد در این مقاله شما را در این خصوص راهنمایی کند. با ما همراه باشید.

هر آنچه که درباره شلوار برمودا باید بدانید؟

شلوار برمودا زنانه چیست؟

شلوار برمودا زنانه همانطور که گفته شد شلواریست با قد کوتاه و فرم راسته که کمی هم به جذب نزدیک است. شلوار به دلیل این که جزیی از بخش های اصلی هر لباس و پوششی قرار دارد، تنوع در آن هم بسیار زیاد است. شلوار برمودا زنانه یا شلوار برمودا دخترانه یکی از این مدل های متنوع است که در دنیا طرفداران خاص خود را دارد. این شلوار به دلیل این که برش صاف و دوخت متقارن آن برای خانم هایی که شیک پوش هستند و می خواهند همواره لباس های ساده و شیک بپوشند، جذابیت خاصی دارد.
شلوار برمودا زنانه در اصل برای فرار از گرما طراحی شد. اگر بخواهیم گریزی به تاریخچه ی آن بزنیم باید بگوییم شلوار برمودا در گذشته برای سربازانی که در منطقه ی برمودا زندگی می کردند طراحی شد تا از شدت گرمای آن منطقه در امان باشند. امروزه نیز شلوار برمودا زنانه توسط افرادی که می خواهند استایلشان شیک و جذاب باشد، در عین حال لباسی خنک به تن کنند، استفاده می گردد.

هر آنچه که درباره شلوار برمودا باید بدانید؟

ویژگی های شلوار برمودا زنانه

شلوار برمودا زنانه یا شلوار برمودا دخترانه به دلیل ویژگی های اصلی که دارد خاص و پرطرفدار شده است. البته با پیشرفت صنعت مد بسیاری از این ویژگی ها دستخوش تغییرات شده و افراد با توجه به سلایق و عقایدشان مدل آن را کمی تغییر می دهند. ما در این بخش از مقاله برخی از ویژگی های یک شلوار برمودای اصل را برای شما گردآوری کرده ایم. از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• شلوار برمودا زنانه یک فاق 10 الی 12 سانتیمتری دارد.
• قد شلوار برمودا دخترانه در اصل 2 الی 3 سانت بالای زانو می باشد. اما امروزه با پیشرفت صنعت مد قد شلوار برمودا زنانه کمی بلندتر از شلوارک شروع می شود تا بالای مچ می ایستد.
• قد شلوار برمودا زنانه نباید کوتاه تر از اندازه گفته شده باشد.
• بلندی قد شلوار برمودا دخترانه نباید بیشتر از 90 سانتی متر باشد.
• لبه ی پایینی شلوار برمودا زنانه معمولاً به صورت پاکتی یا دوبل دوخته می شود.
• شلوار برمودا دخترانه فرمی راسته و ساده دارد.
• شلوار برمودا زنانه در دو استایل فیت و گشاد (با حفظ مدل راسته آن) دوخته می شود.
• شلوار برمودا دخترانه به شلوارهای پیاده روی و شلوار راحتی زنانه هم معروف هستند.

هر آنچه که درباره شلوار برمودا باید بدانید؟

انواع شلوار برمودا زنانه

شلوار برمودا زنانه همانطور که گفته شد به دلیل گستردگی در صنعت مد و افزایش و تنوع سلایق، امروزه مانند سایر شلوارها مدل ها و جنس و رنگ های مختلفی دارد. از مدل های گشاد گرفته تا فیت و تنگ و رنگ های محبوبی مثل مشکی، آبی تیره و خاکی که همه ی این ها متناسب با سلیقه ی افراد انتخاب می شود. هر فردی می تواند باتوجه به سلیقه، سایز و فرم بدن خود رنگ و مدل شلوار برمودا دخترانه مورد علاقه خود را انتخاب و یا طراحی کند. در این بخش از مقاله چند نمونه از مدل های مختلف شلوار برمودا زنانه با جنس های مختلف را برای شما آورده ایم. از جمله:

برای مشاهده انواع مدل های شلوار برمودا دخترانه از فروشگاه اینترنتی پوشاک کوهستانی اینجا کلیک کنید.

هر آنچه که درباره شلوار برمودا باید بدانید؟

◘ شلوار برمودا زنانه پارچه ای

شلوار برمودا زنانه یا شلوار برمودا دخترانه پارچه ای یکی از گزینه هاییست که هر فردی با هر سبک و سلیقه و سایز و استایلی آن را می پسندد. شلوار برمودا دخترانه پارچه ای را شما می توانید در هر فصلی استفاده کنید. با انتخاب شلوار برمودا دخترانه با رنگ خنثی می توانید آن را با یک شومیز مجلسی و کفش پاشنه بلند در فصل گرما و با یک بافت جذب و بوت بلند در فصل سرما بپوشید. در هنگام پوشیدن شلوار برمودا زنانه پارچه ای به این نکته دقت کنید که اگر لاغر اندام هستید می توانید از شلوار برمودایی استفاده کنید که کمی پیله دارد. با این کار کمی اندام خود را پُر تر نشان می دهد و در مقابل اگر درشت اندام یا کمی اضافه وزن دارید از پوشیدن شلوار پیله دار جداً خودداری کنید.

هر آنچه که درباره شلوار برمودا باید بدانید؟

◘ شلوار برمودا دخترانه جین

شلوار جین، مورد علاقه ترین شلوار در بین جوانان و نوجوانان که می توانید با آن هم استایل رسمی داشته باشید و هم اسپرت. شلوار برمودا دخترانه جین با رنگ تیره به همراه یک پیراهن مردانه و یک جفت کتانی، می تواند استایلی اسپرت به شما بدهد. شلوار برمودا دخترانه جین دست شما را برای پوشیدن انواع بلوزها باز می گذارد و هر سبک و سلیقه ای می تواند آن را استفاده کند. فقط یک نکته را فراموش نکنید و آن هم استفاده از اکسسوری های زیبا و جذاب برای یک استایل شیک و اسپرت همراه با شلوار برمودا دخترانه جین می باشد.

هر آنچه که درباره شلوار برمودا باید بدانید؟

◘ شلوار برمودا دخترانه کتان

شلوار برمودا دخترانه یا زنانه کتان که تقریباً یکی از اصلی ترین و قدیمی ترین جنس های شلوار برمودا می باشد، اگر همراه با کت استفاده گردد می تواند ظاهری ساده و غیررسمی به شما بدهد. این استایل یکی از قدیمی ترین استایل های شلوار برموداست که در گذشته استفاده می شد. شلوار برمودا دخترانه کتان را می توانید همراه با کت و یک شومیز اسپرت و یک جفت کتانی سِت کنید تا استایلی شیک و غیر رسمی داشته باشید.

◘ شلوار برمودا دخترانه کشی

شلوار برمودا دخترانه همانطور که گفتیم در اصل برای راحتی و فرار از گرما طراحی شده بود که امروزه با نام شلوار راحتی زنانه نیز آن را می شناسند. شلوار برمودا دخترانه کشی از جنس نایلون و الیاف کشدار دوخته می شود. البته شلوار برمودا دخترانه ای هم هستند که از جنس نخ و نخ پنبه تولید می گردند که بیشتر به عنوان شلوار راحتی زنانه استفاده می شوند. اما شلوار برمودا کشی با جنس نایلون که با نام لِگ می شناسیم برای ورزش مناسب هستند. بسته به سلیقه ی شما می توان آن را با یک تیشرت و یک کتانی در استایل های روزمره نیز استفاده کرد.
پوشاک کوهستانی برای هر سبک و سلیقه ای شلوار برمودا دخترانه با هر سایز و فرمی برای شما مشتریان گرامی عرضه می کند. برای مشاهده انواع مدل های شلوار برمودا زنانه از فروشگاه اینترنتی پوشاک کوهستانی اینجا کلیک کنید.

الگوی شلوار برمودا دخترانه

الگوی شلوار برمودا زنانه یا دخترانه مانند سایر شلوارها ابتدا باید الگوی اولیه را آماده کرده و طراحی کنید. پس از طراحی الگو و قبل از کپی برداشتن از پشت الگو از دمپای شلوار به طور دلخواه به اندازه ی 20 – 5 سانتی متر بالا رفته و یک خط موازی با خط قد شلوار روی الگو ایجاد می کنیم. از این خط به پایین الگو را دور ریز می کنیم. ( در شلوارهای برمودا گشادی دم پا یا برابر با زانو می باشد یا 4 – 2 سانتی متر از دور زانو کمتر می باشد و خیلی به ندرت از دمپای گشاد استفاده می شود.) و پس از کپی برداری پشت الگو برای دم پا به ترتیب گفته شده جای دوخت می گذاریم .

هر آنچه که درباره شلوار برمودا باید بدانید؟

عکس شماره یک

طبق شکل طرفین دم پا را بسته به پهنای دلخواه پاکتی 10 – 5 سانتی متر مستقیم به سمت پایین امتداد داده و به هم وصل می کنیم. از طرفین آن 2 سانتی متر خارج شده و به دم پای اصلی وصل می کنیم و پس از گذاشتن زاپاس ها و برش زدن لباس بدون توجه به وجود زاپاس پاکتی شلوار را طبق معمول همیشه می دوزیم. زاپاس را به داخل کار خوابانیده و از لبه ی پارچه چرخ می کنیم و هنگام اتو کاری قسمت دوبل شده را از وسط باز کرده و روی شلوار از طرفین درز پهلو و آمپی ژامپ بست زده و قسمت پاکتی را منظم کوک کرده و اتو کاری می کنیم. در انتها شلوار برمودا زنانه را مانند سایر شلوارها کامل کوک زده و سپس چرخ می کنیم.

هر آنچه که درباره شلوار برمودا باید بدانید؟

عکس شماره دو

خرید شلوار برمودا

شلوار برمودا زنانه در مدل های و رنگ های متنوع که با هر سبک و سلیقه ای هماهنگ می شود وجود دارد. فروشگاه اینترنتی پوشاک کوهستانی عرضه کننده انواع شلوار برمودا زنانه و شلوار برمودا دخترانه برای هر سلیقه ایست. شما می توانید با مشاهده مدل های شلوار برمودا دخترانه در فروشگاه اینترنتی پوشاک کوهستانی با سایر فروشگاه ها مقایسه کرده و سپس اقدام به خرید شلوار برمودا مورد علاقه ی خود نمایید.

قیمت شلوار برمودا

شلوار برمودا دخترانه با توجه به مدل و جنس آن با قیمت های مختلف و متنوعی در بازار وجود دارد. ما در پوشاک کوهستانی تلاش می کنیم تا شلوارهای با کیفیت بالا و با قیمت مناسب برای مشتریان عزیز خود فراهم کنیم. شما می توانید با مشاهده قیمت شلوار برمودا در فروشگاه اینترنتی کوهستانی و مقایسه با سایر فروشگاه ها، خریدی با کیفیت و با قیمت مناسب داشته باشید تا در نهایت از خرید خود لذت ببرید.

انواع مدل شلوار برمودا دخترانه و شلوار برمودا زنانه به همراه تصویر

 

هر آنچه که درباره شلوار برمودا باید بدانید؟

هر آنچه که درباره شلوار برمودا باید بدانید؟

هر آنچه که درباره شلوار برمودا باید بدانید؟

هر آنچه که درباره شلوار برمودا باید بدانید؟

هر آنچه که درباره شلوار برمودا باید بدانید؟

هر آنچه که درباره شلوار برمودا باید بدانید؟

هر آنچه که درباره شلوار برمودا باید بدانید؟

هر آنچه که درباره شلوار برمودا باید بدانید؟

 

جمع بندی

شلوار برمودا زنانه و شلوار برمودا دخترانه شلواری همواره با قد کوتاه که بسته به سبک و سلیقه افراد می تواند از 3 سانت بالای زانو شروع شود تا بالای مچ ادامه یابد. همچنین شلوار برمودا دخترانه اغلب فرمی راسته و نزدیک به جذب دارد که این خود بستگی به سلیقه ی اشخاص دارد. پوشاک کوهستانی با بیش از چند دهه فعالیت در زمینه پوشاک خصوصاً بانوان عرضه کننده انواع شلوار برمودا دخترانه برای تمامی سلایق می باشد.

دیدگاه خودرا بنویسید

با عضویت در فروشگاه اینترنتی ما ، خیلی سریع و راحت از تخفیف های ما مطلع شوید!