• ۰۹۱۱۵۲۵۱۷۱۴
اندازه فاق شلوار راحتی چقدر باید باشد؟

اندازه فاق شلوار راحتی چقدر باید باشد؟

1401-03-24 آموزش

همه ما بعد از یک روز پر کار حتی در راه برگشت به خانه به پوشیدن راحت ترین لباس خانگی خود فکر می کنیم تا آرامش را به بدن خسته مان برگردانیم. پوشاک کوهستانی در این مقاله می خواهد به شما در آسان شدن خریدتان کمک کند تا بتوانید شلوار راحتی با فاق مناسب انتخاب کنید و چطور اندازه فاق شلوار را بگیرید.

اندازه فاق شلوار راحتی باید چقدر باشد؟

بعد از تجربه یک روز پر مشغله و پر کار و بازگشت به خانه، قطعا پوشیدن یک دست بلوز و شلوار راحت همان چیزی است که  حس آرامش را به شما خواهد داد به طوری که اگر لباس مورد نظر از راحتی و انعطاف کافی برای دراز کشیدن و استراحت کردن برخوردار نباشد شما آن را انتخاب نمی کنید.

چرا پوشیدن شلوار راحتی با فاق استاندارد بسیار مهم است؟

در انتخاب یک شلوار راحتی خانگی فارغ از جنس پارچه آن، همیشه اندازه و راحتی فاق مهمترین نکته ای است که باعث خرید یا عدم خرید یک شلوار خانگی می شود. در واقع مقدار مناسب فاق شلوار راحتی خانگی همان عددی است که به شما  اجازه می دهد در منزلتان  طیف وسیعی از فعالیت های مختلف بدنی اعم از استراحت، دراز کشیدن و حتی انجام یک  نرمش صبحگاهی را انجام دهید.

دقیقا فاصله ی فاق شلوار کجاست؟

فاق شلوار به  همان قسمتی گفته می شود که از خط کمر تا خط باسن امتداد دارد .اصولا چند روش برای انتخاب یک شلوار راحتی ( شلوار نخ پنبه ای زنانه) با فاق مناسب وجود دارد که شما می توانید از آن برای خرید مناسب ترین شلوار خانگی استفاده کنید.

استفاده از جدول سایز بندی هر فروشگاه:

جدول های سایز بندی با توجه به اندازه های نرمال، به شما کمک می کند شلوار راحتی. مناسب سایز خود را انتخاب کنید. استفاده از جدول سایز بندی بیشتر در مورد شلوار راحتی هایی با جنس غیر کشی مناسب است مانند شلوارهای راحتی نخی زنانه یا مردانه.
 اما تنها بسنده کردن به جدول سایز بندی برای انتخاب راحت ترین شلوار خانگی کافی نیست و شما در هنگام خرید شلوار راحتی زنانه یا مردانه حتما با این جمله مواجه شده اید که" این کار فری سایز" است، و فروشنده اطلاعات دقیقی در مورد سایز شلوار راحتی به شما نمی دهد در این مواقع توصیه ما به شما این است که حتما از اندازه ی  مناسب فاق شلوار راحتی  به عنوان مهمترین فاکتور خرید آن اطمینان حاصل کنید. این کار را می توان با روش های زیر انجام داد.

1- اندازه گیری بلندی فاق شلوار یا بلندی باسن:

 در این روش اندازه‌گیری، ابتدا روی یک صندلی سفت بنشینید و پشت خود را کاملا صاف نگه دارید. در این مرحله خط کمر خود را در نظر گرفته و ارتفاع خط کمر تا نشیمنگاه را روی سطح صندلی اندازه گیری کنید. این اندازه بلندی یا ارتفاع فاق شلوار را نشان می‌دهد..

2- اندازه گیری مقدار فاق:

در اندازه گیری بعدی ابتدای متر را از بین پاها عبور داده و یک سر متر را روی نوار کمکی در پشت، روی کمر، یعنی دقیقا جایی که معمولا کش شلوار راحتی خود را می گذارید قرار می دهیم و به صورت کیپ اندام تا روی نوار کمکی در قسمت جلو را اندازه می گیریم این اندازه  قدر فاق ماست؛ اندازه بدست آمده را با مقدار کل فاق( جلو و پشت) شلوار راحتی که قصد خرید آن را دارید مقایسه کنید.
هنگام چک کردن اندازه فاق شلوار راحتی زنانه یا مردانه جنس پارچه شلوار راحتی نیز بسیار مهم است اگر جنس آن از انواع پارچه های نخی و پنبه ای  باشد باید ارتفاع و مقدار فاق شلوار راحتی از عدد بدست آمده روی بدن بین 5 تا 10 سانتی متر بیشتر باشد تا بدن شما احساس راحتی و آزادی کافی را داشته باشد. و اگر جنس پارچه شلوار از انواع متنوع پارچه های کشی و منعطف باشد اندازه ی فاق شلوار بسته به انتظاری که شما از شلوار راحتی تان دارید می تواند دقیقا همان مقدار یا نهایتا 2 تا 5 سانتی متر بیشتر از اندازه فاق بدست آمده روی بدن باشد.
بهتر است برای یافتن سایز تقریبی خود، یکی از شلوار های فعلی خودتان را « صرف نظر از گشاد شدن در اثر استفاده» اندازه گیری نمایید.
وجود اختلاف احتمالی بین اندازه های استاندارد با اندازه های مشتری کاملا طبیعی است.

برای خرید شلوار راحتی زنانه (شلوار نخ پنبه زنانه) مناسب اندازه ی خودتون از فروشگاه لباس راحتی زنانه پوشاک کوهستانی کلیک کنید.

اندازه فاق شلوار راحتی چقدر باید باشد؟

دیدگاه خودرا بنویسید

با عضویت در فروشگاه اینترنتی ما ، خیلی سریع و راحت از تخفیف های ما مطلع شوید!