• ۰۹۱۱۵۲۵۱۷۱۴
اصول ست کردن رنگ زرد

اصول ست کردن رنگ زرد

رنگ زرد بین رنگ نارنجی و سبز قرار گرفته، از رنگ های اصلی ست و جزو رنگ های گرم به حساب می آید. این رنگ در چرخه رنگ ها از محبوبیت بالایی برای ست کردن لباس برخوردار است که اگر بتوانید رنگ زرد را به خوبی با رنگ های دیگر ست کنید، استایل فوق العاده ای برای خودتان می سازید. رنگ زرد درخشندگی زیادی دارد و شادی و طراوت به همراه می آورد، همچنین خورشید به رنگ زرد است و به همین خاطر این رنگ را نمادی از روشنی می دانند. ترکیب رنگ زرد بارنگ های دیگر جذابیت فوق العاده ای دارد که زمانی این ویژگی ها خود را نشان می دهد که این رنگ را در لباس خود به کار ببرید و ست کردن رنگ زرد را یاد بگیرید. در این مقاله از پوشاک کوهستانی قصد داریم در مورد اینکه چگونه می توان رنگ زرد را با دیگر لباس ها ست کرد و تنالیته رنگ زرد صحبت کنیم.

اصول ست کردن رنگ زرد

بهترین ترکیب رنگ ها برای ست لباس زرد

رنگ زرد نمادی از روشنایی و خلاقیت، اشتیاق و اعتماد به نفس و امید است و می تواند تغییراتی اساسی در سبک لباس پوشیدن ما ایجاد کند. از مهمترین مشکلاتی که خیلی از افراد با رنگ زرد دارند، ست کردن این رنگ با رنگ های دیگر به عنوان مکمل های رنگ زرد است. در واقع رنگ زرد تناژهای متفاوتی دارد که اولین شرط استفاده از این رنگ در استایلتان می توان به ترکیب درست قرار دادن رنگ زرد در کنار سایر رنگ ها و مکمل های آن اشاره کرد. اگر برای انتخاب لباس زرد از تناژ نامناسبی استفاده کنید و نتوانید آن را با رنگ مناسبی ست کنید، ممکن است استایلتان تبدیل به یک فاجعه شود.
افرادی که عاشق رنگ زرد هستند به طور کل افرادی با شخصیت اجتماعی، که به راحتی با دیگران ارتباط برقرار می کنند و عزت نفس بسیار بالایی دارند. اگر می خواهید در مهمانی یا مراسمی نظر همه را به خود جلب کنید حتما در استایل خود از رنگ زرد استفاده کنید. ولی به این موضوع دقت کنید که استفاده از این رنگ باعث می شود بیش از حد معمول به چشم بیایید. این رنگ جذاب و زیبا در حقیقت یک رنگ اصلی برای استایل بهار و تابستان است، ولی در استفاده از آن برای استایلتان افزاط نکنید. اگر می خواهید بهترین ترکیب لباس را با رنگ زرد داشته باشید با خواندن این مقاله ازترکیب بهترین ست های لباس با رنگ زرد لذت ببرید. در ادامه به ست کردن آن با سایر رنگ ها می پردازیم.

اصول ست کردن رنگ زرد

ست کردن رنگ زرد و نارنجی

برای کم کردن درخشندگی رنگ زرد و ایجاد تعادل در استایلتان می توانید از رنگ نارنجی استفاده کنید تا یک استایل برازنده داشته باشید. رنگ زرد از خانواده نارنجی است و ترکیب این دو رنگ در کنار هم بی نقص دیده می شود. با ست کردن رنگ زرد در لباس هایتان به همراه نارنجی ظاهری شبیه به رنگ غروب آفتاب پیدا می کنید.

اصول ست کردن رنگ زرد

ست کردن رنگ زرد با آبی

رنگ های گرم و سرد در کنار هم تضادی چشم نواز و جذاب ایجاد می کنند. زرد و آبی رنگ های مکمل یکدیگر هستند و در چرخه رنگ در مقابل هم قرار دارند. زرد و آبی رنگ هایی هستند که در جاهای مختلفی مانند طبیعت، تابلوهای هنری و فشن می توان آنها را در کنار هم دید، مسلما این ترکیب رنگ شما را به یاد مزرعه گل های آفتابگردان با آسمان آبی می اندازد. اگر شما جزو آن دسته از خانم های با اعتماد به نفس هستید از ترکیب رنگ زرد و آبی هیچ ترسی نداشته باشید. به راحتی می توانید با ترکیب رنگ زرد و تناژهای تیره تر رنگ آبی یک استایل شیک و جذاب برای خود خلق کنید. حتی اگر دوست ندارید زیاد جلب توجه کنید، می توانید از رنگ آبی فقط برای اکسسوری و یا گلدوزی قسمتی از لباستان کمک بگیرید.

اصول ست کردن رنگ زرد

ست کردن رنگ زرد با بنفش

اگر از من بپرسند مکمل رنگ زرد چیست؟ در جواب حتما می گویم رنگ بنفش زیرا یکی از اصلی ترین مکمل های رنگ زرد، رنگ بنفش است. همانطور که می دانید رنگ بنفش و یاسی همیشه از رنگ های پرطرفدار و فوق العاده جذاب در بین خانم ها بوده اند. زرد و بنفش هر دو از رنگ های پر رنگی هستند که تضادی با هم ندارند و می توانید آنها را هنگام ست کردن لباس در کنار یکدیگر قرار دهید و در همه جا بدرخشید. ولی برخی افراد دوست دارند در کنار یک رنگ پررنگ، از رنگی ملایم تر استفاده کنند. در این مواقع انتخاب رنگ بنفش یاسی بهترین گزینه است. استفاده از رنگ های پاستلی زرد و یاسی در استایلتان شما را بیش از پیش شیک نشان می دهد.

اصول ست کردن رنگ زرد

ست کردن رنگ زرد با قرمز

برای ست کردن لباس زرد از رنگ قرمز کمک بگیرید. قرمز یکی از رنگ های خیره کننده و جذاب در چرخه رنگ است که در کنار رنگ زرد جذابیت بالایی ایجاد می کند. رنگ زرد و قرمز از رنگ های گرم هستند و هیجان رنگ قرمز در کنار رنگ زرد تعادل خوبی در استایل شما ایجاد می کند. مثلا می توانید شومیز زرد را با یک پیراهن یا شلوار قرمز ست کنید به همین آسانی یک استایل جذاب و شیک دارید. زرد و قرمز یک ترکیب رنگ جسورانه هست که بیشتر برای ست کردن لباس ورزشی و لحظاتی که سرشار از انرژی و فعالیت هستید، مناسب است. رنگ قرمز نیز مانند رنگ زرد تنالیته متفاوتی دارد که باید در انتخاب نوع رنگ دقت کنید و سایه ها و تناژهای مناسبی را با هم ترکیب کنید.

اصول ست کردن رنگ زرد

ست کردن رنگ زرد با سبز

ترکیب زرد و سبز نماد تحرک و شادابی است و می تواند ظاهر خاص و منحصربه فردی برایتان بسازد. ترکیب رنگ زرد و سبز الهام گرفته از طبیعت است و می توان این ترکیب زیبا را در گل های زیادی از جمله گل نرگس که طرفداران زیادی دارد یافت. نیاز به توضیح نیست که این ترکیب جذاب و خیره کننده خواهد بود و می توانید در جمع دوستان و دورهمی های خانوادگی از این استایل زیبا و خاص لذت ببرید. اما انتخاب درجه روشنی و تیرگی رنگ ها به خودتان بستگی دارد.

اصول ست کردن رنگ زرد

ست کردن رنگ زرد با قهوه ای

ست رنگ های زرد و قهوه ای یکی دیگر از ست هایی است که از رنگ های گرم تشکیل شده است، این ترکیب رنگ برای روزهای سرد سال پیشنهاد می شود. این ترکیب رنگ الهام گرفته از طبیعت زیبای پاییزی است که زیبایی خاصی می سازد. برای ترکیب رنگ زرد و قهوه ای بهتر است از زرد کمرنگ و خردلی با قهوه ای ملایم استفاده کنید تا ظاهری جذاب تر به استایل خود ببخشید.

اصول ست کردن رنگ زرد

ست کردن رنگ زرد با طوسی

اگر به دنبال یک ترکیب رنگ مدرن و منحصربه فرد هستید رنگ زرد در کنار رنگ طوسی چنین استایلی را برای شما خلق می کند. افرادی که از این ترکیب رنگ استفاده می کنند افرادی اهل مد و استایل های بسیار جذاب دارند. برای داشتن یک ترکیب خاص از رنگ زرد و طوسی می توانید از کت زرد در کنار شلوار طوسی استفاده کنید. یا برای ست مانتو زرد و طوسی بهتر است از تناژ طوسی روشن در کنار زرد ملایم استفاده نمایید. زرد خردلی نیز گزینه بی نظیری برای ست لباس زرد و طوسی است. استفاده از یک شال زرد که با کیف زردتان ست شده باشد هم یک پیشنهاد جذاب برای ست مانتو زرد و طوسی است که امتحان آن ضرری ندارد.

اصول ست کردن رنگ زرد

ست کردن لباس رنگ زرد با سفید یا مشکی

اگر رنگ زرد را با سفید ترکیب کنید باز هم زیبایی خود را نشان می دهد. هر چقدر رنگ زرد روشن باشد باز درکنار رنگ سفید گرمی و درخشندگی خود را دارد و جلب توجه می کند.
اما رنگ مشکی از رنگ هایی است که شما می توانید آن را با بیشتر رنگ ها ست کنید، ترکیب رنگ مشکی با رنگ های مختلف جذابیت بسیار بالایی دارد. ست زرد و مشکی یک ترکیب کلاسیک است، این دو رنگ متضاد هم هستند و یک ست فوق العاده شیک ایجاد می کنند. اگر جزو آن افرادی هستید که اکثر لباس هایشان مشکی است، می توانید یکی از لباس هایتان مثل پیراهن یا شومیز را به رنگ زرد انتخاب کنید و با شلوار یا دامن مشکی بپوشید تا استایلتان را تحت تاثیر قرار دهد.

اصول ست کردن رنگ زرد

ست کردن لباس رنگ زرد با صورتی

صورتی یکی از رنگ های خاص برای خانم هاست، که با کمک این رنگ و رنگ زرد روشن می توانید یک ترکیب زیبا برای خود بسازید. از این ترکیب می توانید در انواع ست های غیررسمی استفاده کنید. همچنین صورتی ارغوانی و صورتی هلویی ترکیب بسیار زیبا و شادی را در کنار رنگ زرد خلق می کنند. با ست کردن لباس رنگ زرد و صورتی بهار را به کمد لباستان بیاورید.

اصول ست کردن رنگ زرد

ست کردن لباس رنگ زرد با  دو رنگ

یکی از ویژگی های خوب رنگ زرد این است که شما می توانید آن را با دو یا چند رنگ ست کنید. زمان آن رسیده که خلاقیت خود را به کار بگیرید و رنگ زرد را با رنگ های متفاوت ترکیب کنید. مثلا رنگ زرد با رنگ بنفش و قرمز را می توانید در کنار هم ست کنید، یک پیراهن چند رنگ با رنگ های متضاد بپوشید که رنگ زرد در میان آنها نقش مهم و زیادی داشته باشد.

اصول ست کردن رنگ زرد

ست کردن لباس رنگ زرد با رنگ های پاستلی

رنگ زرد یکی از رنگ هایی است که تناژهای مختلف آن با رنگ های پاستلی قابلیت ترکیب شدن دارد. این ست ها برای خانم ها گزینه های بسیار مناسبی هستند و دخترخانم های جوان می توانند از این ترکیب رنگی بهترین استفاده را ببرند. تونیک های اسپرت، لباس های شب شیک، دامن های نیمه رسمی، پیراهن های گشاد و راحت ترکیبات بسیار مناسبی هستند. همینطور بلوزهای رنگ پاستلی در کنار مانتو و یا کت زرد می تواند گزینه جذابی برای خانم ها باشد.

اصول ست کردن رنگ زرد

لباس رنگ زرد با شلوار جین

یکی از استایل های فوق العاده جالب و جذابی که می توانید داشته باشید پوشیدن تناژهای مختلف رنگ زرد با شلوار جین آبی است. شلوار جین آبی یکی از گزینه های بسیار مناسب برای ست کردن مانتو و یا پیراهن های رنگ زرد می باشد که استایلی بسیار جذاب و فوق العاده برای شما می سازد. همینطور شلوارهای کتان رنگ مشکی نیز گزینه های مناسبی برای ست کردن با مانتو و کت های زرد هستند که میتواند استایل شیکی برای شما بسازد.

اصول ست کردن رنگ زرد

اکسسوری های مناسب برای ست کردن با رنگ زرد

اکسسوری ها می تواند استایل جذابتری برایتان بسازند. اگر می خواهید استایلی منحصر به فرد خلق کنید باید برای این کار از یک رنگ خاص در استایلتان استفاده کنید تا جذابیت بیشتری به شما ببخشد. اگر می خواهید از رنگ زرد استفاده کنید می توانید از اکسسوری هایی مانند کیف دستی، کفش، شالگردن و زیورآلات و یا حتی لاک با رنگ زرد استفاده کنید فقط باید در انتخاب لباس با رنگ مناسب دقت کنید.

رنگ زرد در تنالیته های مختلف را چگونه ست کنیم؟

همانطور که در بالا گفتیم رنگ زرد رنگ بسیار شاد، گرم و همینطور به نور آفتاب دلالت دارد. رنگ زرد باعث می شود افراد ماجراجو و عاشق زندگی شوند و در استایل های مد و پوشاک بسیار جذاب می شود. این رنگ یکی از رنگ هایی ست که در مواجهه با آن لبخند روی لب می نشیند. در واقع رنگ زرد یک رنگ خاص نیست بلکه تناژهای متفاوتی دارد که به راحتی می توانید با استفاده از آنها ست های جسورانه و خاصی برای خود بسازید. شما باید در ابتدا بتوانید تناژ مناسبی از رنگ زرد پیدا کنید، این رنگ می تواند استایل فوق العاده ای برای شما بسازد که در ادامه این مقاله به تناژهای مختلف و ست کردن آنها می پردازیم.

اصول ست کردن رنگ زرد

زرد پاستلی

زرد پاستلی یا زرد کم رنگ خامه ای را معمولا به عنوان رنگ پیراهن و مانتوهای تابستانه استفاده می کنند. این رنگ برای افراد بلوند، یا کسانی که پوست سبزه یا موهای آنها تناژ قرمزی دارد بسیار مناسب است. برای ست کردن زرد پاستلی بهتر است از رنگ های خنثی مانند طوسی یا سفید استفاده کنید که این تناژ رنگ زرد یکی از بهترین گزینه ها برای استایل زرد و طوسی است.

اصول ست کردن رنگ زرد

زرد طلایی

رنگ زرد طلایی  از طلا گرفته شده و در سال 1300 میلادی برای اشاره به عنصر طلا و در سال 1423 میلادی برای اشاره به موهای بور ثبت شد. این رنگ یکی از گرم ترین تناژهای رنگ زرد است که شما می توانید از این رنگ در فصول مختلف سال و با انواع رنگ ها ست کنید. رنگ زرد طلایی با پوست های زیتونی و برنزه نیز بسیار زیبا به نظر می رسد. رنگ زرد طلایی جذابیت بسیار زیادی دارد و خانم های با اعتماد بنفس می توانند از این رنگ در استایل خود استفاده کنند.

اصول ست کردن رنگ زرد

زرد لیمویی

این رنگ از لیمو گرفته شده و برای اولین بار در سال 1598 میلادی به عنوان طیف رنگ زرد معرفی شد. زرد لیمویی یک رنگ روشن و جذاب است که برای افرادی با موهای تیره و پوست روشن مناسب است، که باعث ایجاد یک تضاد زیبا در استایل شما می شود. شما می توانید این رنگ جذاب را در کنار سبز، قهوه ای روشن، بنفش، طوسی، آبی، مشکی، سفید و نارنجی روشن ست کنید. برای ست کردن یک مانتو لیمویی با شال بنفش می توانید از شال طرح دار که رنگ زرد و بنفش دارد استفاده کنید. همینطور مانتو لیمویی با شال طوسی و سفید هم جلوه زیبایی ایجاد می کند. لیمویی نماد خلاقیت و هوش بالا می باشد،  شما می توانید هوش سرشار خود را با رنگ زرد لیمویی نشان دهید.

اصول ست کردن رنگ زرد

زرد خردلی

این رنگ مناسب پوشیدن با شلوار و لباس جین طراحی شده است. ست کردن این دو رنگ در کنار هم شگفت انگیز و فوق العاده جذاب است. خردلی رنگی بین لیمویی و طلایی است که به راحتی با رنگ های گرم ست می شود. بهترین رنگ ها برای ست کردن رنگ خردلی در لباس با رنگ قهوه ای، سبز، خرمایی است. کیف و کفش چرم، رنگ قرمز، طوسی و سفید نیز با رنگ خردلی هارمونی خاصی دارند.

اصول ست کردن رنگ زرد

زرد فسفری

این رنگ در واقع کمی با رنگ سبز ترکیب شده و کمی به سمت رنگ های نئونی رفته است. این رنگ مناسب استایل برای افرادی با رنگ پوست روشن و موهای قهوه ای است. برای ست کردن این رنگ می توانید از رنگ های قهوه ای، بژ، سیاه، آبی تیره و بنفش استفاده کنید.

اصول ست کردن رنگ زرد

تناژ مناسب رنگ زرد برای انواع پوست

 

اصول ست کردن رنگ زرد

 

رنگ زرد برای افراد با پوست روشن

اگر پوست روشنی دارید بهتر است به سراغ رنگ های زرد خیلی روشن، زرد خردلی و زرد تیره بروید. این رنگ ها می توانند با توجه به رنگ پوست شما استایلی فوق العاده و جذاب برایتان بسازند. همچنین توجه داشته باشید که رنگ زرد اصلی و رنگ زرد نئونی اصلا برای شما مناسب نیست.

اصول ست کردن رنگ زرد

رنگ زرد برای افراد با رنگ پوست گندمی یا سبزه

اگر رنگ پوست گندمی یا سبزه دارید بهتر است رنگ هایی مانند لیمویی و زرد بسیار روشن و درخشان را انتخاب کنید که باعث می شود پوست شما زیباتر شود و بدرخشد.

اصول ست کردن رنگ زرد

رنگ زرد برای افراد با رنگ پوست تیره

اگر رنگ پوست شما تیره است، شما بسیار فرد خوش شانسی هستید زیرا می توانید با خیال راحت از تمام تناژهای رنگ زرد برای لباس های خود استفاده کنید اما در نظر داشته باشید که رنگ زرد نئونی برای شما مناسب نیست. این رنگ تضاد بسیار زیادی با پوست شما دارد و از زیبایی چهره شما می کاهد، یکی از ترکیب های جذاب برای رنگ پوست شما رنگ زرد طلایی می باشد که پیشنهاد می شود آن را امتحان کنید.

نتیجه گیری

رنگ زرد نشان دهنده خلاقیت، شادی، اشتیاق و اعتماد به نفس می باشد. رنگ زرد بین رنگ نارنجی و سبز قرار گرفته و جزو رنگ های گرم می باشد. در این مقاله در مورد روش های ست کردن رنگ زرد برای همه افراد با انواع رنگ پوست توضیح داده ایم. تناژهای مناسب رنگ زرد برای افراد با رنگ پوست روشن، رنگ زرد روشن و خردلی می باشد و افراد  دارای پوست سبزه بهتر است از زرد لیمویی استفاده کنند. همچنین افرادی که رنگ پوست تیره دارند می توانند از طیف های مختلف رنگ زرد استفاده کنند. حالا که با طیف های مختلف رنگ زرد و ست کردن این رنگ با سایر رنگ ها آشنا شده اید می توانید استایلی شاداب برای خود بسازید و عزت نفس خود را به نمایش بگذارید. پوشاک کوهستانی فروشنده انواع لباس راحتی و خانگی زنانه به صورت اینترنتی و حضوری می باشد، که می توانید برای خرید انواع ست لباس راحتی رنگ زرد از جمله شلوار راحتی زنانه، تاپ زنانه، تیشرت زنانه و دخترانه و شلوارک راحتی زنانه با کیفیت عالی و قیمت مناسب اقدام فرمایید.

دیدگاه خودرا بنویسید

با عضویت در فروشگاه اینترنتی ما ، خیلی سریع و راحت از تخفیف های ما مطلع شوید!