• ۰۹۱۱۵۲۵۱۷۱۴
تاپ توری چیست و نحوه ست کردن آن

تاپ توری چیست و نحوه ست کردن آن

تاپ های زنانه جزو راحت ترین و پرکاربردترین پوشاک برای خانم ها است، در این میان تاپ های توری نیز برای خود دنیای بزرگی دارند. تاپ های توری در انواع و اشکال مختلفی تولید می شوند، که کاربردهای مختلفی دارند از تاپ توری ورزشی تا تاپ توری زنانه مجلسی. تاپ های توری براساس نوع تور و مدل بافت و دوخت به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شوند که در ادامه گروه نگارش پوشاک کوهستانی به معرفی آن ها می پردازیم. همچنین در این پست در مورد چند مدل استایل شیک با تاپ توری با شما صحبت خواهیم کرد.

تاپ توری چیست و نحوه ست کردن آن

تاپ های توری ورزشی

تاپ های توری ورزشی جزو تاپ های پر فروش در دنیا هستند. این مدل تاپ توری زنانه دارای راحتی و خنکی کافی هنگام ورزش بوده و بشدت پرطرفدار است. البته یک تاپ ورزشی توری باید دارای ویژگی های خاصی باشد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم. اولین ویژگی مهمی که تاپ توری ورزشی باید دارا باشد، این است که باید از بهترین و مرغوب ترین مواد تهیه شده باشد. همچنین پارچه ای که برای این نوع محصولات استفاده می شود باید ضد حساسیت بوده و ترجیحاً نخی یا نخ پنبه ای باشد، تا هنگام انجام حرکات ورزشی و تعریق به پوست آسیبی نرساند. در مرحله بعد باید به نوع دوخت این تاپ ها توجه ویژه ای شود، زیرا این تاپ ها باید هنگام انجام حرکات ورزشی مقاومت خوبی داشته باشند و درزهایشان باز نشود. تصور کنید یک تاپ توری ورزشی به تن دارید و هنگام انجام تمرینات ورزشی درزهای تاپ بر اثر کشیدگی باز شوند، این تصویر برای اغلب ما خانم ها دردناک و خجالت آور خواهد بود.
برای خرید تاپ زنانه باید در نظر داشته باشیم که در برابر مواد شوینده مقاومت بالایی داشته باشد زیرا شما پس از هر تمرین باید تمامی لباس هایی ک هنگام ورزش به تن داشتید را بشویید. همانطور که می دانید بهتر است لباس ورزشی شما همیشه بدون هیچگونه بو و لکه ای باشد پس جنس پارچه ای که بتوان آن را بارها و بارها شست در هنگام خرید لباس ورزشی اهمیت بسیار بالایی دارد. در ادامه بهتر است بدانید تاپ های ورزشی توری مزیت های زیادی نسبت به دیگر انواع تاپ ورزشی دارند. مثلاً یکی از مهم ترین مزیت های آن، این است که هوا به راحتی می تواند از ما بین بافت توری این تاپ ها عبور کند و از عرق کردن بیش از حد جلوگیری می کند.

تاپ توری چیست و نحوه ست کردن آن

چند مدل تاپ توری ورزشی

در این بخش تصاویر چند نمونه انواع تاپ های توری ورزشی را برای شما قرار داده ایم، تا از آن ایده بگیرید. همچنین مدل های دیگری از تاپ های ورزشی وجود دارند، که می توانید در قسمت تاپ های مجموعه کوهستانی انواع مدل های آن را پیدا کنید.

تاپ توری چیست و نحوه ست کردن آن

تاپ توری چیست و نحوه ست کردن آن

تاپ توری چیست و نحوه ست کردن آن

تاپ توری چیست و نحوه ست کردن آن

تاپ توری چیست و نحوه ست کردن آن

تاپ توری چیست و نحوه ست کردن آن

انواع تاپ توری مجلسی

به جز تاپ های ورزشی، این مدل تاپ ها انواع دیگری نیز دارند که ظاهری شیک تر داشته و به عنوان تاپ مجلسی کاربرد دارند. حرید تاپ توری مجلسی مدل و اقسام مختلفی دارد مثلاً تاپ های گیپور و دانتل نوعی از تاپ های توری هستند که در دسته لباس های مجلسی قرار می گیرند. شما می توانید این مدل تاپ ها را به تنهایی پوشیده و یا با پوشیدن آن زیر کت های مجلسی استایلی شیک برای خود بسازید. در دوخت تاپ های توری زنانه و دخترانه از پارچه های مختلفی نظیر ساتن، حریر، ریون، گیپور و … استفاده می شود و بسته به نوع پارچه و رنگ آن هر کدام از این تاپ ها جلوه خاصی به خود می گیرند. مثلاً تاپ های ساتن یا مخمل اغلب با تورهایی نظیر دانتل و گیپور تزیین می شوند و حالتی اغواگرایانه تر به استایل شما می دهند. البته دانتل و گیپور در طراحی تاپ های توری زنانه کاربرد فراوانی دارند به طوری که حتی نوعی از تاپ های زنانه توری شیک تنها از پارچه های گیپور تهیه می شوند.
همچنین برخی از انواع تاپ و نیم تنه های حریر مشکی نیز وجود دارند که با دوخت ها و مدل های ساده طراحی شده، که اصل استایل مدل تاپ توری مشکی بستگی به لباسی دارند که زیر آن پوشیده می شود. در ادامه بیشتر در مورد استایل کردن تاپ های توری با انوع لباس و اکسسوری با شما صحبت خواهیم کرد.

تاپ توری چیست و نحوه ست کردن آن

چند مدل تاپ توری مجلسی

در این قسمت از پست تصاویر نمونه هایی از انواع تاپ های توری مجلسی را برای شما قرار داده ایم، تا از آن ایده بگیرید. همچنین مدل های دیگری از تاپ های مجلسی را می توانید در قسمت تاپ های وب سایت کوهستانی پیدا کنید.

تاپ توری چیست و نحوه ست کردن آن

تاپ توری چیست و نحوه ست کردن آن

تاپ توری چیست و نحوه ست کردن آن

تاپ توری چیست و نحوه ست کردن آن

تاپ توری چیست و نحوه ست کردن آن

ده نوع استایل مختلف با تاپ توری

یک تاپ توری زیبا بهترین آیتم و یکی از اصلی ترین آیتم ها برای کمد یک خانم شیک پوش است. می توانید آن را برای یک مهمانی دورهمی بپوشید، یا آن را زیر کت رسمی خود در یک مهمانی مهم بپوشید. ما در ادامه برخی از بهترین راه ها را برای مدل دادن به تاپ توری گرد آوری کرده ایم تا بتوانید با این مدل لباس بهترین استایل ها را داشته باشید.

1- اگر تاپ شما حریر و شفاف است، لباس زیر مدل دار زیر آن بپوشید.

برخی از تاپ های توری اصلاً پوشش زیادی ندارند، اگر می خواهید تاپ توریتان را شیک تر کنید، از یک لباس زیر زیبا و متناسب با رنگ تاپ خود استفاده کنید. همچنین می توانید برای داشتن ظاهری منسجم، یک کفش اسپرت همرنگ با تاپ توری خود انتخاب کنید. حتی می توانید رنگ کفش و لباس زیر خود را هم رنگ انتخاب کرده و یک هارمونی جالب ایجاد کنید.

2- تاپ خود را با شلوار جین زاپ دار ست کنید.

شما می توانید یک تاپ توری زنانه ظریف را با یک شلوار جین پاره ست کنید و این به شدت زیبا به نظر می رسد. بهتر است تاپ های تیره و روشن را با شلوارهای تیره و روشن امتحان کنید تا به استایل متناسب با فرم بدن خود برسید. همچنین اگر در فصل تابستان هستید و بیرون هوا گرم است، پاچه های شلوار جین خود را چند بار به سمت بالا بزنید تا کمی پوست خود را نشان دهید. می توانید این ظاهر را با یک گردنبند و کفش پاشنه بلند بپوشید، یا می توانید آن را با یک جفت کفش تخت یا کفش کتانی غیررسمی ست کنید.

تاپ توری چیست و نحوه ست کردن آن

3- تاپ خود را با یک شورتک کوتاه ست کنید.

لباس های توری فوق العاده خنک و قابل تنفس برای پوست هستند، بنابراین برای تابستان عالی اند. شما می توانید در کنار تاپ توری خود از یک شلوارک یا شورتک دخترانه، تابستانی و زیبا استفاده کنید. همچنین افزودن یک جفت صندل و دستبندهای مهره ای به این استایل حال و هوای دخترانه تر و تابستانی تری می دهند. اگر مهمانی خانوادگی شما داخل باغ، تراس رو باز یا در یک ساحل خصوصی باشد، یک کلاه لبه دار بزرگ هم می تواند استایل شما را تکمیل کند.

4- تاپ توری خود را با یک شلوار پارچه ای ست کنید.

می توانید تاپ های توری مشکی یا رسمی تر خود را با شلوار های پارچه ای مناسب بپوشید. برای این استایل بهتر است از یک جفت کفش پاشنه بلند یا کالج مناسب استفاده کنید تا ظاهرتان شیک تر و رسمی تر شود. حتی می توانید برای داشتن ظاهری فوق العاده حرفه ای و شیک یک کت متناسب با شلوار روی تاپ خود بپوشید. برای تکمیل این استایل موهای خود را به صورت گوجه ای یا دم اسبی پشت گردن خود و پایین ببندید.

5- تاپ توری خود را با یک کت جین ترکیب کنید.

همانطور که بالا تر دیدید ترکیب جین و لباس های توری در کنار هم یک استایل کلاسیک و ظاهری دخترانه ایجاد می کنند. شما می توانید، یک کت جین مناسب روی تاپ توری خود بپوشید تا بدون زحمت اضافه ای شیک به نظر برسید. این مدل استایل را با شلوار جین تنگ و یک جفت کفش تخت یا کتانی اسپرت برای یک دیدار دوستانه یا مهمانی دخترانه ست کنید. حتی می توانید همین استایل را با یک دامن جین و چکمه برای مهمانی های زمستانی ست کنید. همچنین تاپ های توری زنانه شیک را می توان با پارچه هایی مانند کتان و مخمل که کمی تیره باشند برای زمستان انتخاب کرد.

6- لباس توری خود را با دامن های کوتاه بپوشید.

پوشیدن تاپ های توری با یک دامن کوتاه هم بسیار خلاقانه است. شما می توانید با پوشیدن یک دامن تنگ یا دامن چاک دار یا یک دامن چین دار کوتاه در عین سادگی، شیک و جذاب به نظر برسید. همچنین یک جفت کفش پاشنه پنج یا هفت سانتی و یک کیف دستی کوچک به استایل خود اضافه کنید تا ظاهر خود را کامل کنید. برای اکسسوری با این استایل هم می توانید از یه گردنبد ساده ظریف به همراه گوشواره های میخی استفاده کنید.

تاپ توری چیست و نحوه ست کردن آن

7- تاپ توری خود را زیر دیگر لباس ها بپوشید.

می توانید با پوشیدن تاپ یا تیشرت توری خود زیر یک لباس دیگر استایلتان را متنوع تر کنید. برای این نوع استایل تاپ توری خود را بپوشید، سپس یک ژاکت یا پیراهن دکلته یا حتی یک سارافون روی آن بپوشید. اگر تاپ توری شما دارای آستین حلقه ای، یقه بلند و جزئیات زیادی در اطراف یقه باشد، ظاهر این استایل بهتر و شیک تر هم می شود.

8- در استایل های راحتی با تاپ توری کفش تخت بپوشید.

کفش شما می تواند استایل شما را در یک لباس راحت تر و خودمانی تر نگه دارد. پس اگر به یک مهمانی عصرانه یا یک دورهمی دوستانه دعوت شده اید بهتر است از کفش هایی با پاشنه تخت استفاده کنید. همچنین کفش هایی به رنگ های ساده و نود، مانند کرمی، قهوه ای مایل به کرم و یا حتی سفید و مشکی (متناسب با رنگ استایلتان) به خوبی تیپ شما را تکمیل می کنند. البته اگر هوا سرد است و شما در یک مهمانی در فضای باز شرکت دارید می توانید چکمه بند دار یا نیم بوت هم بپوشید.

9- با یک جفت پاشنه بلند استایل خود را رسمی کنید.

شیک و رسمی جلوه دادن یک لباس توری کار سختی نیست. اگر می خواهید لباس خود را زیبا و رسمی جلوه دهید، آن را با کفش های پاشنه بلند یا چکمه های پاشنه دار ست کنید. می توانید از کفش های پاشنه بلند در کنار شلوار جین های تیره و تاپ توری برای دورهمی های روزمره استفاده کنید. همچنین می توانید کفش های پاشنه بلند خود را با دامن یا شلوار پارچه ای در کنار یک تاپ توری شیک بپوشید تا یک استایل رسمی تر و خانمانه تر داشته باشید.

10- در کنار تاپ های توری از اکسسوری های درشت استفاده کنید.

تور پارچه ظریفی است، اما می توانید با جواهرات درشت آن را پر جلوه تر کنید. گردنبندهای بزرگ، گوشواره های آویزی سنگین و دستبندهای درشت همگی به خوبی با تاپ های توری ست می شوند. در کل افزودن جواهرات راهی عالی برای شیک تر و زیبا تر جلوه دادن تاپ توری شماست. همچنین جواهرات طلایی با تاپ های تیره مانند مشکی، سرمه ای و سبز تیره به خوبی ست می شوند، در حالی که جواهرات نقره ای با لباس های توری روشن مانند سفید، صورتی و آبی کم رنگ عالی به نظر می رسند.

نتیجه:

تاپ توری انواع و اقسام مختلفی دارند و براساس نوع پارچه، نوع دوخت و نوع تور کاربردهای مختلفی دارند. شما با استفاده از این نوع تاپ زنانه می توانید استایل های متفاوتی را تجربه کنید و این مدل تاپ ها برای انواع مهمانی ها، استایل های رسمی و حتی استایل های ورزشی کاربردهای فراوانی دارند.

دیدگاه خودرا بنویسید

با عضویت در فروشگاه اینترنتی ما ، خیلی سریع و راحت از تخفیف های ما مطلع شوید!