• ۰۹۱۱۵۲۵۱۷۱۴
انواع مدل شلوار راحتی زنانه

انواع مدل شلوار راحتی زنانه

امروزه تنوع مدل شلوارهای راحتی زیاد شده است حتی استفاده از بعضی مدل های شلوار راحتی در استایل های بیرونی مد شده و رایج است؛ ولی چون در استایل خانگی شلوار راحتی زمان بیشتری مورد استفاده قرار می گیرد و افراد در خانه به استراحت و آرامش می گذرانند پس باید جنس آنها طوری باشد که پوست بدن را مورد آزار و اذیت قرار ندهد. در انتخاب لباس خانگی نباید فقط زیبایی لباس مد نظر باشد بلکه جنس و راحتی را هم باید در نظر بگیریم. در این مقاله پوشاک کوهستانی برای شما همراهان عزیز در مورد انواع مدل شلوار راحتی به تفصیل گفته است.

درباره شلوار راحتی زنانه

این روزها استفاده از انواع مدل های شلوار راحتی علاوه بر منزل و یا باشگاه ها در بسیاری از استایل های بیرونی رایج شده و بسیار پر طرفدارند. در استایل های خانگی شلوار راحتی به دلیل اینکه زمان طولانی تری مورد استفاده قرار می گیرد و از طرفی افراد در منزل بیشتر زمان خود را به استراحت و آرامش  می گذرانند به همین دلیل از اهمیت ویژه ای برخوردارند و استفاده از شلوار راحتی زنانه گیاهی برای منزل گزینه خوب و مناسبی است. الیاف و جنس پارچه شلوارهای راحتی باید طوری باشد که سبب حساسیت و آسیب دیدن به پوست بدن نشود همچنین راحت و لطیف باشند به همین منظور بهتر است سمت شلوار راحتی زنانه نخی بروید.
معمولا در انتخاب شلوار راحتی خانم ها زیبایی و شیک بودن آن را جزء اولویت های اصلی می دانند که در واقع زیبایی شلوار حتی در شلوار راحتی های خانگی بسیار مهم و حائز اهمیت است اما به خاطر بسپارید که هیچوقت از جنس شلوار راحتی خود غافل نشوید شلوار راحتی زنانه ترک یک نمونه بارز از مدل شلوار راحتی باکیفیت شیک و همچنین پر طرفدار بین همه افراد است.
هنگام خرید و تهیه شلوارهای راحتی حتما به جنس آن و موقعیتی که می خواهید از آن استفاده کنید توجه کنید زیرا هر جنس از پارچه ها نمی تواند برای هر موقعیت و محیط های متفاوت مناسب باشد برای مثال پارچه دامن شلواری ها با پارچه ی شلوارهای رسمی متفاوت هستند. اما می توان از مدل شلوارهای راحتی برای استایل های بیرونی استفاده کرد زیرا امروزه استایل ها به سمت سبک های راحت و گشاد رفته است و از طرفی طرفداران زیادی هم دارند. در ادامه برخی از ویژگی های اصلی شلوارهای راحتی زنانه بیرونی و خانگی را با هم بررسی می کنیم.

انواع مدل شلوار راحتی زنانه

دلایل مهم تعیین کننده لباس و شلوارهای راحتی

پیدا کردن لباس و شلوارهای راحتی به دو مورد بستگی دارد تا برای شما حکم یه لباس راحتی کامل را ایفا کنند. این دو مورد عامل داخلی و خارجی هستند که راحتی لباس شما به شدت به آن ها وابسته است. عامل خارجی مثل درجه حرارت محیطی که لباس را می خواهید در آن جا بپوشید، رطوبت و باد و همچنین تاثیرات فرهنگی و اجتماعی آن محیط بسیار تاثیر گذار هستند.
از طرفی عامل داخلی مثل متابولیسم بدن هر شخص نسبت به گرما و سرما، میزان فعالیت ها و موقعیت اقتصادی و بهداشتی هستند که تاثیر شایانی در راحتی لباس ها دارند.

انواع شلوارهای راحتی

به همان اندازه که استایل بیرونی مهم است و به آن اهمیت ویژه ای می دهید سبک لباس های راحتی خونگی هم بسیار مهم و ضروری است زیرا مستقیما روی حالات روحی شما تاثیر می گذارند یکی از این لباس های راحتی شلوارها هستند که تاثیر بسزایی در استایل و راحتی شما دارد. امروزه که سبک راحتی ترند شده است از مدل شلوارهای راحتی با ایست و فرم شیک تر و همچنین پارچه ای مناسب تر برای استایل های بیرونی هم استفاده می کنند افرادی که راحت پوش هستند و دختران نوجوان طرفدار این سبک ها هستند. در ادامه بر خی از انواع شلوارهای راحتی به همراه عکس های شلوار راحتی زنانه  برای استایل های خانگی و همچنین بیرونی را قرار داده ایم باهم بررسی می کنیم:

شلوار برمودا

انواع مدل شلوار راحتی زنانه

یکی از مدل های شلوار راحتی مدل برموداست سبک شلوارهای برمودا راسته است و معمولا قد کوتاهی دارند این شلوارها در حالت استاندارد تا بالای مچ می رسند و حالت پاکتی دارند. دوخت ساده ای دارند و در جنس و مدل های مختلف فیت و گشاد و یا کتان و جین و یا لینن تولید می شوند. اما ویژگی اصلی که این شلوارها را متمایز می کند قد آن هاست که اصلا بلند نیستند. کوتاه ترین حالت قد شلوارهای برمودا تا 3 سانت بالای زانو است. از مدل شلوارهای دم پا کش دخترانه راحتی است که به راحتی با انواع تاپ و تی شرت های آستین کوتاه ست می شوند.

 

شلوار دم پا گشاد

انواع مدل شلوار راحتی زنانه

سبک دیگری از شلوارهای راحتی بیرونی که می توان به آن اشاره کرد شلوارهای دم پا گشاد هستند. افرادی که قد کوتاهی دارند می توانند از این سبک شلوارها دراستایل خود استفاده کنند تا قد آن ها کمی بلند تر به نظر برسد. شلوارهای دم پا گشاد به این صورت است که از قسمت زانو به پایین گشاد می شوند. هم افراد لاغر و هم افراد چاق می توانند ازاین سبک شلوار استفاده کنند. برای تولید این شلوارها از پارچه های جین و نخ استفاده می کنند. مدل نخی شلوارهای دم پا گشاد یک سبک شلوار نخی دخترانه جدید و ارزان تری هستند که بسیار در استایل های بیرونی و مجلسی کاربرد دارند.

 

شلوار بگ کمر کش

انواع مدل شلوار راحتی زنانه

یکی از راحت ترین شلوارها برای استایل های بیرونی شلوارهای بگ و نیم بگ هستند. این شلوارها امروزه به دلیل راحتی که دارند بسیار پر طرفدارند  زیرا در بسیاری از استایل های تابستانی و زمستانی قابل استایل کردن هستند. رنگ بندی های متنوعی دارند و با هر لباس و بولیزی به راحتی ست می شوند سبک این شلوارها به جز کمر کلا راحت و آزاد ایست می کند. شلوارهای بگ را با پارچه های جین و نخی درست می کنند. سبک نخی آن جزو شلوارهای نخی دخترانه جدیدی هستند که برای استایل آزاد تابستانه و بهاره بسیار پرکاربردند.

 

دامن شلواری ها

انواع مدل شلوار راحتی زنانه

مدل دیگری از شلوارهای راحتی که در تابستان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد دامن شلوارها هستند. این مدل شلوارها از قسمت کمر سایز اند اما پاچه هایی گشاد و آزاد و تا حدی مدل دامنی شکل دارند به همین دلیل به این سبک شلوارها دامن شلواری می گویند. برای تولید و دوخت این دامن شلواری ها معمولا از پارچه های نخی و ابرو بادی و سبک استفاده می کنند. این مدل شلوار می توان به عنوان یک شلوار راحتی زنانه مشکی و یا رنگی برای استایل های کژوال بیرونی و یا راحتی خانگی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

شلوار کشمیر

انواع مدل شلوار راحتی زنانه

نمونه دیگری از شلوار راحتی زنانه ساده که پارچه آن از الیاف طبیعی است شلوارهای کشمیر هستند . این پارچه ها را معمولا با پشم اشتباه می گیرند در صورتی که از موی بز کشمیر تهیه می شوند که بسیار کمیاب اند. این شلوارها بسیار نرم و لطیف هستند سبک آن ها معمولا راسته است و در برخی مدل ها  کمی حالت اسلش دارند. این شلوارها جنس گرمی دارند و بیشتر مناسب هوای سرد سال هستند.

 

شلوار کراش

انواع مدل شلوار راحتی زنانه

سبک دیگری از شلوارهای راحتی هستند که به آن ها شلوار کراش می گویند. سبک این شلوارهای راحتی زنانه گشاد است و در قسمت بالای آن ها کمر کش است. برای دوخت این شلوارها از پارچه های کراش استفاده می کنند این پارچه ها خاصیت کشسانی دارند و اصلا چروک نمی شوند. این مدل را می توان به عنوان شلوار راحتی زنانه سایز بزرگ استفاده کرد.

 

شلوار اسلش راحتی زنانه

انواع مدل شلوار راحتی زنانه

شلوارهای اسلش از آن دست شلوارهای راحتی دخترانه اسپرت اند که بسیار پر کاربرد و خوش استایل هستند از این رو در بین همه سنین طرفدارهای خاص خود را دارد.از این سبک شلوارها  به دلیل راحتی که دارند علاوه بر استایل های خانگی، برای مسافرت ها در جاده هم استفاده می کنند همچنین برای زمان  ورزش کردن هم گزینه مناسبی است. سبک این شلوار تقریبا آزاد است  کمر آن سایز است اما به پایین تا روی ران و زانو حالتی آزاد دارند و از روی ساق به پایین پا تا حدی جذب تر می شوند همچنین دم پای این شلوار گتر دار است.

 

شلوار دورس

انواع مدل شلوار راحتی زنانه

از نمونه های دیگر شلوار راحتی  که بسیار پر طرفدار و کاربردی هستند، شلوار دورس و یا خط دار می گویند این شلوارهای دورس کنار هر کدام از پاچه های شلوار 1 تا 3 تا خط دارند. سبک این شلوارها ساده است و گاهی داخل آن ها کرکی است که برای زمستان انتخاب مناسبی است البته به صورت معمولی و بدون کرک هم هست که برای استایل راحتی خانگی در فصل بهار و تابستان مورد استفاده قرار می گیرند معمولا قد این شلوارها کوتاه نیست و تا حدی روی پا را می پوشاند. این مدل به عنوان یک شلوار راحتی دخترانه اسپرت هنگام ورزش های سبک و پیاده روی انتخاب مناسبی است.

 

شلوار راحتی زنانه

انواع مدل شلوار راحتی زنانه

از معمول ترین پوشش های خانگی، شلوارهای راحتی زنانه نخی هستند. بسیار راحت و سبک و همچنین پر طرفدارند. تنوع این شلوارها به دلیل طرح و رنگ پارچه های نخی به شدت بالاست. شلوار نخی زنانه گلدار از مدل های مورد پسند بسیاری از خانم ها در منزل است که با یک تی شرت ساده یک استایل خونگی و خنک جذاب می شود این شلوار راحتی های زنانه گشاد و راحت هستند و اغلب ممکن است تنها در قسمت مچ گتردار باشد.

دیدگاه خودرا بنویسید

با عضویت در فروشگاه اینترنتی ما ، خیلی سریع و راحت از تخفیف های ما مطلع شوید!