• ۰۹۱۱۵۲۵۱۷۱۴
10 نکته ای که در انتخاب، خرید و پوشیدن لباس راحتی و خانگی باید رعایت کرد

10 نکته ای که در انتخاب، خرید و پوشیدن لباس راحتی و خانگی باید رعایت کرد

خرید لباس زنانه یکی از لذت بخشترین تفریحات زنان و دختران بوده و هست این را همه می دانیم. اما اگر لباس زنانه را به دوخش لباس بیرون و لباس خانگی تقسیم کنیم تمام حس خوب پوشیدن لباس در منزل را باید به لباس راحتی زنانه که در خانه پوشیده میشود اختصاص دهیم. پس اهمیت دانستن این موضوع که بتوانیم بهترین انتخاب را در خرید لباس راحتی زنانه و پوشیدن آن بسیار حائز اهمیت است. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

 

نکاتی که در پوشیدن لباس خانگی باید رعایت کرد

در گذشته ها افراد حساسیتی برای لباس هایی که در منزل به عنوان لباس راحتی می پوشیدند نداشتند و اهمیتی نمی دادند. معمولا هرچی اول می دیدند همان را به می پوشیدند اما برای بیرون رفتن و مهمونی یا دور همی همیشه بهترین و شیک ترین لباس های خود را استفاده می کنند در صورتی که پوشیدن لباس های شیک و با کیفیت تنها مختص مهمونی نیست و باید به همان اندازه و یا شاید بیشتر به لباس های راحتی تو خانگی هم اهمیت داد اما اغلب افراد از این موضوع غافل هستند. لباس های راحتی خونگی شیک و مناسب در حال روحی شما تاثیر مثبت می گذارد و در مقابل هنگامی که لباس های راحتی کهنه بی رنگ و رو را در منزل می پوشید شما را کسل و بی حوصله می کند.
حتی تا جایی که پیشنهاد می شود در خلوت خود وقتی در خانه هم تنها هستید حتما لباس های شیک و مناسب راحتی (اعم از شلوار راحتی زنانه، تاپ و تیشرت زنانه و دخترانه ) بپوشید و لباس های کهنه و بی رنگ و رو را دور بی اندازید زمانی که این تغییرات را انجام دهید و به لباس های راحتی خانگی خود اهمیت دهید متوجه تغییر حالت های خود خواهید شد این تغییرات موجب بالا رفتن حس عزت نفس در شما می شود.

 

10 نکته ای که در پوشیدن لباس خانگی باید رعایت کنیم

پوشیدن لباس خانگی مناسب از اهمیت بالایی برخور دار است زیرا ما مدت زمان زیادی  را در طول ماه یا در طول هفته در منزل خود به سر می بریم از طرفی خانه محیطی برای استراحت و زندگی ماست بنابراین راحت بودن در خانه بسیار حائز اهمیت است. یکی از نکات اصلی که این احساس را در خانه برای افراد به وجود می آورد لباس های راحتی خانگی است. اما باز هم باید در انتخاب و پوشیدن این دست از لباس ها نکاتی را رعایت کنیم تا آن حس آرامش و راحتی را در منزل به ما القا کند از نکاتی که باید هنگام خرید و پوشیدن لباس های خانگی رعایت کنیم :

 

راحتی لباس های خانگی

از ویژگی های اصلی لباس های خانگی این است که با آن لباس ها راحت باشید و حتما به خاطر داشته باشید در این مورد راحتی را فدای زیبایی نکنید اما در کنار راحت بودن لباس های خانگی آراسته و مرتب باشید و از مدل های متنوع استفاده کنید. منظور از راحتی لباس این است که تنگ و چسبان نباشند تا هنگام انجام فعالیت های خود در منزل شما را اذیت کند مثلا لگینگ های تنگ و چسبان به عنوان لباس خانگی  مناسب نیستند یا از طرفی لباس به قدری گشاد باشد که دست و پا گیر شما باشد در این هنگام پوشیدن لباس خانگی راحتی این نکته حائز اهمیت است. قطعا می بایست که خرید لباس نخی زنانه را انجام داده و برای خرید شلوار راحتی  نخی زنانه و تاپ دخترانه و تیشرت زنانه نخی اقدام کنید.

 

سایز بندی و متناسب بودن لباس

در انتخاب و پوشیدن لباس های راحتی خانگی دقت کنید که لباس شما خیلی تنگ و یا خیلی گشاد نباشد زیرا آراستگی درلباس پوشیدن این است که لباس ها را متناسب با سایز خود انتخاب کنیم و بپوشیم البته برای خرید تی شرت راحتی خانگی زنانه می توان از یک سایز بزرگتر استفاده کرد تا در آن راحت باشید اما برای شلوار های زنانه خانگی بهتر حتما اندازه واقعی خودتان را انتخاب کنید و بپوشید لباس ها اگر خیلی تنگ و گشاد باشند باعث خستگی شما می شود و مسلما احساس راحتی هم نخواهید داشت.

 

توجه به جنس و کیفیت لباس خانگی

جنس و کیفیت لباس های خانگی زنانه از لباس های مهمونی اهمیت بیشتری دارند زیرا شما آن را در طول روز عوض می کنید بنابر این شست شوی آن ها هم بیشتر انجام می شود به همین دلیل باید لباسی را انتخاب کنید که کیفیت آن طوری باشد تا با یک بار شست و شو رنگ آن کدر نشود و ظاهر خود را از دست بدهد. از طرفی چون مدت زمان بیشتری در طول روز لباس های خونگی را به تن دارید باید از جنس الیاف طبیعی استفاده کنید زیرا الیاف مصنوعی بعد از طولانی مدت ممکن است موجب حساسیت های زیای در بدن شما شود همچنین جنس لباس های راحتی با الیاف مصنوعی هوا و رطوبت را از بدن شما خارج نمی کند و همین امر موجب بروز مشکلات زیادی می شود.

 

انتخاب طرح  و رنگ لباس راحتی خانگی مناسب با پوست

یکی دیگر از نکاتی باید هنگام پوشیدن لباس های خانگی دقت کنید طرح و رنگ لباس های شماست. برای لباس های راحتی بهتر است از رنگ های شاد و روشن استفاده کنید مثل صورتی، زرد، سبز، قرمز، آبی و ... و از پوشیدن رنگ های تیره سرمه ای و مشکی قهوه ای دوری کنید زیرا همین لباس های شاد و رنگی باعث انرژی بیشتر برای خودتان و همچنین بقیه افراد خانواده می شود و همچنین تاثیر شایانی  در روحیه و خلق خوی افراد دارد. بنابر این لباس های خانگی هم به اندازه لباس های بیرونی نیاز به تفکر و طراحی دارد حتی شاید بیشتر زیرا مدت زمان بیشتری را در خانه می گذرانیم تا بیرون از خانه بنابر این تاثیر بیشتری بر روحیه ما خواهد داشت.

 

دسته بندی و برنامه ریزی کردن لباس های خانگی

نکته حائزاهمیت برای لباس های خانگی طبقه بندی کردن آن هاست که اغلب افراد این موضوع را رعایت نمی کنند و از اشتباهات رایج بین افراد همین موضوع است که با لباسی که در طول روزمره با آن فعالیت داشته و غذا خورده و ... به رخت خواب می روند در واقع مشخص نمی کنند که کدام لباس برای خواب است و کدام یک برای استفاده روز مره. به همین ترتیب بهتر است قبل از خواب لباس خود را عوض کرده و لباس خواب مخصوص خود را بپوشید و صبح بعد از بیدار شدن آن را عوض کنید. پوشیدن لباس خواب موقع خوابیدن باعث می شود تا خواب راحت و با کیفیتی داشته باشید اما در طول روز باید آن را عوض کنید زیرا حالت کسلی و خواب آلودگی ممکن است از بدن شما خارج نشود.

 

 

خانم ها اصلا لباس راحتی را کهنه نپوشند

یک موضوع اساسی که معمولا افراد هنگام پوشیدن لباس راحتی رعایت نمی کنند این است که فکر می کنند چون در خانه هستند و کسی آن ها را نمی بیند اگر از لباس های کهنه و رنگ و رو رفته استفاده کنند مشکلی ندارد که این یک طرز فکر اشتباهی هست زیرا در مرحله اول با پوشیدن لباس های سالم و مرتب به خودتون احترام می گذارید و بعد از آن  مرتب بودن در منزل باعث می شود تا احساس عزت نفس بیشتری داشته باشید و حوصله انگیزه شما برای انجام کارهای شخصی خود در منزل بیشتر شود. پس وقت آن است که سراغ کمد خود رفته و لباس های کهنه خود را جمع کنید و بیرون بریزید مگر یک الی دو دست که هنگام نظافت و تمیز کاری بتوانید از آن ها استفاده کنید.

 

در خانه لباس های همرنگ نپوشید

هنگام پوشیدن لباس های خانگی زنانه بهتر است از بلوز و شلوار های راحتی نخی زنانه ست که رنگ ها و طرح های ترکیبی شاد و سرزنده دارند استفاده کنید و از پوشیدن لباسهای خانگی هم رنگ دوری کنید همچنین رنگ هایی که کمتر بیرون از خانه می پوشید را می توانید در منزل بپوشید.

 

خرید لباس راحتی زنانه متناسب با فرم بدن

یکی از نکات حائز اهمیت در آراستگی و مرتب بودن لباس بر تن ما توجه و شناخت فرم بدن ماست که باید متناسب با فرم بدن لباس انتخاب کرد و پوشید این موضوع حتی برای لباس های راحتی و خانگی هم صدق می کند زیرا شما می خواهید در خانه خود آراسته و مرتب بگردید و ممکن است لباس راحتی شیک و گرون تری هم خریداری کرده باشید اما هنگام پوشیدن جذابیت خود را از دست می دهد و تنها دلیل این اتفاق نا آشنا بودن با فرم بدن است.

 

تنوع طلبی در لباس خانگی

از رایج ترین مدل لباس های راحتی خانگی می توان به بولیز و شلوار ها اشاره کرد که اغلب افراد ازاین ترکیب برای اوقات خود در منزل استفاده می کنند. نکته ی دیگری که در مورد پوشیدن لباس های راحتی خانگی حائز اهمیت است تنوع طلبی در ترکیب و مدل لباس هاست مثلا می توانید در منزل از تاپ و شلوار و و یا شلوارک های خانگی راحت یا پیراهن های متنوع بلند استفاده کنید حتی می توانید از مدل سبک لباسی که دوست دارید و برای بیرون پوشیدن موذب هستید را در منزل با لباس خونگی به تن کنید  زیرا لباس های خانگی بهترین گزینه برای این است که پوشش های متفاوت تری داشته باشید همین امر باعث افزایش روحیه شما می شود تا با انگیزه بیشتری بعد از حمام صبحگاهی به انتخاب لباس خود بپردازید.

 

لباس های خانگی در فصل های مختلف

نکته دیگری که تاثیر بسزایی در انتخاب و پوشیدن لباس خانگی شما دارد و باید به آن توجه کنید فصلی است که در آن قرار دارید زیرا در فصول گرم سال افراد معمولا در انتخاب لباس به سراغ تاپ و شلوارک و تی شرت های نخی و کوتاه می روند و در فصل زمستان هم همین رویه را پیش می گیرند و درجه دمای خونه را بالا می برند که این مورد خود به محیط زیست آسیب زیادی وارد می کند دقت کنید که در فصول سرد سال لباس بیشتر و یا گرم تری بپوشید و دمای خونه را متعادل تر نگه دارید.

 

چه ترکیب لباسی درخانه بپوشیم؟

ممکن است سوال خیلی از افرد باشد که چه تنوعی می توانیم در لباس پوشیدن خود در منزل بدهیم چون معمولا افراد از بولیز و شلوار استفاده می کنند و نهایتا رنگ آن را تغییر می دهند در این قسمت با چند مدل از لباس های خانگی آشنا می شویم:

 

تی شرت زنانه

تی شرت نخی زنانه یکی از مدل هایی است که در همه فصل ها مورد استفاده قرار می گرد و تنوع و رنگ بندی های زیادی دارند که هم برای منزل مورد استفاده قرار می گیرد و هم برای دور همی های دوستانه . شما می توانید تی شرت زنانه را با هر شلواری که دوست دارید و مناسب هم اند ست کنید. خرید تیشرت مدل دار زنانه

 

شلوار راحتی

شلوار نخی راحتی زنانه بسیار متنوع هستند و خریدن و انتخاب آن بستگی به سلیقه افراد دارند. شلوار های راحتی برای فصل تابستان و زمستان باهم متفاوت اند و اغلب افراد شلوارهای نخی بلند را در خانه برای فصل تابستان که گرم ست انتخاب می کنند زیرا حالت آزاد دارند و به بدن نمی چسبد و برای فصل زمستان از گرمکن ها و یا شلوار کشی های جذب و انعطاف پذیر استفاده می کنند. خرید شلوار راحتی زنانه ارزان

 

پیراهن

 پیراهن های زنانه از گزینه های مناسب دیگری است که به راحتی می توانید به عنوان لباس خونگی آن را بپوشید. یک لباس بسیار راحت و خنک که معمولا در فصل تابستان بسیار مورد استقبال قرار می گیرد و تنوع بسیار زیادی دارند. بهترین جنس این پیراهن ها نخی است که به بدن نمی چسبند و راحت و آزاد هستند و پوست بدن را آزار نمی دهند.

 

ست تاپ و شلوارک

یکی دیگر از استایل های جذاب و مناسب خانگی تاپ و شلوارک ها هستند که برای تابستان یک گزینه جذاب و راحت هستند برای افرادی که در منزل ورزش می کنند می توانند یک نیم تنه را به همراه شلوارک خود بپوشند و به ورزش بپردازند از طرفی اگر با شلوارک های خیلی کوتاه راحت نیستید می توانیداز شلوارک های بلند تا زیر زانو استفاده کنید. خرید اینترنتی تاپ زنانه ارزان

 

ست بولیز شلوار

یکی دیگر استایل های خانگی معمول برای افراد ست بولیز و شلوار راحتی است که آراستگی و مرتب بودن را به همراه دارد و همچنین باعث راحتی در انجام فعالیت های منزل می شود. ست های بولیز شلوار نه تنها در خانه کاربرد دارد بلکه به راحتی می توانید برای دور همی های دوستانه هم از آن استفاده کنید. این بولیز شلور ها تنوع زیادی هم دارند که به راحتی می تواند از انواع مدل های ساده و طرح دار آن استفاده کنید.


نکات مهم برای خرید لباس راحتی خانگی

همان طور که در ابتدا گفتیم برای خرید لباس های خانگی هم باید به اندازه لباس های مجلسی و بیرونی حساسیت به خرج دهیم زیرا با سلامتی روحی و جسمی ما مستقیما در ارتباط است برای داشتن یک خرید لباس راحتی خوب به چند نکته توجه کنید:

 

خرید اینترنتی لباس های راحتی

یکی از راه های خرید به صورت آنلاین و اینترنتی است اما هنوز اغلب افراد خرید حضوری را ترجیح می دهند درصورتی که خرید های اینترنتی هم شامل مزیت هایی می شود که به سود مشتری است:

1.مثلا به شما کمک می کند تا بتوانید چند محصول را با هم مقایسه کنید و بعد با خیال راحت محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریداری کنید.
2.بدون حضور در شلوغی ها و ترافیک به راحتی می توانید چندین فروشگاه و مغازه را بررسی کنید و زمان زیادی از شما نمی گیرد.
3. در خرید اینترنتی لباس های خانگی راحتی و یا هر محصول دیگر می توانید به راحتی آن را تعویض کرده و یا پس دهیدو
4. تنوع و رنگ بندی ها در خرید های اینترنتی بسیار بیشتر از فروشگاهای آفلاین است.

 

قیمت لباس های خانگی زنانه

هنگام خرید لباس های خانگی یا راحتی زنانه توجه داشته باشید که گران قیمت بودن لباس ها ملاک با کیفیت بودن آن ها نیست اما اگر ارزان بودند به احتمال زیاد کیفیت معمولی خواهند داشت اما در مقابل لباس های با کیفیت هم ارزان نیستند . از طرفی برای خرید لباس های خانگی راحتی به دنبال جنس های ارزان نروید زیرا ارزش لباس های خانگی راحتی که در طول روز مره آن ها را می پوشید خیلی بیشتر از لباس های مجلسی است و حتما به همان اندازه در کیفیت آن حساسیت به خرج دهید زیرا لباس های راحتی مدت زمان زیادی تن ماست و زود به زود شسته می شوند بنابر این باید جنسی مقاوم پیدا کنید  وگرنه مجبور می شوید در زمان کوتاهی مجدد لباس خانگی خریداری کنید.
انگلیسی ها در این جور موقعیت ها یک ضرب المثل معروفی دارند آن ها می گویند: (( هنوز اینقدر پولدار نشدم که لباس بی کفیت بپوشم!!)) پس اگر می خواهید صرفه جویی کنید بهتر است کیفیت لباس های خانگی را اولویت قرار دهید.

نتیجه گیری :

برای داشتن لباس راحتی زنانه خوب می بایست که سه تیکه لباس زنانه را خریداری نمود :

  • خرید شلوار راحتی نخی زنانه
  • خرید تیشرت نخی زنانه
  • خرید تاپ زنانه نخی

که همچنین برای ست کردن می توان ست لباس های زیر را  پوشید :

  • ست تاپ شلوارک
  • ست تاپ شورتک
  • ست پیراهن شلوار راحتی زنانه

که قیمت، رنگ و راحتی لباس زنانه برای هر شخصی بسیار مهم است و نباید شخص با پوشیدن لباسس خانگی احساس ناراحتی نماید.

اگر قصد خری لباس راحتی زنانه را دارید می توانید از طریق لیتک های زیر اقدام نمایید:

 

دیدگاه خودرا بنویسید

با عضویت در فروشگاه اینترنتی ما ، خیلی سریع و راحت از تخفیف های ما مطلع شوید!