• ۰۹۱۱۵۲۵۱۷۱۴
نکات کلیدی انتخاب لباس برای قد بلندها

نکات کلیدی انتخاب لباس برای قد بلندها

اگر شما هم قد بلندی دارید و دائماً این سوال برای شما پیش می آید که افراد قد بلند باید چه لباسی بپوشند؟ با ما همراه شوید. در این پست ما در مورد بهترین لباس ها برای زنان قد بلند صحبت خواهیم کرد و لازمه های استایل قد بلندان را به شما معرفی خواهیم کرد. تقریباً می توان گفت در بین خانم ها هر کس بیش از 1.70 متر قد داشته باشد بلند قامت در نظر گرفته می شود. اگر شما به عنوان یک خانم قدتان بلند است، برای لباس پوشیدن چالش ها و دردسر های خاص خود را خواهید داشت. همچنین باید توجه داشته باشید که راه حل هایی که ما ارائه می دهیم فقط دستورالعمل های اساسی استایل هستند. در نهایت هر بدنی متفاوت است، بنابراین باید به فرم بدن خود توجه کنید و ببینید چه چیزی برای شما مفید است، زیرا شکل بدن، شخصیت و سبک زندگی شما نیز در انتخاب استایلتان تاثیر بسزایی دارد. در این مقاله پوشاک کوهستانی به کمک خانم های قد بلند آماده تا راحت تر لباس های مناسب خود را انتخاب کنند.

نکات کلیدی انتخاب لباس برای قد بلندها

چگونه لباس برای افراد قد بلند انتخاب کنیم؟

اگرچه قد بلند بودن می تواند یک مزیت خوب هنگام انتخاب لباس باشد، اما همچنان ممکن است به سختی بتوانید لباس های خود را با هم ست کنید. وقتی نوبت به لباس پوشیدن می رسد، این بیشتر به شما بستگی دارد که ترجیح بدهید قد بلند خود را به رخ دیگران بکشید یا اینکه دوست داشته باشید کمی کوتاه تر به نظر برسید. به طور کلی به عنوان یک فرد قد بلند، احتمالاً بخواهید با لباس خود به موارد زیر برسید:
• لباس های خود را به خوبی با هم ست کنید.

• لباس های متناسب با استایل خود را پیدا کنید.
• برای قد بلند بهترین لباس ها را انتخاب کنید.

در اولین قدم شما می توانید با پوشیدن لباس های خوش پوش در سایه های نزدیک به هم، بر کشیدگی قد بلند خود تأکید کنید. اما اگر می خواهید کوتاه تر به نظر برسید، می توانید کفش های تخت تر و مانتو هایی با رنگ متضاد استایلتان انتخاب کنید. مثلاً با پوشیدن یک مانتو کوتاه با رنگ های براق به همراه شلوار راسته و صندل های تخت یک ظاهر تابستانی و مناسب برای کوتاه تر نشان دادن خود به دست آورید. در کل اگر قد بلند هستید، برای انتخاب لباس ممکن است لازم باشد کمی بیشتر تلاش کنید تا در لباس پوشیدن خود تعادل ایجاد کنید. همچنین می توانید با رنگ های قوی و جیغ کار کنید تا بدن خود را پرتر مشخص کنید و خط عمودی بدن خود را بشکنید. مثلاً می توانید برای مانتو سایه های قرمز و صورتی را انتخاب کنید. این رنگ ها معمولاً روی شانه های شما به جای نشان دادن خطوط طولی، خطای دید با عرض زیادی ایجاد می کند. همچنین همانطور که می دانید پوشیدن چکمه هایی همرنگ با شلوار باعث می شود پاهای شما بلند تر به نظر برسد، پس هنگام پوشیدن آن ها مراقب باشید. به عنوان یک زن قد بلند هنگام انتخاب لباس ممکن است دوست داشته باشید شکل بیشتری به لباس های خود بدهید. در اینجا چند پیشنهاد برای انتخاب و پوشیدن بهترین لباس برای خانم های قد بلند آورده شده است.

نکات کلیدی انتخاب لباس برای قد بلندها

انتخاب تاپ و کت برای خانم های قد بلند

• تاپ هایی با یقه گرد بپوشید. یقه های V به سادگی چشم را به سمت پایین می کشند و اندام شما را کشیده تر می کنند.
• بلوزهایی با دور کمر تنگ انتخاب کنید.
• آستین های زنگوله ای شکل انتخاب کنید زیرا حجم اضافی به بازوهای شما می دهند.
• اگر دوست دارید تاپ بپوشید، اما فکر می کنید انتخاب این لباس برای قد بلند مناسب نیست، با یک ژاکت یا کت بلند خوش دوخت تاپ خود را ترکیب کنید.

انتخاب شلوار مناسب برای افراد قد بلند

اگرچه می توانید انواع مختلفی از شلوارها را بپوشید، اما با شلوارهایی که کمی گشاد هستند، ظاهر خوبی خواهید داشت. اگر شما قد بلند هستید در انتخاب لباس شما یکی از خوش شانس هایی هستید که می توانید بدون هیچ مشکلی شلوار بگ بپوشید، اما توجه داشته باشید که کشیدیگ پاهای بلند شما را کاهش می دهند. شلوار های بگ را می توانید با مانتو های کوتاه بپوشید و این کار شما را مقداری پر تر و کوتاه تر نشان می دهد. همچنین می توانید یک شلوار مشکی بگ تا ران راست را انتخاب می کند که گشادی بسیار کم تری دارد.

نکات کلیدی انتخاب لباس برای قد بلندها

انتخاب بهترین دامن برای افراد قد بلند

شما به عوان یک فرد قد بلند می توانید دامن هایی به شکل A را برای ست کردن با لباس های خود انتخاب کنید. همچنین افراد قد بلند در لباس های ماکسی نیز ظاهر خوبی خواهند داشت، اما به عنوان یک خانم قد بلند مطمئن شوید که لباسی که انتخاب کردید طول مناسبی دارد. البته این دامن های بلند شما را بسیار قد بلند تر نشان می دهد، پس مراقب باشید.

اکسسوری و کفش متناسب برای خانم های قد بلند

• گردنبند های درشت و بلند بپوشید زیرا توجه را به سمت قسمت های مرکزی بدن شما جلب می کنند.
• اگر بازوهای شما هم بلند است، می توانید با دستبندهای بزرگ زیاد زیبا به نظر برسید.
• در انتخاب کفش می توانید کفش پاشنه دار یا تخت بپوشید. اما بیشتر زنان قد بلند با کفش هایی با پاشنه های تخت و نهایتاً یک سانتی، بهترین ظاهر را خواهند داشت.
• کیف های بزرگ نیز به خوبی با تیپ افراد قد بلند ست می شود.

نکات کلیدی انتخاب لباس برای قد بلندها

افراد قد بلند چه لباس هایی نباید بپوشند؟

وقتی قد بلند هستید پوشیدن برخی لباس ها آن چنان هم خوب به نظر نمی رسند پس اگر می خواهید بدانید باید از چه چیزی اجتناب کنید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. چند مورد از لباس هایی که برای قد بلند ها مناسب نیست عبارت اند از:
• ژاکت های کوتاه بدون فرم

• لباس های راسته و بلند بدون برش
• لباس هایی با کمر افتاده
• کراپ تاپ های خیلی کوتاه
• لباس هایی با یقه بلند یا چین دار

بهترین لباس ها برای دستان بلند و پا های بلند

قد بلند بودن به این معنی است که همیشه نمی توانید لباس های مناسب خود را در مغازه ها پیدا کنید. در اینجا ما نکاتی در مورد چگونگی به دست آوردن لباس مناسب برای افرای که دست و پای بلند دارند آورده ایم که به شما کمک خواهند کرد.
• اگر پیراهن هایی با طول بازو مناسب پیدا نکردید، می توانید آن ها را با آستین های جدا دوتایی بخرید و سپس آن ها را با هم بپوشید.

• اگر آستین های لباس شما خیلی کوتاه هستند، آن ها را هنگام خرید برای خود سه ربع در نظر بگیرید اگر از سه ربع کوتاه تر یا بلند تر بودند از خرید آن بگذرید.
• اگر پیراهن مورد نظر شما خیلی کوتاه است، می توانید آن را به عنوان تونیک با شلوار بپوشید اما اگر بلوز شما کوتاه است بهتر است از خرید آن صرف نظر کنید.

نکات کلیدی انتخاب لباس برای قد بلندها

ویژگی های لباس برای قد بلند ها

بنابراین، اکنون که نگاهی انداختم به این که اگر قد بلندی دارید باید در هنگام ست کردن لباس ها چه نکاتی را در نظر بگیرید، می خواهیم در یابیم که لباس هایی که برای زنان قد بلند انتخاب می کنیم باید چه ویژگی هایی داشته باشند.

◘ بهترین شلوار جین برای خانم های قد بلند

پیدا کردن شلوار جین برای زنان قد بلند می تواند کمی مشکل باشد، زیرا ممکن است برای پیدا کردن لباسی مناسب با قد شما نیاز به تلاش بیشتری باشد. برای  خرید شلوار جین زنانه افراد قد بلند و لاغر اندام باید مطمئن شوید که، طول سجاف به بالای مچ پا ها می رسد و برای استایل های لاغری که می خواهند پایین تنه خود را درشت تر نشان دهند شلوار می تواند بگ و پاچه گشاد تر باشد. همچنین شما به عنوان یک خانم قد بلند به یک شلوار جین نیاز خواهید داشت که زانو آن در جای مناسب قرار داشته باشد. یعنی اگر مدل های شلوار با برش های خاص را انتخاب می کنید، باید مطمئن شوید که سجاف در جایی که باید، به پایان برسد و ظاهر آن طوری به نظر نمی رسد که گویی شلوارک بلند پوشیده اید. خوشبختانه، شلوار جین های زیادی وجود دارد که مخصوص خانم های بلند قد است. به‌علاوه، سرمایه گذاری روی شلوار جین بسیار کار منطقی است، زیرا بسیاری از شلوارهای جین اغلب بلند و کشسان طراحی می شوند، بنابراین می توانید همیشه آن ها را به طول مناسب بکشید. همچنین یک شلوار جین خوب را می توانید با لباس های گوناگون ست کنید و لذت ببرید.

نکات کلیدی انتخاب لباس برای قد بلندها

◘ ویژگی های شلوار پارچه ای مناسب برای خانم های قد بلند

پیدا کردن یک شلوار پارچه مانند همه لباس های مناسب برای قد بلند ها مشکل ساز بوده و همان مشکل شلوار جین را برای شما ایجاد می کند. بهترین گزینه شما این است که به فروشگاه هایی بروید که اغلب لباس برای قد بلند ها را ارائه می دهند تا مطمئن شوید که درز شلوار به اندازه کافی برای پاهای شما بلند است. اگر هم می خواهید یک شلوار کوتاه یا کاپری داشته باشید، گزینه مناسب شما می تواند این باشد که شلوارهای معمولی لبه دار تهیه کنید تا طول مناسبی برای شما داشته باشند.

◘ ویژگی های یک کت و شلوار مناسب برای خانم های قد بلند

پیدا کردن کت و شلوار مناسب برای شما اگر قد بلندی دارید می تواند یک مشکل واقعی باشد. ممکن است متوجه شوید که یک کت و شلوار نامناسب در قسمت بالا تنه خیلی کوتاه است، به این معنی که کت شما از قسمت فاق بالا تر می رود و فاق شلوار نیز کوتاه است و این آن را بسیار ناراحت می کند. وقتی نوبت به انتخاب لباس برای قد بلند ها می رسد، باید مطمئن شوید که قد آستین برای شما مناسب است، خط پاچه در جایی که می خواهید می نشیند و کمر لباس دقیقاً روی کمر شما قرار می گیرد. برای یافتن تناسب عالی، ممکن است مجبور باشید کمی آزمایش کنید و لباس هایی از برند های مختلف را امتحان کنید تا مطمئن شوید لباسی که انتخاب می کنید برای پا ها و بالاتنه تان مناسب خواهد بود.
هنگامی که به دنبال انتخاب لباس برای زنان قد بلند هستید، پیدا کردن یک کت مناسب با توجه به قد بلند می تواند چالش برانگیز باشد. توجه داشته باشید که هنگام خرید کت آیا شانه ها در جایی که باید بنشینند نشسته اند، طول بازو و خط کمر در محل مناسب اند و همچنین تصمیم بگیرید که آیا از جایی که سجاف روی تن شما ختم می شود راضی هستید یا خیر.همچنین اگر فرد اسپرت پوشی هستنید و اغلب استایل شما اسپرت است، یک کت و شلوار جین می توانید انتخابی عالی برای شما باشد. زیرا کت و شلوار های جین اغلب برای افراد قد بلند مناسب و متناسب خواهند بود.

◘ ویژگی های یک لباس های ماکسی بلند برای قد بلند ها

اگر یک لباس ماکسی انتخاب می کنید، احتمالاً قد شما را کشیده تر کرده و احتمالاً شما را بلند تر نشان می دهد. همچنین یقه V نیز قد شما را بلند تر از چیزی که هست نشان می دهد. پس اگر لباس ماکسی می خواهید باید یک لباس ماکسی چاپی با طرح های شلوع مناسب برای تابستان انتخاب کنید تا شما را بلند تر از حد معمول نشان ندهد. با این لباس، صندل، کیف دستی و گوشواره های حلقه ای، ست کنید تا استایلی تابستانی تر داشته باشید.

◘ ویژگی های یک پیراهن خوب برای خانم های قد بلند

هنگام خرید پیراهن درست مانند کت ها، باید مطمئن شوید که شانه ها در جای مناسب قرار دارند و آستین ها به اندازه کافی بلند هستند. در زمان انتخاب لباس برای قد بلند ها اگر در تناسب آستین ها مشکل وجود داشته باشد، همیشه می توان آن ها را به سمت بالا تا زد تا طوری به نظر برسند که انگار قرار است آستین های سه ربعی باشند.

◘ ویژگی های یک لباس خواب برای خانم های قد بلند

اگر قدتان بلند است، فقط لباس های روز نیست که ممکن است با آن ها مشکل داشته باشید، اگر به دنبال انتخاب لباس برای خانم های قد بلند هستید، در پیدا کردن لباس خواب نیز قطعاً به مشکل خواهید برخورد. از این گذشته، شما می خواهید هنگام خواب راحت باشید و احساس نکنید که لباس خواب شما در تن شما نمی نشیند. پس هنگام خرید آنلاین لباس خواب، باید بررسی کنید که آیا جزئیاتی در مورد طول درز وجود دارد یا خیر. همچنین متوجه خواهید شد که برخی از فروشگاه ها ارتفاع و اندازه مدل را به شما می گویند تا بتوانید نشانه بهتری از مناسب بودن این لباس ها به دست آورید.

نکات کلیدی انتخاب لباس برای قد بلندها

نتیجه:

در نهایت اگر شما قد بلندی دارید و در انتخاب لباس های خود همیشه به مشکل می خورید بهتر است، در وهله اول با فرم بدن خود آشنا باشید. سپس باید بدانید کدام لباس ها و کدام برند ها برای افراد قد بلند مناسب تر هستند. انتخاب لباس برای قد بلند ها کمی سخت است اما اگر شما بدانید که دقیقاً به چه لباسی نیاز دارید و چه استایلی را می پسندید با رعایت نکات گفته شده در بالا می توانید به راحتی لباس مورد نظر خود را انتخاب کنید. وب سایت پوشاک کوهستانی انتخاب شما برای خرید شلوار لباس زنانه .

دیدگاه خودرا بنویسید

با عضویت در فروشگاه اینترنتی ما ، خیلی سریع و راحت از تخفیف های ما مطلع شوید!