• ۰۹۱۱۵۲۵۱۷۱۴
نعمتی به نام شلوار راحتی، چرا پوشیدن شلوار راحتی نخ پنبه اینقدر توصیه میشه؟

نعمتی به نام شلوار راحتی، چرا پوشیدن شلوار راحتی نخ پنبه اینقدر توصیه میشه؟

وقتی که از بیرون یا سرکار وارد خونه میشی یکی از بهترین چیزهایی که اون حس خوب و راختی رو بهت میده قطعا شلوار خونگی است. حس راحت بودن و ریلکسیشن رو بهت میده. اینگار که توم خستگیات میریزه و قتی بعد از یه روز پرمشغله و طاقت فرسا میرسی خونه و اون شلوار خانگی راحتی نخ پنبه ای رو میپوشی و آماده میشی برای غذا خوردن. اگه شلوار راحتی درجه یک داری که حتما امتحانش کردی ولی اگه نداریش حتما برای خرید شلوار راحتی زنانه اقدام کن.

 

نعمتی به نام شلوار راحتی، چرا پوشیدن شلوار راحتی نخ پنبه اینقدر توصیه میشه؟

ما؛ مجله ی مد و فشن پوشاک کوهستانی این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع شلوار های راحتی و خانگی زنانه و دخترانه آشنا کنیم و انواع مختلف آن، جنس پارچه ها و سایر ویژگی های آن را برای شما بیان کنیم در قسمت زیر مباحثی که قرار است توضیح داده شود به صورت تیتر وار اشاره شده است:

•    شلوار چیست؟
•    شلوار زنانه و دخترانه چیست؟
•    شلوار خانگی و راحتی زنانه و دخترانه چیست؟
•    چرا ما باید از شلوار راحتی و خانگی استفاده کنیم؟
•    انواع مدل شلوار خانگی و راحتی زنانه و دخترانه
•    انواع فاق شلوار خانگی و راحتی زنانه و دخترانه
•    کاربرد شلوار خانگی و راحتی زنانه و دخترانه
•    جنس های متنوع شلوار راحتی زنانه و دخترانه
•    سایز شلوار راحتی و خانگی زنانه و دخترانه
•    رنگ های محبوب شلوار های راحتی زنانه و دخترانه
•    برند های معروف تولید کننده شلوار ها زنانه و دخترانه
•    نکات مهم خرید شلوار راحتی و خانگی دخترانه و زنانه
•    7 مورد از مزایای خرید اینترنتی شلوار راحتی اسپرت زنانه و دخترانه


شلوار چیست؟

شلوار یا به اصطلاح انگلیسی pants به هر نوع پوششی گفته می شود که پایین تنه انسان را بپوشاند. در گذشته در ایران خودمان اکثر شلوار های مردانه و اکثر شلوار های زنانه فقط یک یا دو مدل داشت و بیشتر رنگ روشن و سفید بود، اما امروزه علاوه بر افزایش مدل ها، طرح بندی ها و رنگ های گوناگون، اندازه فاق، گشادی، فیت بودن و جنس های مختلفی از شلوارها در بازار موجود می باشد که هر سلیقه ای با هر تیپ شخصیتی می تواند از آن ها استفاده کند. بعضی شلوار ها برای استایل های مجلسی و مراسمات رسمی مناسب اند و برخی دیگر برای فعالیت های روزانه مورد استفاده قرار می گیرند. برخی شلوار ها می توانند عیب ها و مشکلات اندام شما را بپوشانند و برخی می توانند عیب های شما را برجسته تر کنند.

 

نعمتی به نام شلوار راحتی، چرا پوشیدن شلوار راحتی نخ پنبه اینقدر توصیه میشه؟


شلوار زنانه و دخترانه چیست؟

معمولا شلوار ها از مهم ترین قسمت یک استایل جذاب و شیک محسوب می شوند. در گذشته عرف به این صورت بود که فقط مردان اجازه پوشیدن شلوار داشتن و زنان بیشتر از دامن های بلند محلی استفاده می کردند ولی امروزه با ورود زنان به صنعت مد این عرف شکسته شده و شلوارهای زنانه در طرح ها و رنگ های مختلف طراحی شده و در بازار موجود می باشند. شما با یک نگاه اجمالی به هفته های مد در مکان های مختلف جهان قطعا متوجه خواهید شد که صنعت مد هر هفته و هر ساله در حال رشد و پیشرفت می باشد. شما می توانید تمامی شلوارهای خود را با اکثر استایل های خود ست کنید. علاوه بر این می توانید از مدل های مختلف شلوار در مجالس رسمی، عمومی، اسپرت، راحتی و کژوال ها استفاده کنید.


شلوار خانگی و راحتی زنانه و دخترانه چیست؟

شلوارخانگی زنانه و دخترانه چیست؟(شلوار راحتی زنانه چیست؟) به شلوار هایی که بیشتر در محیط خانه مورد استفاده می گیرد و در بیرون و مجالس حتی غیر رسمی و صمیمی نیز نمی توان از آن ها استفاده کرد، شلوار خانگی و راحتی می گویند. شوارهای راحتی و خانگی دخترانه و زنانه معمولا کمی آزاد تر و گشاد تر از شلوار های بیرونی هستند و از پارچه های سبک تر و نازک تر در آن ها استفاده شده است و معمولا جنس پارچه ی شلوار های راحتی و خانگی زنانه و دخترانه بیشتر نخی می باشد و کمتر از پنبه و پلی استر در آن ها استفاده می شود.

 

نعمتی به نام شلوار راحتی، چرا پوشیدن شلوار راحتی نخ پنبه اینقدر توصیه میشه؟

 

چرا ما باید  از شلوار راحتی و خانگی استفاده کنیم؟

شلوار راحتی نخی زنانه یک لباس الزامی برای هر زن و دختری است. از آنجایی که علاوه بر آسایش ما در منزل خود نیاز به آرامش و راحتی داریم و با توجه به اینکه اکثر شلوار های بیرونی برای اینکه زیبایی خود را حفظ کنند به صورت تنگ و با فاق کوتاه دوخته شده اند، شما می توانید برای راحتی و آرامش بیشتر جسمی خود از شلوار های راحتی و خانگی زنانه و دخترانه استفاده کنید.
خرید شلوارهای راحتی دخترانه زنانه  علاوه بر سبک بودن و گشاد و راحت بودن دارای فاقی بزرگ تر نسبت به شلوار های بیرونی می باشند و بیشتر از جنس نخ پنبه بوده و باعث ایجاد حس نشاط و شادی و خنک بودن در شما می شود. و از آنجایی که این  شلوار های راحتی زنانه و دخترانه گشاد تر و راحت تر از بیرونی های آن هستند علاوه بر راحتی از بیماری های پوستی و عرق کردن و خارش های پای شما نیز می توانند جلوگیری کنند.

 

نعمتی به نام شلوار راحتی، چرا پوشیدن شلوار راحتی نخ پنبه اینقدر توصیه میشه؟

 

انواع مدل شلوار خانگی و راحتی زنانه و دخترانه

شلوار خانگی راحتی زنانه و دخترانه در مدل های متنوع و مختلف قد بلند و کوتاه و طرح های گوناگونی ساده و طرح دار و انواع رنگ ها در بازار موجود می باشند. که هر سلیقه و تیپ شخصیتی می تواند با توجه به علاقه خود هر نوع و طرحی را که می خواهد پیدا کند. شما با انتخاب شلوار هایی مناسب و زیبا علاوه بر بیرون می توانید در داخل منزل خود نیز جذابیت و زیبایی خود را حفظ کنید.
پوشیدن شلوار نخی زنانه در فصل تابستان یکی از ضروریات پوشش در ایام گرم سال می باشد چرا که شلواریی که جنس آنها از نخ و پنبه باشد ضمن اینکه بسیار  سبک می باشند همپنین خنکی خاصی برای شما ایجاد می کنند. و در زمستان ها نیز می توانید با خرید شلوارهای راحتی و خانگی که از جنس تریکو و پشمی و ضخیم هستند استفاده کنید. شلوارهایی همچون شلوار تدی زنانه ، شلوار اسلش راحتی و...
ما به شما پیشنهاد می کنیم برای راحتی بیشتر و اینکه شلوار های نخی کشسانی کمتری نسبت به بقیه شلوار ها دارند، از شلوار های راحتی و خانگی کشی و کش دار استفاده کنید تا هر زمانی خواستید بتوانید اندازه شلوار خونگی را تنظیم کنید. که این ویژگی برای شلوارهای راحتی سنبادی و شلوارهای اسلش زنانه و شلوارهای تدی و... نیز وجود دارد.

 

انواع فاق شلوار خانگی و راحتی زنانه و دخترانه

نعمتی به نام شلوار راحتی، چرا پوشیدن شلوار راحتی نخ پنبه اینقدر توصیه میشه؟

شلوارهای خانگی و راحتی دارای فاق های متفاوتی هستند اما بهترین نوع آن، شلوار های  فاق بلند هستند که شما در آن ها می توانید احساس راحتی بیشتری کنید. فرقی نمی کند که شما چاق هستید و یا لاغر، شلوار های فاق بلند به همه می آید و چون کمر این شلوار ها بالاتر از خط کمر قرار دارد باعث می شود تا قد شما را بلند تر و کشیده تر نشان دهد.

نعمتی به نام شلوار راحتی، چرا پوشیدن شلوار راحتی نخ پنبه اینقدر توصیه میشه؟

در  صورتی که جزء افرادی هستید که شکم شما تخت و لاغر می باشد می توانید از شلوار های فاق کوتاه استفاده کنید که این شلوار ها پایین تر از خط کمر قرار می گیرند و قد شما را کوتاه تر نشان می دهند.

 

نعمتی به نام شلوار راحتی، چرا پوشیدن شلوار راحتی نخ پنبه اینقدر توصیه میشه؟


کاربرد شلوار خانگی و راحتی  زنانه  و دخترانه

برای استایل های خانگی و شیک خود می توانید از شلوار های نخی و گشاد زنانه استفاده کنید.
شلوارهای راحتی و خانگی به دلیل بزرگ بودن فاق و آزاد بودن و گشادی باعث ایجاد راحتی و حس نشاط و شادی در فرد و محیط خانه می شوند.
استفاده از شلوارهای راحتی در خانه باعث می شود علاوه بر تنفس بهتر پوست دچار بیماری های پوستی و اگزما و خارش نشوید.
شلوار های راحتی علاوه بر لطافت و نرمی باعث ایجاد سبکی در راه رفتن نیز می شوند.
با شلوار راحتی زنانه محدودیت های حرکتی نخواهیم داشت
شلوار راحتی زنانه میتواند از نوع شلوار نازک باشد که برای تابستان و روزهای گرم کاربرد دارند.


جنس‌های متنوع شلوار راحتی زنانه  و دخترانه

شلوار راحتی زنانه از لحاظ تنوع زیاد شلوار های راحتی و خانگی زنانه و دخترانه و طرح های مختلف، جنس های بسیار زیادی نیز از این نوع شلوار ها در بازار موجود می باشند که به دلیل تماس مستقیم شلوار با پوست و لطافت و حساسیت پوست سعی کنید از پارچه های نخی، تریکو، مودال، پنبه ای، لاکرا و کتان استفاده کنید. برای خرید شلوار نخ پنبه زنانه اقدام کنید.

هر چه جنس پارچه شما از الیاف طبیعی و پنبه ای باشد بهتر است زیرا هم باعث لطافت، نرمی و سبکی شلوار شما می شود و هم از بیماری های پوستی، گرما، خارش و اگزمای شما جلوگیری می کند. شما بیشتر سعی کنید از شلوار های فاق بلند که راحت تر است استفاده کنید. لذا پوشیدن شلوار نخی زنانه که درصد نخ بیشتری داشته باشد حس بهتری هم انتقال میدهد.

برای دوخت شلوار های راحتی و خانگی زنانه و دخترانه خود می توانید از پارچه های کرپ، فاستونی، کتان و کشی استفاده کنید.

از آن جایی که قرار است شلوار های راحتی و خانگی شما مدت بسیار زیادی در منزل مورد استفاده قرار بگیرن برای همین سعی کنید از جنس های ارزان قیمت استفاده نکنید زیرا هم در اولین شستشو ها کیفیت خود را از دست می دهند و هم به مرور نخ کش می شود و هم دچار پرز می شود.

 

نعمتی به نام شلوار راحتی، چرا پوشیدن شلوار راحتی نخ پنبه اینقدر توصیه میشه؟


سایز شلوار راحتی و خانگی زنانه و دخترانه

یکی از نکات بسیار مهمی که شما باید قبل از انتخاب شوار راحتی در نظر داشته باشید، سایز و اندازه ی آن می باشد.
شلوار های راحتی با سایز ها و اندازه های متفاوت در بازار موجود می باشد و نوع سایز و اندازه شلوار را شما با توجه به سایز و راحتی خود باید انتخاب کنید.


رنگ‌های محبوب شلوار های راحتی زنانه و دخترانه

شما می توانید از هر نوع رنگی برای شلوار راحتی خود استفاده کنید و هیچ محدودیتی برای این کار وجود ندارد. معمولا انتخاب رنگ برای شلوار راحتی به سلیقه و تیپ شخصیتی هر فرد بستگی دارد. ما توصیه می کنیم که بیشتر سعی کنید از رنگ های روشن و شاد استفاده کنید، زیرا این رنگ ها علاوه بر ایجاد آرامش و شادی در شما از افسردگی و غم و انده نیز جلوگیری می کنند.
در میان شلوارهای خونگی و راحتی زنانه، شلوارهای خانگی طرحدار استفاده ی بیشتری نسبت به شلوار راحتی ساده تر دارند.
اما گاهی بعضی خانم ها به رنگ های تیره و سیاه علاقه نشان می دهند. یکی از رنگ های پرطرفدار شلوار در بین خانم ها رنگ مشکی است که می توان آن را با انواع تاپ و ها و بلوز ها پوشید. معمولا رنگ مشکی، رنگی است که کمتر پیش می آید که از مد بافتد و می توان با تمامی استایل ها ست کرد.

بعد از رنگ مشکی میتوان به رنگ آبی شلوار های جین و لی اشاره کرد که خیلی پر طرفدار است. رنگ های آبی کاربنی، قرمز، صورتی و.. نیز از رنگ های مورد استفاده می باشد.

 

نکات مهم خرید شلوار راحتی و خانگی دخترانه و زنانه :

شش نکته ای که هنگام خرید شلوار راحتی دخترانه و زنانه باید به ان توجه کنید:

1- اولین و مهم ترین نکته ای که باید در هنگام خرید شلواهای راحتی دخترانه و زنانه به آن توجه کنید، سایز و اندازه شلوار می باشد، آیا شلوار اندازه شماست یا گشاد و تنگ است. سعی کنید از شلوار های راحت تر و گشاد استفاده کنید تا علاوه بر راحتی و آرامش در هنگام استفاده دچار عرق سوز شدن نشوید.
2- حتما به جنس پارچه دقت کنید، پارچه هایی که از جنس نخ و پنبه می باشند علاوه بر سبک بودن در تابستان ها احساس خنکی خاصی در شما ایجاد می کنند.
3- در صورتی که دارای حساسیت پوستی هستید و یا دوست دارید که حساسیت پوستی نگیرد سعی کنید از پارچه هایی که از الیاف طبیعی و گیاهی درست شده مانند پنبه ای، نخی و .. استفاده کنید این نوع پارچه ها از حساسیت و اگزمای شما جلوگیری می کنند.
4- سعی کنید شلواری با فاق بزرگ تهیه کنید تا احساس راحتی بیشتر کنید و علاوه بر این شلوار های فاق بزرگ قد شما را بلند تر و کشیده تر نشان می دهند. و اگر می خواهید قدتان بلند جلوه نکند از شلوار های فاق کوتاه استفاده کنید.
5- در انتخاب رنگ شلوار حساس باشید. هر چه از رنگ های روشن تر استفاده کنید باعث می شود روحیه ای شاد تر و آرام تر داشته باشید. معمولا استفاده از رنگ های تیره و سیاه در دراز مدت باعث ایجاد غم و اندوه و افسردگی می شود.
6- در هنگام خرید شلوار به نحوه دوخت ها و برش های آن توجه کنید زیرا تاثیر زیادی بر روی استایل شما دارد.

 

مزایای خرید اینترنتی شلوار راحتی زنانه و دخترانه :

خرید اینترنتی شلوار راحتی زنانه، شما می توانید خرید شلوار های راحتی زنانه و دخترانه خود را به صورت آنلاین و اینترنتی انجام دهید که این کار مزایای بسیار زیادی برای شما و جامعه خواهد داشت که عبارتند از:

1- در زمان و وقت شما صرفه جویی می شود.
2- در هزینه ی رفت و آمد شما صرفه جویی می شود.
3- باعث کاهش میزان آلودگی هوا می شوید.
4- از ترافیک و افزایش آن جلوگیری می کنید.
5- در خرید های اینترنتی می توانید از یک سری تخفیفات آنلاین و امتیازاتی ویژه برخوردار شوید.
6- در خرید اینترنتی شما می توانید تنوع بسیار زیادی از البسه خود را در کوتاه ترین زمان پیدا و خریداری کنید.
7- سرعت خرید شما در خرید آنلاین بسیار بالاتر خواهد بود.


کلام آخر:
و در آخر امیدواریم که توانسته باشیم به تمامی سوالات شما در زمینه شلوار های راحتی و خانگی زنانه و دخترانه جواب داده باشیم در صورتی که باز هم در این زمینه سوال دارید می توانید در قسمت کامنت ها برای ما پیام بگذارد و یا از طریق ارتباط با ما نظرات خود را بیان کنید.

خرید شلوار راحتی و خانگی دخترانه پوشاک کوهستانی

خرید شلوار راحتی و خانگی زنانه پوشاک کوهستانی

 

مقالات مرتبط :

>> آشنایی با انواع تاپ زنانه و دخترانه به همراه ویدئو معرفی انواع تاپ

>> انواع تی شرت زنانه و نحوه ی ست کردن

 
 

 

 

دیدگاه خودرا بنویسید

با عضویت در فروشگاه اینترنتی ما ، خیلی سریع و راحت از تخفیف های ما مطلع شوید!