• ۰۹۱۱۵۲۵۱۷۱۴
آشنایی با انواع تاپ زنانه و دخترانه به همراه ویدئو معرفی انواع تاپ

آشنایی با انواع تاپ زنانه و دخترانه به همراه ویدئو معرفی انواع تاپ

مجموعه نگارش فروشگاه اینترنتی پوشاک کوهستانی؛ در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع تاپ های زنانه و دخترانه موجود در بازار آشنا کنیم و به تمامی جزئیات و ویژگی های آن ها بپردازیم تا شما در مورد تمامی تاپ ها اطلاعاتی جامع و کامل به دست بیاورید، در قسمت پایین به تمامی تیتر ها و مباحثی که قرار است بیان کنیم به صورت خلاصه اشاره کرده ایم و از این که از ما حمایت می کنید بسیار سپاس گذاریم.

•    تاپ چیست؟
•    چرا تاپ در بین خانم ها و دختران بسیار پرطرفدار است؟
•    چرا از تاپ ها استفاده کنیم؟
•    10 مورد از شباهت ها و تفاوت های تاپ های زنانه و دخترانه
•    نکات مهم در هنگام خرید تاپ
•    چک کردن سایز و اندازه در هنگام خرید تاپ
•    توجه به جزئیات و ریزه کاری ها
•    بررسی درز ها و نحوه دوخت تاپ
•    انواع تاپ زنانه و تاپ دخترانه
•    عکس های مرتبط با هر تاپ
•    کاربرد تاپ زنانه و دخترانه
•    جنس های متنوع تاپ زنانه و دخترانه
•    رنگ های محبوب تاپ زنانه و دخترانه
•    شکل یقه تاپ ها
•    20 برند معروف تولید کننده تاپ زنانه و دخترانه ایرانی
•    مد و فشن با خرید شیک ترین تاپ زنانه و دخترانه
•    به مد توجه کنیم یا نه؟
•    کجا چی بپوشیم
•    تفاوت تاپ و شومیز
•    تفاوت تاپ و تیشرت
•    تفاوت تاپ با نیم تنه
•    نحوه بسته شدن تاپ
•    قابلیت شستشو
•    قیمت تاپ زنانه و دخترانه


تاپ زنانه چیست؟

واژه تاپ در زبان انگلیسی به هر نوع لباس زنانه و پوششی گفته می شود که بالاتنه یعنی از کمر تا گردن را پوشش می دهند. در مدل های متفاوت و متنوعی در بازار موجود می باشد، معمولا تیشرت ها را نیز می توان در دسته تاپ ها قرار داد. اما این دو کاملا با هم متفاوت هستند و اگر شما تیشرت سفارش دهید به شما تاپ نمی دهند و برعکس. تاپ های زنانه و دخترانه از جمله لباس های راحتی خانم ها و دختران هستند که در مدل های بند دار و بدون بند در بازار موجود می باشند. به دلیل کاربرد های فراوان تاپ و استفاده بسیار آن درمنزل، راحتی و خنکی آن  از طرفداران زیادی در بین خانم ها و دختران برخوردار است. واژه تاپ در فارسی برای کلماتی به کار می روند که که آستین دار نمی باشند.

 

چرا تاپ ها در بین خانم ها و دختران بسیار پر طرفدار است؟

1.    راحت بودن و خنک بودن
2.    با هر لباسی میتوان تاپ ها را ست کرد
3.    راحت تر از بقیه لباس ها پوشیده می شوند
4.    تاپ ها علاوه بر کوچک بودن، بسیار سبک و کم وزن نیز می باشند.

 

آشنایی با انواع تاپ زنانه 1

 

خرید جدیدترین مدل تاپ زنانه شیک و مجلسی

خرید تاپ زنانه و دخترانه

چرا از تاپ ها استفاده کنیم؟

تاپ ها از جمله لباس هایی هستند که علاوه بر تابستان ها و فصول گرم سال قابلیت استفاده در موقعیت های دیگر مانند خانه، مجالس خودمانی و در استایل های کژوال در زیر مانتو را نیز دارند. شما می توانید با ایجاد تنوع در طرح ها و رنگ های تاپ زنانه و دخترانه خود استایل جذابی را ایجاد کنید. خرید تاپ دخترانه / خرید تاپ زنانه

 

10 مورد از شباهت ها و تفاوت های تاپ های دخترانه و زنانه :

تنوع زیاد در مدل ها، طرح ها و رنگها
با توجه به استایل خود می توانید از مدل های نیم تنه ای و بلند نیز استفاده کنید.
دارای یقه های مختلف و گوناگون
دارای انواع نخی، پارچه ای، بافتنی و... می باشند
رایج ترین تاپ ها، تاپ رکابی می باشد که در زیر اکثر لباس ها استفاده می شود.
هر نوع تاپ طرفداران و علاقه مندان مخصوص خود را دارد.
از تاپ های دکلته می توان در الگو های جذب و آزاد استفاده کرد
تاپ ها دارای قد و اندازه های متفاوتی هستند.
از تاپ هایی که می توان در اکثر استایل ها استفاده کرد می توان به تاپ هایی که دارای برش های خاصی هستند مانند تاپ یقه رومی و تاپ دور گردنی اشاره کرد که در زیر کت، نیز زیبایی خاصی دارند.
تاپ های بافتنی ریز، مانند قلاب بافی ها نیز زیبایی خاص خود را دارند.

آشنایی با انواع تاپ زنانه و دخترانه

نکات مهم در هنگام خرید تاپ زنانه :

خرید تاپ زنانه مناسب یکی از مهم ترین دغدغه های همیشگی دختران و خانم ها می باشد که با رعایت اصول زیر می توانید از اسن اضطراب رهایی یابید.
1. برای خرید تاپ مناسب ابتدا دقیقا مشخص کنید که تاپ را برای استفاده در چه مکانی می خواهید، منزل، مهمانی، مجالس رسمی و...
2. سپس با توجه به سایز بدن خود، قد اندازه مناسب خود را انتخاب کنید.
3. توجه به نوع رنگ و طرح های مختلف تاپ تاثیر زیادی بر روی استایل و تیپ شما دارد، در صورتی که قصد استفاده در مراسم مجلسی دارید از تاپ های دخترانه و زنانه اسپرت و شیک با رنگ های شاد استفاده کنید ولی در صورتی که برای منزل می خواهید می توانید از هر رنگ و طرحی استفاده کنید.
4. برای خرید تاپ در تابستان ها می توانید از رنگ های شاد و هم رنگ همون فصل استفاده کنید تا علاوه بر ست بودن با محیط باعث  ایجاد شور و نشاط نیز شود.
5. سعی کنید از تاپ های با کیفیت و اصل استفاده کنید، هر چه جنس تاپ شما از الیاف طبیعی و پنیه ای باشد و کمتر از الیاف مصنوعی تهیه شده باشد، حساسیت کمتری در شما ایجاد می کند. و اگر کاملا جنس پارچه اصل و خالص باشد هیچ گونه حساسیتی در پوست و بد شما ایجاد نمی کند. / خرید اینترنتی تاپ نخی زنانه

1- چک کردن سایز و اندازه در خرید تاپ:

 در ابتدا قبل از خرید تاپ به جدول اندازه ها و سایز های تاپ حتما توجه کنید.
در هنگام خرید هر نوع تاپ سعی کنید به فیت بودن آن در تن خود توجه کنید از تاپ های گشاد و خیلی بزرگ استفاده نکنید تا استایل شما از زیبایی خارج نشود.

2- توجه به جزئیات و ریزه‌کاری‌ها:

1. تاپ ها با اینکه یکی از ساده ترین بخش لباس ها و استایل ما هستند اما توجه به جزئیات آنها بسیار مهم است.
2. شما می توانید با ایجاد برش ها و طرح هایی هر چند کوچک، تغییراتی بسیار زیاد و اساسی در استایل خود ایجاد کنید.

3- بررسی درز‌ها و نحوه دوخت تاپ:

معمولا هر برند را می توان با توجه به نوع دوخت، کیفیت دوخت و مهارت خیاطان آن برند شناسایی کرد، در هنگام خرید ریز شوید و به درزها و نوع دوخت توجه کنید.

آشنایی با انواع تاپ زنانه و دخترانه

ویژگی تاپ زنانه و تاپ دخترانه

1- تاپ ها قابلیت استفاده برای تمامی زنان و دختران را دارا می باشند.
2- دختران و زنان در هر سنی می توانند از تاپ های زنانه و تاپ های دخترانه استفاده کنند و ملاک سنی خاصی وجود ندارد.
3- تاپ های زنانه و تاپ های دخترانه دارای تنوع، طرح بندی و رنگ بندی های بسیار متنوعی می باشند و هر فردی با هر سلیقه و تیپ شخصیتی می تواند تاپ مورد علاقه خود را پیدا کند.
4- معمولا در فصول گرم سال و تابستان ها از تاپ های زنانه و تاپ های دخترانه بیشتر استفاده می شود.
5- تاپ های زنانه و تاپ های دخترانه در صورتی که از الیاف طبیعی نخ و پنبه درست شده باشند بسیار سبک و نرم و لطیف می باشند.
6- تاپ های دخترانه و تاپ های زنانه با الیاف طبیعی علاوه بر سبک بودن به دلیل طبیعی بودن از حساسیت ها، آلرژی ها، اگزما و خارش های پوستی نیز جلوگیری می کنند.
7- تاپ های زنانه و تاپ های دخترانه علاوه بر اینکه جزو لباس های راحتی و بیرونی در منزل و خارج منزل محسوب می شوند می توانند در انواع ورزش ها نیز مورد استفاده قرار بگیرند.
8- از تاپ های مجلسی و تاپ های ترک و تاپ های شیک می توان در مراسمات عمومی و خصوصی و بیرون از منزل استفاده کرد.
9- برای باشگاه های ورزشی و اکثر ورزش ها می توان از تاپ های ورزشی زنانه استفاده کرد. برای ورزش سعی کنید از تاپ های ورزشی زنانه و تاپ های ورزشی دخترانه استفاده کنید و از مدل های دیگر و اسپرت تاپ استفاده نکنید زیرا مدل ورزشی آن با توجه به آن ورزش طراحی شده و دارای جنس کشی و خاصی می باشد که در آن ورزش بتواند بهترین باشد.
10- مادرانی که فرزند شیرخواره دارند برای راحتی بیشتر می توانند از تاپ های زنانه استفاده کنند.
11- برای استراحت و محیط خواب خود هم می توانید از تاپ های راحتی نخی، تاپ های زنانه کوتاه، تاپ های زنانه بندی و تاپ های زنانه نخی که بسیار سبک و لطیف می باشند استفاده کنید.
12- تاپ های زنانه و تاپ های دخترانه نخی را می توانید با هر البسه و شلواری ست کنید و استفاده از تاپ ها بسیار راحت و سریع می باشد.

آشنایی با انواع تاپ زنانه و دخترانه

انواع تاپ زنانه و دخترانه

تاپ ها مدل های مختلف و متنوعی دارند که با توجه به نوع و شکل طراحی هر کدام نام های متفاوتی به دست می آورند. در مرحله اول تاپ ها به دسته های تاپ بند دارزنانه، تاپ بدون بند زنانه، تاپ زیپ دار زنانه و... تقسیم می شوند که هر کدام از دسته ها مدل های متفاوتی دارند. مدل های تاپ به تاپ زنانه کوتاه، تاپ زنانه ترک، تاپ مجلسی زنانه، تاپ نخی زنانه و بسیاری دیگر از مدل های دیگر را می توان اشاره کرد.
تاپ ها علاوه بر مدل های مختلف دارای اسامی مختلفی می باشند، برای مثال به تاپ هایی که بدون بند می باشند در انگلیسی تیوب تاپ  tube top ، تاپی که بندش در پشت گردن می باشد هالترتاپ  halter top و تاپی که بندهایش روی شانه ها قرار می گیرد tank top می گویند که این نوع تاپ های زنانه نخی و تاپ های دخترانه شیک طرفداران زیادی دارند و مورد علاقه و استفاده بسیاری از زنان و دختران قرار می گیرد. نوعی تاپ کراپ crop top نیز وجود دارد که کوتاه می باشد و شکم و کمر را نمی پوشاند، معمولا از این تاپ برای ورزش های پر جنب و جوش و ورزش های نمایشی و سریع استفاده می شود.
شما می توانید انواع مختلف تاپ ها را در مکان های بسیاری و لباس ها و شلوارهای مختلف خود ست کنید و به جذابیت خود بیافزایید. تمامی مدل های مختلف تاپ در بازار موجود می باشد که هر ساله طرح ها و مدل های متفاوت و جدیدی به این مد ها اضافه می شود. همچنین به دلیل کاربرد ها و مزایای زیادی که انواع تاپ زنانه و تاپ دخترانه دارند در انواع مختلف ورزش ها و مهمانی ها و مجالس رسمی نیز قابل استفاده می باشند.

آشنایی با انواع تاپ زنانه و دخترانه

برای داشتن انواع تاپ زنانه و دخترانه جذاب،  می توانید با استفاده از تنوع و رنگ بندی های متفاوت تاپ های زنانه و دخترانه استایل های جذاب و زیبایی را ایجاد کنید. می توانید از ترکیب تاپ زنانه و دخترانه، مانتو و شلوار جین استفاده کنید. این ست علاوه بر افزایش زیبایی شما باعث خنک ماندن شما نیز می شود.
تاپ ها به دلیل تنوع و وجود مل های بسیار زیاد و طرح های گوناگون بخش بزرگی از دنیای لباس را تشکیل می دهند و دسته بندی آنها، کار دشواری می باشد.
ما در این قسمت مدل های مختلف تاپ را آورده ایم که به اسم و چند عکس از آن بسنده می کنیم.

انواع مدل تاپ زنانه :

تاپ بندی دخترانه و تاپ بندی زنانه:

همان طور که گفتیم تاپ ها علاوه بر تابستان ها و هوای گرم، می توان در زمستان در محیط منزل مورد استفاده قرار داد. شما در صورتی که از تاپ هایی که بالا تنه را کاملا پوشش می دهند خوشتان نمی آید می توانید از تاپ بند دار نازک و یا تاپ بند دار کوتاه استفاده کنید تا کمتر بالاتنه ی شما پوشیده باشد. تاپ بندی زنانه و تاپ بندی دخترانه دارای طرح های مختلف و مدل های کوتاه و بلند می باشد. علاوه بر این شما می توانید تاپ دخترانه نخی و تاپ زنانه نخی خود را با شلوار جین و دامن و یا شلوار های دیگر خود ست کنید.

آشنایی با انواع تاپ زنانه و دخترانه

خرید تاپ نخی زنانه

تاپ گیپوری

یکی دیگر از مدل های تاپ، تاپ گیپوری می باشد که علاقه مندان زیادی دارد. این نوع تاپ ها مشابه طرح های بافت می باشد و گاهی نیز ترکیبی از گیپور و پارچه ساده می باشد. از آنجایی که این تاپ ها دارای حالت های برجسته و طرح های بافت مانند گیپوری شکل هستند علاوه بر شیک و زیبا بودن برای تمامی مجالس رسمی و مهمانی های غیر رسمی مناسب می باشند.

آشنایی با انواع تاپ زنانه و دخترانه

خرید اینترنتی تاپ مجلسی زنانه

تاپ نیم تنه

مدل دیگری از تاپ ها، تاپ نیمه تنه می باشد که هم تاپ نیمه تنه است وهم تاپ بندی محسوب می شود. دختران و خانم های ورزشکار که لاغر می باشند و چربی شکمی کمی دارند و دخترانی که قد کوتاه هستند می توانند برای ورزش و برای اینکه قد خود را بلند تر جلوه دهند، تاپ نیم تنه ورزشی زنانه و یا تاپ نیم تنه ورزشی دخترانه خود را با شلوار کتان آزاد و یا شلوار جین چسبان ست کنند.

آشنایی با انواع تاپ زنانه و دخترانه

تاپ بند دار یا تاپ بندی

دختران و زنان ورزشکاری که تاپ بدون آستین و ساده دوست دارند می توانند از تاپ بندی زنانه و یا همان تاپ بندار زنانه استفاده کنند. نوع ساده، اسپرت و طرح دار آن به خود شما بستگی دارد، شما می توانید از تاپ بند دار مجلسی زنانه نیز برای بیشتر در دید بودن استفاده کنید.

آشنایی با انواع تاپ زنانه و دخترانه

تاپ رکابی

تاپ رکابی مدل دیگری از تاپ می باشد که شاید در نگاه اول فکر کنید تاپ بندی می باشد علاوه بر اینکه می توان تاپ رکابی زنانه را در زیر پیراهن پوشید این تاپ ها بسیار راحت و سبک نیز می باشند. این تاپ ها دارای یقه ی بزرگ و بند های نازک می باشند و می توان با یک شلوارک و صندل استایل جذابی به دست آورد.

آشنایی با انواع تاپ زنانه و دخترانه

تاپ های یقه رومی

تاپ های یقه رومی زنانه از مدل های مجلسی تر و شیک تر تاپ هستند که تک بند بوده و مدل های بلند و کوتاه آن در بازار موجود می باشند. شما می توانید تاپ های یقه رومی را به جای ست کردن با شلوار با یک دامن کوتاه ست کنید که دارای جذابیت بیشتری می باشد.

تاپ تیوپی

اگر شما دنبال تاپ های نیم تنه هستید که خط گردن شما را نشان دهد و بدون بند باشد می توانید با خرید تاپ تیوپی این کار را انجام دهید. در صورتی که اندام شما لاغر و ظریف می باشد نیز می توانید از تاپ تیوپی استفاده کنید. تاپ های تیوپی خود را می توانید با دامن های کوتاه و شلوارهای زیبای خود ست کنید.

تاپ کیمونویی

در صورتی که دنبال تاپ های راحتی و آستین دار شل هستید و می خواهید که عیب های بدن و شکم خود را بپوشانید می توانید از تاپ کیمونویی استفاده کنید، این تاپ ها به دلیل شل بودن و حالتی که دارند می توانند خیلی از عیب های بدن شما را محو کنند.

آشنایی با انواع تاپ زنانه و دخترانه

تاپ های بدون سرشونه

اگر از تاپ های آستین بلند که قسمت سرشانه آن باز است خوشتان می آید می توانید از تاپ های بدون سرشانه استفاده کنید. می توانید از تاپ های بدون سرشانه در مراسمات خصوصی و دورهمی های دوستانه استفاده کنید.

آشنایی با انواع تاپ زنانه و دخترانه

تاپ های حریر

یکی از تاپ هایی که می توانید در مجالس خود استفاده کنید، تاپ حریر آستین دار و تاپ حریر بدون آستین می باشد. در هنگام ست کردن این تاپ ها با شلوار یا دامن خود می توانید از اکسسوری های زیبای دیگر نیز استفاده کنید. تاپ های حریر علاوه بر مدل تک رنگ دارای طرح ها و رنگ های بسیار زیادی می باشند. برای ایجاد ست تاپ حریری و اینکه بدن شما نمایان نباشد می توانید از تاپ حریری چند تکه و یا در زیر تاپ خود از پارچه ساتن استفاده کنید.

آشنایی با انواع تاپ زنانه و دخترانه

تاپ های جین

تاپ های جین از تاپ های مورد علاقه و پرطرفدار دختران جوان هستند. شما می توانید تاپ جین را با شلوار جین خود ست کنید.

آشنایی با انواع تاپ زنانه و دخترانه

تاپ های یقه بسته

در صورتی که تاپی میخواهید که همانند یقه اسکی باشد و یقه آن روی گردن شما را نیز بپوشاند می توانید از تاپ یقه بسته زنانه استفاده کنید، تاپ یقه بسته علاوه بر یقه گرد مثل سایر تاپ ها حلقه ای مانند می باشند. این تاپ ها طرفداران خاص خود را دارند.

تاپ های ترک

اگر دنبال تاپ های معروف و با کیفیت و پرطرفدار می گردید ما به شما تاپ ترک را معرفی می کنیم. شما می توانید برای تابستان و ایجاد خنکی و راحتی بیشتر از تاپ های ترک استفاده کنید.

آشنایی با انواع تاپ زنانه و دخترانه

کاربرد تاپ زنانه و دخترانه

تاپ های زنانه و دخترانه،  به دلیل کاربردها و استفاده روزانه بسیار مورد توجه قرار می گیرند. تاپ ها در هر محیطی قابلیت استفاده دارند هم می توان در منزل از تاپ ها استفاده کرد و هم در محیط های دوستانه مراسمات رسمی و خیلی از مکان های دیگر می توان استفاد کرد. از تاپ های زنانه و دخترانه شیک که با پارچه های حریر و گیپور دوخته می شود می توان در مجالس رسمی و مهمانی ها استفاده کرد میتوانید از تاپ ها در زیر کت خود استفاده کنید علاوه بر این می توانید از تاپ های حریر اورسایز با چین های چند طبقه و یا پارچه های طرح دار زیبا نیز استفاده نمایید.

آشنایی با انواع تاپ زنانه و دخترانه


جنس‌های متنوع تاپ زنانه و دخترانه

بعد از اینکه به سایز، رنگ، طراحی و دوخت لباس توجه کردید نوبت به جنس لباس می رسد که باید در نظر بگیرید. امروزه تاپ ها در انواع مختلف و گوناگونی در بازار ارائه می گردند. برای تاپ های دخترانه و زنانه معمولا از پارچه های نخی و لنین با مدل های ساده و طرح دار و رنگ های متنوع و مدل های مختلف دوخت راحت و آزاد استفاده می شود. علاوه بر پارچه های حریر و گیپور و پارچه های ریون و لمه که ریختگی خاصی دارد از پارچه های خامه دوزی شده هم می توان برای تاپ های زنانه و دخترانه استفاده کرد.

خرید تاپ نخی

اگر تاپ نرم و لطیف می خواهید از پارچه هایی که وزن پنبه به کار رفته در آن ها بیشتر از و بیشتر از الیاف طبیعی استفاده شده است می توانید استفاده کنید. سایت ما با سابقه ای درخشان و خوب در تهیه و فروش انواع لباس های دخترانه و زنانه و با کیفیت ترین پارچه ها و مناسب ترین قیمت ها می تواند بهترین مدل تاپ ها را به شما ارائه دهد تا در اثر استفاده مکرر علاوه بر اینکه دچار پارگی و رنک دهی نمی شود دچار کش رفتن و آب رفتن در اثر شستشوی زیاد نیز نمی شوند. خرید تاپ نخ و پنبه


رنگ‌های محبوب تاپ زنانه و دخترانه

امروزه تاپ ها با رنگ های متنوع و مختلفی در بازار ارائه می گردند که برای تمامی سلیقه ها و شخصیت ها قابل استفاده هستند.از محبوب تریت تاپ های زنانه و دخترانه که اکثر خانم ها و دختران در کمد های خود دارند و استفاده می کنند، تاپ مشکی می باشد.گرچه رنگ های سفید، کرم و رنگ هایی که نزدیک و مشابه پوست است نیز طرفداران مخصوص خود را دارند. شما نیز برای زیبا جلوه کردن خود می توانید تاپ دخترانه یا زنانه خود را با پوست خود ست کنید و هم رنگ پوست بدن خود تاپ بگیرید.

شکل یقه تاپ ها:  امروزه علاوه بر طرح ها و رنگ های متنوع تاپ های دخترانه و زنانه، ما شاهد ایجاد یقه های متفاوت تاپ مانند یقه گرد، یقه هفت، یقه ایستاده، یقه خشتی و سایر یقه ها هستیم. انتخاب یقه تاپ با شماست و بسته به سلیقه هر شخص متفاوت است.

آشنایی با انواع تاپ زنانه و دخترانه

20 برندهای معروف تولیدکننده تاپ زنانه و دخترانه ایرانی

امروزه به دلیل افزایش شرکت های تولیدی و  تنوع تاپ ها، برندهای ایرانی و خارجی بسیاری در بازار موجود می باشد که ما در این قسمت قصد داریم فقط به برند های ایرانی پوشاک اشاره کنیم که عبارتند از:
1.    برند ایرانی   RNS
2.    برند ایرانی  سارک
3.    برند ایرانی بادی اسپینر
4.    برند ایرانی تولیکا
5.    برند ایرانی  پاتن جامه
6.    برند ایرانی تن درست
7.    برند ایرانی هاکوپیان
8.    برند ایرانی ال سی من
9.    برند ایرانی سالیان
10.    برند ایرانی هالیدی
11.    برند ایرانی درفش
12.    برند ایرانی وادین کوک
13.    برند ایرانی زاگرس پوش
14.    برند ایرانی نیکوتن پوش
15.    برند ایرانی گارودی
16.    برند ایرانی ماکسیم
17.    برند ایرانی سله بن
18.    برند ایرانی ایکات

19.    برند ایرانی ایران برک
20.    برند ایرانی دنیس تریکو

 

مد و فشن با خرید شیک‌ترین تاپ زنانه و دخترانه

برای خرید تاپ زنانه شیک که  یکی از پرطرفدار ترین لباس های زنانه است که در موقعیت های متفاوتی قابل استفاده است. فشن به معنای سبک لباس پوشیدن، نوع استایل و فرم پوشش فرد است. هرچند که تعریف مد و فشن در ایران به درستی جا نیفتاده اما در جهان جایگاه ویژه‌ای به آن اختصاص داده‌اند. شما می‌توانید با انتخاب ساده‌ترین و در عین حال جذاب‌ترین پارچه‌ها و مدل‌های لباس، سبک پوشش خود را امروزی‌تر و شیک‌تر کنید. انتخاب صحیح انواع تاپ زنانه، شومیز، تیشرت،تونیک، نیم تنه در شرایط متفاوت و چگونگی ست کردن آن با سایر لباس‌ها، نشان‌دهنده خوش سلیقگی و آراسته بودن شما در موقعیت‌های گوناگون است. تاپ نیز از دیگر لباس‌های مورد پسند خانم‌های شیک پوش است که مناسب به شرایط و موقعیت‌های گوناگون می‌توان از آن استفاده کرد. فرد خوش لباس به خوبی می‌داند که کجا چه بپوشد و یا از چه نوع پوشش مناسبی استفاده کند. در این مقاله قصد داریم شما را با جدیدترین مدل‌های تاپ زنانه و تاپ دخترانه آشنا کنیم.

آشنایی با انواع تاپ زنانه و دخترانه

خرید تاپ خانگی زنانه

به مُد توجه کنیم یا نکنیم؟

نحوه پوشش شما و اینکه آیا می خواهید با توجه به مد لباس های خود را ست کنید و یا نه به شما و سلیقه ی خودتان بستگی دارد و کاملا اختیاری است. برای این کار ابتدا به استایل و فرم بدن خود توجه کنید یعنی ببینید که کدام مدل تاپ دخترانه و زنانه به تن شما می نشیند. ما توصیه می کنیم در صورتی که شانه های شما پهن و کشیده است از تاپ هایی با طرح شاده و رکاب پهن استفاده کنید و اگر دارای شانه هاو استایل ظریف و یا لاغری هستید می توانید از انواع مدل دار تاپ استفاده کنید.

کجا چی بپوشیم؟

با توجه به موقعیت ها و مراسمات مختلفی که شرکت می کنید لباس های  شما نیز به اون موقعیت  مشخص می گردد و علاوه بر مکان با توجه به هر فرد و هر شخص سبک پوشش، استایل، تیپ نیز تغییر می کند. در ضمن با توجه به شرایط هوایی و فصلی نیز نوع لباس وتاپ ما فرق می کند.
شما در صورتی که به تمامی شرایط و موقعیت ها توجه کنید و با در نظر گرفتن ویژگی هایی که در بالا گفته شد می توانید بهترین انتخاب را برای تهیه تاپ مناسب خود داشته باشید و استایل جذابی از خود به نمایش بگذارید.

آشنایی با انواع تاپ زنانه و دخترانه

تفاوت تاپ و شومیز

تاپ ها علاوه بر کاربرد های مختلف و مصارف روزانه در بیشتر خانه ها، مجالس رسمی و گاها به صورت اسپرت مورد استفاده قرار می گیرند ولی شومیز ها به در خانه و ورزش کاربرد زیادی ندارند و بیشتر در مهمانی ها مورد استفاده قرار می گیرند. برای پیدا کردن یک تیپ مجلسی می تونید شومیز ها را با یک دامن که فیت بدنتان باشد بپوشید و برای داشتند حالت اسپرت می توانید شومیز خود را با شلوار جین ست کنید.

تفاوت تاپ و تیشرت

از تیشرت ها در فعالیت های روزانه، تفیحات، کار حتی بهضی مراسمات در فصول گرمسال استفاده می شود ولی شما می توانید از تاپ های زنانه و دخترانه علاوه بر تابستانها و فصول گرم در  مواقعی که هوا سرد هست نیز از جنس های بافت آن هم استفاده کنید. در ضمن تاپ هایی که از جنس الیاف طبیعی و نخی هستند علاوه بر سبکی دارای خنکی خوبی نیز می باشند.


تفاوت تاپ با نیم تنه

 

آشنایی با انواع تاپ زنانه 35

 

با وجود اینکه نیم تنه ها تنوع بسیار زیادی دارند و اغلب در ورزشگاه ها و فعالیت های ورزشی هوازی و فیتنس مورد استفاده قرار می گیرند ولی تاپ های دخترانه و زنانه علاوه بر فعایت های ورزشی در اکثر مجالس، مهمانی ها و خیلی از مکان های دیگر به صورت اسپرت قابلیت استفاده دارند. علاوه بر این می توانید از تاپ ها به عنوان پوششی در زیرکت و یا به صورت تکی و تنها استفاده کنید. نحوه بسته شدن تاپ: معمولا تاپ ها به دو صورت در بازار موجود می باشند یکی به صورت کشی هست که به راحتی به تن می رود و دیگری به صورت دکمه ای می باشد که هر دو مدل آن طرفداران خاص خود را دارند.

قابلیت شستشو:  از جمله نکات بسیار مهمی که در هنگام خرید تاپ دخترانه و زنانه باید به آن توجه کنید نحوه شستشوی تاپ می باشد.در هنگام خرید حتما بعه مارک و توضیحاتی که برای شستشوی تاپ نوشته شده است توجه کنید. زیرا بعضی تاپ ها را باید با آب ولرم یا سرد شستشو کرد و بعضی با آب گرم شستشو کرد و ترجیحا سعی کنید که تاپ شما از الیاف طبیعی باشد تا دیر تر کهنه شود و بیشتر بتوانید از آن استفاده کنید.

قیمت تاپ زنانه و دخترانه:  جهت خرید اینترنتی تاپ زنانه قیمت های تاپ ها با توجه به کیفیت و مدل آن متفاوت می باشد. وب سایت پوشاک کوهستانی  با ارائه بهترین مدل تاپ های زنانه و دخترانه با بالاترین کیفیت و قیمتی مقرون به صرفه این تضمین را به شما می دهد که مطمئنا از جنس و کیفیت تاپ ها راضی خواهید بود و مانند گذشته باز هم از محصولات ما حمایت خواهید کرد.

و در آخر امیدواریم با توضیحات کاملی که داده ایم توانسته باشیم شما را با انواع تاپ های زنانه و دخترانه آشنا کرده باشیم و به تمامی ابهامات شما در مورد تاپ ها و ویژگی های آن پاسخ داده باشیم.  خرید تاپ دخترانه


مقالات مرتبط:

>> انواع تی شرت زنانه و نحوه ی ست کردن

>> 10 نکته ای که در انتخاب، خرید و پوشیدن لباس راحتی و خانگی باید رعایت کرد

>> نعمتی به نام شلوار راحتی، چرا پوشیدن شلوار راحتی نخ پنبه اینقدر توصیه میشه؟

>> چرا باید لباس نخ پنبه ای بپوشیم؟

>> بهترین ست لباس های راحتی یا خانگی زنانه و دخترانه

دیدگاه خودرا بنویسید

با عضویت در فروشگاه اینترنتی ما ، خیلی سریع و راحت از تخفیف های ما مطلع شوید!