• ۰۹۱۱۵۲۵۱۷۱۴
تفاوت های بین تاپ و تیشرت

تفاوت های بین تاپ و تیشرت

با سلام به شما خوانندگان و همراهان عزیز سایت پوشاک کوهستانی، در این مقاله قرار است تاپ و تیشرت را تعریف و ویژگی های آن را بیان و به تفاوت های این دو بپردازیم.

• تاپ زنانه و تاپ دخترانه چیست؟
• چرا باید از تاپ های زنانه استفاده کنیم
• قیمت تاپ زنانه و تاپ دخترانه
• خرید تاپ زنانه و تاپ دخترانه
• تیشرت زنانه و تیشرت دخترانه چیست؟
• چرا ما باید از تیشرت های زنانه و تیشرت های دخترانه استفاده کنیم؟
• رواج پیدا کردن تیشرت
• فرق بین تاپ ها و تیشرت های زنانه و دخترانه

مقدمه:

یکی از انتخاب های هوشمندانه و خوب شما در فصل گرم و تابستان ها می تواند استفاده از تاپ زنانه و تاپ دخترانه باشد. شما می توانید با تاپ های زنانه و تاپ های دخترانه خود استایل های جذاب و زیبایی را خلق کنید و باعث شگفتی همگان شوید. تاپ زنانه و تاپ دخترانه خود را با مانتو و شلوارهای جین و کتان خود ست کنید و ست زیبایی بسازید. زمانی که تاپ های خود را با مانتو و شلوارهای خود ست کردید برای اینکه جذابیت بیشتری پیدا کنید سعی کنید از اکسسوری ها و تزئینات زیبایی برای این کار استفاده کنید.

تفاوت های بین تاپ و تیشرت

تاپ زنانه و تاپ دخترانه چیست؟

به هر نوع پوششی که قسمت بالاتنه خانم ها و دختران را بپوشاند تاپ می گویند. کلمه تاپ از واژه ای انگلیسی گرفته شده است و در ابتدا مردم انگلیس از تاپ استفاده می کردند. ابتدا چون عرف نبود زنان و دختران تاپ را در منازل استفاده می کردند و سپس با افزایش استفاده و تنوع و مدل های مختلف آن این نوع پوشش در مراسمات و خارج از منازل نیز مورد استفاده قرار گرفت. بعضی از تیشرت های زنانه و تیشرت های دخترانه را نیز می توان در زیر مجموعه تاپ ها قرار داد. در مجموع می توان گفت که تاپ ها لباس های راحتی برای زنان و دختران محسوب می شوند. که انواع مختلفی دارند که یا بند دارند و یا بدون بند هستند. تاپ ها به دلیل ویژگی خنکی و راحتی که دارند از طرفداران زیادی در بین خانم ها برخوردارند. اما در زبان فارسی واژهٔ تاپ معمولاً فقط برای انواع خاصی از این نوع پوشش که آستین ندارند به کار می‌رود.

تفاوت های بین تاپ و تیشرت

چرا ما باید از تاپ زنانه استفاده کنیم؟

علاوه بر آرامش و راحتی در بیرون منزل، زنان و دختران ما نیز به راحتی و آرامش در محیط منزل و خانه نیاز دارند که یکی از راه های افزایش آرامش استفاده از لباس ها و تاپ های زنانه و تاپ های دخترانه راحت و گشاد می باشد. از آنجایی که ما در محیط بیرون برای شیک و جذاب جلوه کردن سعی می کنیم لباس هایی اندازه و فیت بدن خود بپوشیم و گاها جذب و بسیار تنگ می باشند، شما در منزل می توانید از تاپ های زنانه کوتاه، تاپ های زنانه نخی و تاپ هایی که گشاد و راحت می باشد استفاده کنید. در منزل قبل از اینکه زیبایی و شیک پوشی مد نظر باشد راحتی تاپ مهم است.

تفاوت های بین تاپ و تیشرت

تیشرت زنانه و تیشرت دخترانه چیست؟

تیشرت های زنانه و دخترانه معمولا نوعی پیراهن یا بلوز از جنس پارچه هستند که به دلیل آستین های T مانند آن به تیشرت معروف شده اند. در قدیم تیشرت های آستین کوتاه معمولا یک خط گرد در ناحیه گردن داشته که برای این موضوع به یقه گرد شناخته می شد در صورتی که یقه ای نداشت. تیشرت های زنانه و دخترانه برای اینکه راحت تر تمیز شوند از پارچه های کشی، سبک و مقرون به صرفه استفاده می شود. پارچه تیشرت های زنانه معمولا نازک تر و نرم تر از پیراهن زنانه می باشد.
تیشرت ها از اویل قرن 19 وارد بازار شده بودند و کم کم در قرن بیستم مورد استفاده اکثر مردم قرار گرفتند، تا قبل از آن افراد خاصی و فقط برای کار از آن استفاده می کردند ولی امروزه در اکثر مراسمات رسمی و غیر رسمی، ورزش ها و تفریحات روزمره تیشرت ها کاربرد دارند. تیشرت های زنانه و دخترانه در مدل های یقه گرد، یقه هفت و یقه برگردان در بازار موجود می باشند.

تفاوت های بین تاپ و تیشرت

چرا باید از تیشرت زنانه و دخترانه استفاده کرد؟

شما در فصول گرم سال به خصوص تابستان ها برای راحتی بیشتر، خنک بودن و سبک بودن می توانید از تیشرت های زنانه استفاده کنید. امروزه تیشرت ها در رنگ ها، طرح ها و مدل های مختلف اسپرت، شیک، مجلسی و رسمی در بازار موجود می باشند و هر فردی با هر تیپ شخصیتی و سلیقه ای می تواند تیشرت مورد علاقه خود را پیدا کند. در روز های گرم زمستان یا پاییز نیز می توانید از تیشرت های نخی استفاده کنید. با هر سن و تیپ شخصیتی باشید می توانید از تیشرت ها استفاده کنید، سن شما ملاک نیست، فرقی نمی کند که نوجوان باشید یا جوان، میانسال باشید و یا سالمند باز هم می توانید از تیشرت استفاده کنید. تیشرت ها را هم می توان در منزل و هم در خارج از منزل و در مهمانی ها استفاده کرد.

تفاوت های بین تاپ و تیشرت

فرق بین تاپ ها و تیشرت های زنانه و دخترانه:

1- تاپ ها بیشتر حالت خودمانی و خصوصی دارند ولی تیشرت ها حالت عمومی دارند و در اکثر مراسمات عمومی قابلیت استفاده دارند.
2- معمولا تاپ ها در زمان ها و فصول گرم سال مورد استفاده قرار می گیرند در صورتی که از تیشرت ها در فصول خنک مثل پاییز هم استفاده  می شود.
3- بیشتر تاپ ها بند دار می باشند در صورتی که همه تیشرت ها بدون بند هستند.
4- تاپ ها معمولا از لباس های زیر به شمار می روند در صورتی که تیشرت ها علاوه بر اینکه می توانند در زیر لباس ها ست شوند در روی بعضی لباس ها نیز می توان تیشرت پوشید.
5- تاپ ها در اندازه های مختلف و متفاوتی وجود دارند اما تیشرت ها فقط دارای دو نوع تیشرت آستین کوتاه و آستین بلند موجود می باشند.
6- بلندی تاپ ها بسیار متفاوت می باشند این در حالی است که  بلندی یا قد لباس های تیشرت بیشتر در یک طرح یا سبک استاندارد می باشد.
7- تاپ ها نهایتا تا بالای کمر را پوشش می دهند در حالی که تیشرت ها تا پایین کمر را می پوشانند و بعضی از تیشرت های خاص تا زیر زانو می آیند.
8- شما با پوشیدن تاپ ها شاید نیاز به لباس یا پوششی دیگر داشته باشید در حالی که با پوشیدن تیشرت دیگر به پوششی برای بالاتنه  نیاز ندارید.
9- در باشگاه های ورزشی و اکثر ورزش های رسمی بیشتر از تیشرت ها استفاده می شود و تاپ ها کمتر در ورزش ها رسمیت دارند.
10- تاپ ها معمولا سبک و نازک هستند ولی تیشرت ها با توجه به اندازه و حجم پارچه بیشتری که دارند، سنگین تر و کمی ضخیم تر از تاپ ها هستند.

دیدگاه خودرا بنویسید

با عضویت در فروشگاه اینترنتی ما ، خیلی سریع و راحت از تخفیف های ما مطلع شوید!