• ۰۹۱۱۵۲۵۱۷۱۴
اصول ست کردن رنگ مشکی

اصول ست کردن رنگ مشکی

این رنگ می تواند متمایز، باکلاس، مرموز و حتی خشن باشد، اما همه این ها به نحوه ست کردن رنگ مشکی توسط شما بستگی دارد. مشکی در میان رنگ ها تقربیاً رنگی منحصر به فرد است زیرا تقریباً با همه چیز به خوبی ست می شود، بنابراین هنگامی که رنگ مشکی لباسی را تهیه می کنید، گزینه های زیادی برای ست کردن دارید. در ادامه این پست پوشاک کوهستانی قصد دارد بیشتر در مورد اصول ست کردن رنگ مشکی، چگونگی ست کردن لباس مشکی زنانه و چند مدل استایل با ست مشکی صحبت کند.

اصول ست کردن رنگ مشکی

نکات مهم برای پوشیدن لباس مشکی

برای به درستی ست کردن لباس های مشکی شما باید با یک سری از نکات مهم آشنا شوید تا بهترین استایل را داشته باشید. دانستن نکاتی حول و هوش نوع پارچه، کنتراست رنگ مشکی، طرح های روی لباس و نوع بافت لباس مشکی شما می تواند بر نوع ظاهر و استایل شما تأثیر زیادی بگذارد.

• نوع پارچه در لباس های مشکی

ابتدا باید با انواع پارچه های مشکی مختلف موجود آشنا باشید. همه لباس های مشکی از یک نوع الیاف دوخته نمی شوند پارچه های مشکی مختلف با بافت های متفاوتی وجود دارد. دانستن تفاوت انواع پارچه های مشکی به شما امکان ست کردن اصولی رنگ مشکی و ایجاد استایلی ایده آل را می دهد. ما چند نمونه از پارچه هایی که معمولاً در لباس های مشکی رنگ مورد استفاده قرار می گیرند را به شما معرفی خواهیم کرد.
پنبه: پارچه ای قابل تنفس و راحت است که ظاهری تخت ایجاد می کند و یک انتخاب خوب در مورد لباس های مشکی است. همچنین بهتر است بدانید برخلاف رنگ های دیگر، لباس پنبه ای مشکی هنگام خیس شدن تیره نمی شود.
پلی استر: دارای تنفس کمتر، اما در برابر چروک شدن مقاوم است. این پارچه نرم و صاف بوده و برای لباس های غیررسمی مشکی خوب است.
ابریشم: پارچه ای صاف، براق و شکیل بوده و در رنگ مشکی، لوکس به نظر می رسد. البته برای مردان بهتر است که در استایل خود حداکثر از یک قلم لباس ابریشمی استفاده کنند، اما زنان گاهی می توانند تعدادی لباس ابریشمی را با رنگ مشکی ست کنند.
چرم: چرم پارچه ای محکم و مقاوم است، بسته به نوع پرداخت چرم می تواند صاف یا براق باشد. هنگام ست کردن رنگ مشکی، بسته به تناسب و نرمی چرم، ظاهر شما می تواند مات یا براق باشد، اما در کل به استایل شما پرستیژ خاصی می بخشد.

اصول ست کردن رنگ مشکی

• توجه به کنتراست رنگ مشکی

توجه داشته باشید که در استایل های مشکی، چشم ها اغلب به سمت رنگ لباس شما حرکت می کنند. درک ایده کنتراست هنگام چیدن لباس های مشکی کنار هم بسیار مهم است. وقتی در استایل خود بیشتر لباس ها را مشکی می پوشید، هر چیزی از استایل شما که مشکی نباشد از نظر بصری برجسته تر شده و به طور طبیعی چشم بینندگان را به خود جلب می کند. به همین دلیل، ایده خوبی است که هنگام ست کردن رنگ مشکی از لباس ها و اکسسوری های رنگی متناسب با رنگ مشکی استفاده کنید تا چشمان دیگران را به صورت نا خودآگاه به خود جذب کنید. همچنین به خاطر داشته باشید که اگر سفید پوست باشید رنگ پوست شما با رنگ مشکی تضاد جالبی ایجاد خواهد کرد. پس با ایجاد کنتراست مشکی در کنار پوست سفید خود می توانید از این تضاد به نفع خود استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید مردم به صورت زیبای شما نگاه کنند، ازیک یقه اسکی مشکی که تا زیر خط فک شما ختم می شود استفاده کنید.

• به طرح های روی لباس خود توجه کنید

شما می توانید از لباس های مشکی طرح دار برای تنوع بصری استفاده کنید. البته که یک لباس مشکی کاملاً یک دست می تواند بسیار شیک و جذاب باشد، اما همیشه هم تنها گزینه شما نیست. شما می توانید هنگام ست کردن رنگ مشکی از پارچه هایی با طرح ها یا الگو های مشکی، سفید یا طلایی استفاده کنید تا تنوع به ظاهر شما اضافه شود. البته که رنگ مشکی به کار رفته در الگو به باید کمی تیره تر یا روشن تر از پارچه اصلی لباس باشد. این طرحای مشکی اغلب بطور خودکار با هر لباس مشکی دیگری که می پوشید ست می شوند و این امکان را به شما می دهند تا تم مشکی لباس های خود را بدون استفاده از رنگ دیگری حفظ کنید.
الگو های مختلفی برای لباس های مشکی وجود دارد که می توانند جذاب باشند. مثلاً برای لباس های زنانه، طرح هایی با پولک های براق، طرح های گل دار، چهارخانه و خطوط عمودی یا افقی، هرکدام سبک خاصی از رنگ مشکی را در خود جای داده و گزینه های مد زیادی را به شما می دهند.

• با نوع بافت لباس خود بازی کنید

یک راه دیگر برای افزودن کنتراست بصری به استایل مشکی، استفاده از نوع پارچه لباس با بافتی خاص است. البته ست کردن آن کمی دشوار تر از ست کردن رنگ مشکی با دیگر لباس ها است، اما فرصتی عالی برای خلاقیت بیشتر در استایل به شما می دهد. البته برای این مدل ست کردن با رنگ مشکی دو راه ار وجود دارد:
• از موادی با کیفیت بصری متفاوت استفاده کنید. به عنوان مثال، پوشیدن کت و شلواری که تماماً از ابریشم مشکی براق ساخته شده است می تواند کمی خسته کننده باشد، اما پوشیدن یک پیراهن یا تاپ ابریشمی مشکی در داخل یک کت و شلوار یا دامن مشکی مات، کنتراست جالبی ایجاد می کند و توجه را به بالا تنه شما جلب می کند.

• از چین، درز، چاک و پلیسه ها استفاده کنید. برای مثال، پوشیدن یک کت و دامن مشکی بسیار جذاب است، اما یک کت و دامن مشکی که کناره های کت و پایین دامن آن چاک های کوتاه و مرتبی داشته باشد محشر است.

اصول ست کردن رنگ مشکی

انواع ست لباس مشکی

حال که با نکات مهم ست کردن رنگ مشکی آشنا شده اید احتمالاً به فکر فرو رفته اید که چگونه لباس های مشکی خود را با هم ست کنید. در ادامه ما در مورد انواع استایل هایی که می توانید با رنگ مشکی داشته باشید صحبت خواهیم کرد.

1- ست لباس مشکی اسپرت

لباس های مشکی مقرون ‌به صرفه و روزمره می توانند تأثیر چشمگیری در استایل شما داشته باشند. مشکی به نوعی باعث می شود لباس های اسپرت در کنار هم ساده و شیک به نظر برسند. البته از آنجایی که اکثر مردم اغلب در زندگی روزمره خود لباس های مشکی می پوشند، شما می توانید از لباس های اسپرت خود نهایت استفاده را ببرید و از ست لباس مشکی جین استفاده کنید.
به عنوان مثال پوشیدن یکی از آیتم های تی شرت سیاه، شلوار جین مشکی یا تیره، جوراب، کمربند، کلاه بیسبال یا یک کفش اسپرت مشکی می تواند استایل شما را ساده و شیک کند. البته سعی کنید در استایل های اسپرت، از پوشیدن همه لباس های خود به رنگ مشکی خودداری کنید. استایل های تک رنگ می توانند ظاهری بی فرم و شبیه به مداد رنگی به شما بدهند. به عنوان مثال، ست کردن یک تی شرت مشکی با شلوار جین آبی یا خاکستری عالی به نظر می رسد، اما اگر آن را با شلوار جین مشکی ست می کنید، بهتر است از یک کمربند با رنگ های مختلف برای از بین بردن یکنواختی استایل خود استفاده کنید.
البته اگر به دنبال ایجاد یک ظاهر تک رنگ یا مونوکروم مشکی هستید، حتما باید یک لباس خود را پایه رنگ مشکی قرار دهید و دیگر رنگ ها را لایه لایه تیره تر یا روشن تر کنید و مثلاً با تیشرت مشکی تیره از لباس آستین بلندی با رنگ روشن تر استفاده کنید.

2- ست کردن لباس های نیمه رسمی مشکی

برای داشتن ظاهری روشنفکرانه، لباس های نیمه رسمی مشکی بپوشید. همچنین اگر می خواهید استایلی کتابی یا هنری داشته باشید، ست کردن رنگ مشکی با لباس های دیگرتان عالی است. مثلاً پوشیدن یک یقه اسکی مشکی با یک پالتو بلند چهارخانه می تواند به شدت جذاب باشد. همچنین می توانید از یک اکسسوری مشکی چشم نواز استفاده کنید تا کمی ذوق هنری به لباس ببخشید. برخی آیتم های دیگر مانند یک کتانی قدیمی، روسری، چکمه، عینک، جواهرات یا کلاه می توانند استایل شما را تکمیل کنند.

3- ست کردن استایل رسمی مشکی

برای هر موقعیت رسمی ای شما می توانید لباس رسمی مشکی بپوشید. وقتی نوبت به مناسبت های رسمی می رسد، همیشه ابتدا روی لباس مشکی فکر کنید. خرید لباس های مشکی با کیفیت یک سرمایه گذاری عالی هستند زیرا این نوع لباس ها تقریباً برای هر مناسبت رسمی، از عروسی گرفته تا مراسم تدفین، مناسب هستند. لباس های رسمی مشکی شیک، جذاب و محترمانه هستند و به دلیل داشتن ظرافت مخصوص به خود، هرگز از پوشیدن آن پشیمان نخواهید شد. همچنین می خواهید باور کنید یا نه، اما این ضرب المثل قدیمی "مشکی لاغر کننده است" حقیقتی علمی دارد. لباس های مشکی نور را به جای بازتابش جذب می کنند، بنابراین کمتر از دیگر لباس ها چین و چروک، خطوط و سایه هایی که معمولاً روی لباس افراد چاق ایجاد می شود را خواهند داشت. پس اگر شما کمی اضافه وزن دارید و می خواهید در یک مهمانی رسمی خود را لاغر تر نشان دهید، مشکی یک انتخاب عالی است.

اصول ست کردن رنگ مشکی

4- مکمل های استایل مشکی

اگر می خواهید هنگام ست کردن رنگ مشکی همه چیز کامل باشد باید از گزینه های دیگر مانند مدل مو، رنگ مو ها و اکسسوری های انتخابی خود غافل نشوید. با این حال، به خاطر داشته باشید که این انتخاب های ترند شده می توانند گاهی انتخاب های بدی برای موقعیت های خاص باشند. به عنوان مثال، هرگز ایده خوبی نیست که برای یک مصاحبه شغلی با یک استایل رسمی مشکی از اکسسوری مانند پیرسینگ استفاده کنید در حالی که این آیتم در یک استایل اسپرت مشکی بسیار جذاب است. همچنین فقط لباس های مشکی نیستند که تقریباً با همه چیز ست می شوند. بلکه اکسسوری های مشکی رنگ نیز بسیار متنوع و جذاب هستند و می توان از آن ها برای ست کردن استایل های متفاوت استفاده کرد. می توانید از اکسسوری های مشکی استفاده کنید تا حس کلاسیک را به استایل های چند رنگ اسپرت اضافه کنید یا آن ها را با استایل های تماماً مشکی ست کنید تا ظاهری هماهنگ داشته باشید، همه چیز به سلیقه شما بستگی دارد.

ست لباس مشکی زنانه

اگر شما هم به عنوان یک خانم شیک پوش علاقه خاصی به رنگ مشکی دارید احتمالاً برای ست کردن رنگ مشکی با استایل خود مشکلاتی دارید، در ادامه این پست ما قصد داریم چند نوع استایل زنانه مشکی جذاب را با شما بررسی کنیم.

اصول ست کردن رنگ مشکی

◘ استایل کلاسیک زنانه با رنگ مشکی

استایل کلاسیک با رنگ مشکی یکی از مشهور ترین مد های زنانه قرن بیستم بوده است و امروزه نیز هم به همان اندازه عالی به نظر می رسد. لباس های مشکی برای استایل کلاسیک در سبک های مختلفی وجود دارند. برخی از آن ها چین دار اند و برخی دیگر بافتنی های کشباف هستند. با این حال، ایده اصلی همه آن ها یکسان است. در این استایل شما باید یک استایل مشکی یکدست و تا حدودی خوش فرم با اکسسوری هایی عمدتاً مشکی بپوشید. این ظاهر ساده و ظریف بوده و جزئیات آن به راحتی در کنار هم قرار می گیرند. در این استایل شما در واقع سعی می کنید از ایجاد کنتراست بیش از حد در استایل خود جلوگیری کنید. البته که در این نوع استایل اکسسوری های غیر مشکی و به خصوص جواهر نشان به همراه آرایش کلاسیک عالی به نظر می رسند، اما اکسسوری های زیاد می تواند جلوه چشمگیر این استایل را کمرنگ کند.

◘ استایل مشکی براق زنانه

سعی کنید لباس های مشکی براق را با استایل مشکی ترکیب کنید تا ظاهری جذاب داشته باشید، هر کسی با این استایل می تواند مانند یک ستاره سینما به نظر برسد. ست کردن یک پیراهن یا ژاکت براق روی شلوار مشکی، کنتراست بصری زیبایی ایجاد می کند و توجه را به نیمه بالایی شما جلب می کند. این استایل یکی از استایل های کمیابی است که در آن مثلاً یک تاپ براق می تواند شما را مجاب به پوشیدن استایل هایی کند که معمولاً نمی پسندید، اما در نهایت خیره کننده اند.

◘ استایل با اکسسوری های زنانه مشکی

برای ایجاد ظاهری مرموز می توانید از نقاب ها، ماسک ها و روسری های مشکی توری استفاده کنید. پارچه های توری و شفاف انتخاب رایجی در منظره مد امروزی نیستند، اما بهترین گزینه برای یک استایل نیمه رسمی هستند. حتی می توانید پارچه های توری مشکی را روی لباس های رنگی بیندازید تا حس جدیت به آن ها بدهید. همچنین یک جفت چشم که از پشت یک نقاب مشکی به بیرون نگاه می کند می تواند مرموز و فریبنده باشد، بنابراین این اکسسوری ها انتخابی عالی برای زمانی که شما می خواهید مرموز به نظر برسید هستند.

اصول ست کردن رنگ مشکی

جواهرات مشکی زنانه

جواهرات مشکی ظریف را در نظر بگیرید. جواهرات مشکی (دارای سنگ های مشکی) برای ست کردن با لباس مشکی کاملاً مناسب اند، اما می توانید از آن با لباس های رنگارنگ و غیر رسمی نیز استفاده کنید تا ظاهری جذاب و در عین حال باوقار داشته باشید. وقتی صحبت از جواهرات مشکی می شود، انتخاب های زیادی دارید، از جمله مروارید سیاه، گوشواره های میخی سیاه و گردنبند هایی با سنگ سیاه. به عنوان یک قاعده کلی، هرچه لباس شما ساده تر باشد، جواهرات بیشتری را می توانید استفاده کنید. لباس های مشکی ساده به دلیل کنتراست هیجان انگیزشان می توانند از جواهرات زیادی بهره مند شوند. از سوی دیگر، جواهرات ممکن است در لباس های پر طرح گم شوند زیرا خود این لباس ها چشم های مخاطب را گیج می کنند.

نتیجه:

رنگ مشکی یک رنگ جذاب و همه پسند است. اما ست کردن رنگ مشکی و انتخاب اکسسوری های متناسب با آن از معضلاتی است که اغلب خانم ها به آن دچار اند. برای داشتن یک استایل مشکی شیک شما باید همیشه به سمت سادگی بروید، در نظر داشته باشید که سادگی همیشه مد بوده و همیشه به شما کمک می کند شیک ترین استایل را داشته باشید. پوشاک کوهستانی فروشنده ی انواع لباس راحتی و خانگی زنانه از جمله ست لباس مشکی خانگی زنانه شلوار راحتی زنانه، تاپ زنانه و تیشرت زنانه و دخترانه، شلوارک و شورتک راحتی زنانه را می توانید برای خرید لباس راحتی زنانه کیفیت عالی و قیمت ارزان از پوشاک کوهستانی اقدام نمایید.

دیدگاه خودرا بنویسید

با عضویت در فروشگاه اینترنتی ما ، خیلی سریع و راحت از تخفیف های ما مطلع شوید!