• ۰۹۱۱۵۲۵۱۷۱۴
چگونه تیشرت هایمان را بشوییم؟

چگونه تیشرت هایمان را بشوییم؟

1401-06-02 آموزش

این راهنما نحوه شستن تی شرت ها و نگهداری آن ها را در شرایط عالی توضیح می دهد. کیفیت و ماندگاری هر نوع پارچه لباسی بیشتر به تکنیک های شستشو و مواد شوینده ای که برای آن استفاده می شود بستگی دارد. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چه پیوندهای شیمیایی برای استحکام لباس شما مفید است و باعث می شود که تی شرت مورد علاقه شما کمی بیشتر از آن دوام بیاورد. در ادامه به روش های صحیح شستشوی تیشرت ها  و اینکه چگونه تیشرت هایمان را بدون آسیب بشوییم خواهیم پرداخت با پوشاک کوهستانی تا پایان مقاله همراه باشید.

نحوه شستن تی شرت

در طول تولید، فشار زیادی برای کشش و تسکین پارچه وارد می‌شود، بنابراین هنگامی که با تمام فرآیند ماشین لباسشویی و خشک‌کن دوباره روی آن فشار وارد می‌کنید، نخ منقبض می‌شود و اندازه طبیعی خود را کاملاً حفظ نمی‌کند. حتی گرمای استفاده شده برای خشک کردن لباس ها، مانند اشعه خورشید، می تواند به تی شرت شما آسیب برساند. این نشانه واضحی است که برای جلوگیری از خراب شدن لباس هایتان باید راه هایی یاد بگیرید تا طول عمر تیشرت افزایش یابد. یکی دیگر از مواردی که به تازگی و تمیزی لباس‌های شما کمک می‌کند، احتمالاً انتخاب مواد شوینده است، مطمئن شوید که بهترین مواد شوینده از لحاظ بو را برای لباس‌شویی انتخاب کرده‌اید تا از بوی بدی که مواد شوینده معمولی اغلب از خود به جا می‌گذارند، جلوگیری کنید.

چگونه تیشرت هایمان را بشوییم؟

راه حلی برای نحوه شستن تی شرت

چیزی که در اینجا می تواند به شما کمک کند این است که کمی زمان برای شستن لباس هایتان بزارید و لباس های خود را با دست بشویید. در حال حاضر، ممکن است برخی از روش های  شستن تی شرت ها نادرست به نظر برسد. منظور این است که چرا کسی می خواهد کاری سخت برای خودش انجام دهد و راحت ترین و آسان ترین کار را انجام ندهد. پیشنهاد پوشاک کوهستانی به شما این است که ترجیحا لباس های فرسوده تر را در ماشین لباسشویی نشویید و از روش دستی استفاده کنید. و همچنین برای جلوگیری از آسیب رساندن به لباس های ظریف و نخی آنها را بصورت طبیعی خشک نمایید و از خشک کن ماشین لباسشویی کمتر استفاده نمایید. می توانید قبل از انداختن آنها در دستگاه خشک کن کمی صبر کنید تا خود به خود خشک شوند یا می توانید به سراغ سناریوی ایده آل بروید که بگذارید لباس هایتان خودشان خشک شوند. اینها چند نکته اساسی بود که می توانید در طول فرآیند شستشو رعایت کنید، اما چطور می شود یک  دستورالعمل جامع یا دفترچه راهنمای روزانه ارائه دهیم که طبق آن برای جلوگیری از خراب شدن تی شرت ها  یا تقریباً هر لباس تابستانی خود از آن پیروی کنید؟ پس با ما همراه باشید، زیرا این همان کاری است که ما در اینجا می خواهیم انجام دهیم تا نحوه شستن تی شرت ها را به شما نشان دهیم. بیا شروع کنیم:

چگونه تیشرت هایمان را بشوییم؟

ذخیره سازی

نحوه نگهداری لباس‌هایتان به همان اندازه مهم است که ما تاکنون برای نحوه شستن تی‌شرت‌ها توصیه کردیم. سعی کنید لباس هایی را که استفاده نمی کنید را تا شده در کمد لباستان نگهداری کنید. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که برای استفاده از تیشرت ها باید عدالت را برقرار کنید تا در پایان هر فصل کمد لباستان شامل لباس های بلا استفاده ی زیادی نباشد. دلیل آن این است که وقتی تی شرت ها را برای مدت طولانی تحت فشار قرار می دهید، خراب می شوند. علاوه بر این، آفتاب و رطوبت فصلی آب و هوا، گرما و شرایط به اندازه کافی بر کیفیت لباس شما تأثیر می گذارد و شما نمی توانید این محدودیت اضافی را تحمل کنید. در نتیجه سعی نمایید که تیشرت هایتان را در محل های خشک و تاریک نگهداری کنید.

چگونه تیشرت هایمان را بشوییم؟

کم بشویید

لباس‌هایتان را کم بشویید. استفاده ی زیاد از لباس شویی برای شستن لباس ها اللخصوص لباس های نخ پنبه و تیشرت های نخ پنبه زنانه یا مردانه  که جز پارچه های ظریف هستند، یک تهدید جدی برای سلامت آنها است. و اگر از آن دسته از افرادی هستید لباس های خود را باید در یک بازه زمانی مشخص بشویید چه زیادتر از حد معمول استفاده کرده باشید، چه کمتر. توصیه می کنم که با توجه به "کیفیت"، "حساسیت" و " مدت پوشیدن " زمان شستشوی تیشرت ها ( لباس ها ) را تغییر دهید. به عنوان مثال: شستشوی  "لباس های کهنه" خود را کمی بیشتر از معمول بپوشید و دیرتر هم بشویید.

اجتناب از بار اضافی برای شستشوی با ماشین لباسشویی

در حالی که ما کاملا اصرار داریم که تمام لباس های خود را در لباسشویی بیندازیم تا در اسرع وقت شستشو انجام شود. وقتی با نحوه شستن ایمن تی‌شرت‌ها آشنا شوید، چیزی که ما توصیه نمی‌کنیم این است که تا لبه پر از لباس نکنیم. پرکردن ماشین لباسشویی از لباس های چرک، نه تنها به دستگاه آسیب می زند، بلکه به پارچه های ظریفی که در تمام طول مسیر سعی در محافظت از آنها داشته ایم نیز آسیب زیادی وارد می کند.

چگونه تیشرت هایمان را بشوییم؟

نتیجه

رفتار مناسب با لباس‌هایتان می‌تواند به آنها کمک کند تا راه طولانی را طی کنند، در حالی که ما دریافتیم که مراقبت از تی‌شرت‌ها آنقدرها هم که به نظر می‌رسد، کار آسانی نیست، اما هنوز یک سری فواید دارد که یکی از آنها این است: شما هرگز نمیدانستید.
زمانی که متوجه شوید که چگونه تیشرت های خودتان را بشویید، قطعا برای خرید تیشرت های جدید کمی مردد خواهید شد. اینکه شاید برای خرید تیشرت نخی زنانه ی جدید یا مردانه زمانش نباشد.

دیدگاه خودرا بنویسید

با عضویت در فروشگاه اینترنتی ما ، خیلی سریع و راحت از تخفیف های ما مطلع شوید!