• ۰۹۱۱۵۲۵۱۷۱۴
چی بپوشیم و چگونه لاغر بنظر برسیم؟

چی بپوشیم و چگونه لاغر بنظر برسیم؟

1401-06-09 آموزش

اگر شما هم جزو افرادی هستید که اضافه وزن دارید و زمان کافی برای ورزش کردن و رژیم گرفتن ندارید. روش های زیادی هستند که می توانید بدون رژیم های سخت و خطرناک و یا بدون اینکه زیر تیغ جراحی زیبایی بروید لاغرتر و خوش استایل تر بنظر برسید. حالا سوال این است که با چه روش هایی می توانید لاغرتر و خوش هیکل بنظر برسید؟ چه لباس هایی بپوشیم که لاغر دیده شویم؟ در ادامه این مقاله با راهکارهایی آشنا شوید که می توانید به راحتی لاغرتر و بلندتر بنظر برسید. در ادامه با مجله پوشاک کوهستانی همراه باشید.

چی بپوشیم و چگونه لاغر بنظر برسیم؟

چگونه لاغر به نظر برسیم؟

معمولا همه ما دوست داریم لباس های مورد علاقه خود را بپوشیم. حال اینکه وقتی اضافه وزن داشته باشید ممکن است با پوشیدن لباس مورد علاقه تان خوشتیپ و خوش هیکل بنظر نرسید. ممکن است نتوانید رژیم بگیرید یا وقت رفتن به باشگاه را نداشته باشید نگران نباشید با انتخاب درست یک استراتژی لاغرتر و خوش هیکل تر بنظر برسید. رنگ و نوع لباسی که می پوشید، در لاغرتر یا چاق تر نشان دادن شما تاثیر زیادی دارد. هر اندامی اصول لباس پوشیدن خاص خود را دارد، افراد چاق هم می توانند با انتخاب درست خوشتیپ تر و لاغرتر جلوه کنند. در ادامه روش هایی برای اینکه چگونه لباس بپوشیم تا لاغر و خوش تیپ به نظر برسیم را برای شما بیان می کنیم.

فرم بدنی خود را بشناسید

اولین قدم برای لاغر دیده شدن و خوش تیپ و خوش هیکل دیده شدن این است که فرم اندام خود را بشناسید تا متناسب با آن لباس بپوشید. انواع فرم بدن عبارتند از: فرم بدنی گلابی، فرم بدنی الماس، فرم بدنی گلدانی، فرم اندام مثلث وارونه، فرم بدنی مستعطیل، فرم بدنی سیب و فرم بدنی ساعت شنی. با شناخت بهتر فرم بدنی خود می توانید در انتخاب و پوشیدن لباس مناسب هوشمندانه تر عمل کنید.

چی بپوشیم و چگونه لاغر بنظر برسیم؟

لباس با سایز مناسب انتخاب کنید

بهترین کار برای اینکه لاغرتر دیده شوید انتخاب درست سایز لباسهایتان است. لباسی که نه زیاد تنگ باشد و نه زیاد گشاد باشد که شما را چاق نشان می دهد. لباس های تنگ باعث می شوند چربی ها و اضافه وزن شما بیشتر توی لباس دیده شود. لباس های گشاد نیز چون فرم بدن شما زیر آن پنهان می شود گزینه مناسبی نیست. بهترین کار انتخاب لباس هایی است که فیت تن شما باشد و در آنها راحت باشید. از این قانون می توانید برای لباس زیر هم استفاده کنید.

پیشنهاد پوشاک کوهستانی: خرید شلوار راحتی زنانه
                                        خرید تیشرت دخترانه

لباس مشکی بپوشید

یکی از ابتدایی ترین روش ها بری لاغرتر دیده شدن پوشیدن لباس مشکی و رنگ تیره است. پوشیدن لباس های رنگ تیره باعث ایجاد خطای دید و برآمدگی های بدن دیده نمی شود به همین خاطر شما را  لاغرتر نشان می دهد. اگر رنگ مشکی دوست ندارید می توانید از اکسسوری های متفاوتی برای جذاب کردن استایل خود کمک بگیرید. یا اگر نمی خواهید سر تا پا مشکی بپوشید می توانید از رنگ های تیره برای لاغرتر نشان دادن خود استفاده کنید.

چی بپوشیم و چگونه لاغر بنظر برسیم؟

چطور با استفاده از اکسسوری لاغرتر بنظر برسیم

زیور آلاتی انتخاب کنید که با استایل لباستان هماهنگ باشد. زیور آلات توجه دیگران را به خود جلب می کند و باعث می شود که شما از دید دیگران لاغرتر بنظر برسید. می توانید با استفاده از گردنبند های بزرگ به راحتی ظاهر خود را قد بلندتر نشان دهید. زیورآلات بزرگ مثل دستبندهای بزرگ وبراق توجه ها را به خود جلب می کند و باعث کوچکتر نشان دادن بدنتان می شود.
اگر سر کوچکی دارید از گوشواره و عینک و تل های جذاب استفاده کنید زیرا توجه دیگران به آنها جلب می شود.

چی بپوشیم و چگونه لاغر بنظر برسیم؟

لباس های یقه هفت

از پوشیدن لباس های یقه گرد بپرهیزید و لباس های یقه هفت بپوشید زیرا قسمت دکلته را به خوبی نمایش می دهند می توانند شما را لاغرتر جلوه دهند. همه کسانی که لباس های یقه هفت می پوشند زیباتر بنظر می رسند. کسانی که بالاتنه درشت تری دارند می توانند از یقه هفت بازتر استفاده کنند. یقه هفت را می توان به شکل باز و هم به شکل بسته تر طراحی کرد و دوخت.

چی بپوشیم و چگونه لاغر بنظر برسیم؟

از گن استفاده کنید

یکی دیگر از ترفندهایی که می توانید از آن استفاده کنید پوشیدن گن است زیرا باعث فرم دهی به کمر و پهلو ها می شود. تاثیر گن ها موقتی است ولی در همان زمان نیز مشکل زیادی را از شما حل می کند. بهتر است از جنس چسبان و کشی گن بپوشید که در پوشاندن ایرادات اندامی بسیار موثر است و یکی دو سایز لاغرتر بنظر می رسید.

نحوه درست ایستادن و نشستن برای اینکه لاغر بنظر برسیم

تنظیم نحوه ایستادن و نشستن شما در دیده شدن فرم بدنتان بسیار تاثیر گذار است. قوز نکنید، صاف بایستید و بنشینید و در حالت ایستاده شکمتان را داخل بدهید. این موضوع ممکن است باعث ناراحتی شما شود ولی در عوض خوش فرم تر و لاغرتر دیده می شوید. برای اینکه این یک عادت همیشگی باشد تمرین کنید صاف به پشت بخوابید یا ورزش کنید و زمان مناسبی برای تمرینات بدنی اختصاص دهید.
در حالت ایستاده پشت خود را صاف کنید و شانه ها را به عقب نگه دارید، شکم خود را نیز به داخل سفت کنید، تا سرشانه هایی صاف و بدون قوز داشته باشید. همینطور سفت کردن شکم به مرور زمان باعث می شود تا عضلات شکم محکم شوند. موقع نشستن هم پشت خود را صاف نگه داشته و قوز نکنید و پاها را روی هم بیندازید. اینکار باعث می شود تا خطوط بدن شما باریکتر و شما لاغرتر بنظر برسید. حالت درست صورت خود را بشناسید، چانه را بالا نگه دارید تا چربی ها دور خط چانه تان جمع نشود و غبغب تان دیده نشود. غبغب حتی افراد لاغر را نیز چاق نشان می دهد.

چی بپوشیم و چگونه لاغر بنظر برسیم؟

لباس های راه راه نیز انتخاب مناسبی است

لباس های راه راه نیز از گذشته انتخاب افراد خوش استایل و خوش پوش بوده است. این لباس ها ساده و کلاسیک هستند و همه افراد از چاق و لاغر می توانند با پوشیدن یک پیراهن راه راه اشکالات اندامی خود را از دید دیگران پنهان کنند. در واقع برای اینکه لاغرتر به نظر بیایید باید راه راه لباستان افقی باسد و طبیعتا برای چاق تر دیده شدن راه راه عمودی گزینه  مناسب شماست.

چی بپوشیم و چگونه لاغر بنظر برسیم؟

از چه کیف و کفشی استفاده کنیم تا لاغرتر بنظر برسیم

حالت بدن با پوشیدن کفش تغییر می کند پس با پوشیدن کفش های پاشنه دار می توانید پاهایتان را کشیده تر و بدنتان را لاغرتر نشان دهید. حتی آقایان هم برای اینکه لاغرتر بنظر برسند باید از کفش هایی که کمی لژ دارند استفاده کنند.
اگر پاهای متناسبی دارید بوت های تنگ گزینه های خوبی برای شما هستند، از آنجا که به زیبایی پایین تنه تان می افزایند و شما را متناسب تر نشان می دهند.
 اما اگر پاهای چاق و درشتی دارید از پوشیدن بوت و یا کفش های ظریف خودداری کنید، زیرا تعادل اندام تان را بهم می ریزد و طوری بنظر می آید که شما هر لحظه در حال افتادن هستید.
کیف های بزرگ گزینه های خوبی برای شماست زیرا چشم ها را به سمت خود جلب کرده و در دید دیگران شما لاغرتر دیده می شوید.

چی بپوشیم و چگونه لاغر بنظر برسیم؟

لباس های برش دار نیز به شما کمک می کنند

حتی می توانید از تکنیک های خیاطی هم کمک بگیرید تا اندام خود را لاغر تر نشان دهید. باید بدانید خط برش لباس ظاهر شما را بسیار تغییر می دهد. بهتر است خط برش لباس شما خط هایی صاف در قسمت های پهلو، کمر و سینه ها باشد، هر چه خطوط برش به این نواحی نزدیک تر باشد شما لاغرتر بنظر می رسید. استفاده به موقع از سجاف دامن، دوخت و برش قسمت کمرلباس و تکنیک هایی از این دست می توانند مهم و تاثیرگذار باشند.

پوست خود را برنزه کنید

شاید برای شما عجیب و جالب باشد که بدانید افرادی که پوست روشن تری دارند با کوچک ترین اضافه وزن بیش از دیگران به چشم خواهند آمد اما کسانی که پوست خود را برنزه می کنند می توانند چاقی خود را تاحدی پنهان کنند.

چی بپوشیم و چگونه لاغر بنظر برسیم؟

چطور دامن بپوشیم که لاغرتر بنظر برسیم

ترجیحا دامن ماکسی را انتخاب کنید که دارای طرح های شلوغ نباشد، و موقع پوشیدن دامن به تیره بودن رنگ آن نیز توجه کنید و در مقابل بالاتنه را می توانید از رنگ روشن انتخاب کنید.
همچنین اگر می خواهید در مهمانی یا مجالس دامن بپوشید، پوشیدن دامن به همراه جوراب شلواری مات را پیشنهاد می کنیم زیرا این مدل جوراب شلواری ها پاهای شما را کشیده تر نشان می دهند.
 اگر یک لباس شیک می خواهید که به خوبی روی بدنتان بنشیند و شما را به خوبی لاغر نشان دهد از دامن مدادی استفاده کنید. شما فقط لازم است آن را با یک پیراهن مناسب یا یک نوع پارچه ابریشمی جفت کنید و یک گردنبند زیبا آویزان کنید.

چی بپوشیم و چگونه لاغر بنظر برسیم؟

چه نکاتی را در انتخاب مانتو رعایت کنیم تا لاغرتر بنظر برسیم؟

• بهتر است مانتوهای گشاد و جلوباز نپوشید.
• توجه داشته باشید که مانتویی انتخاب کنید که تک رنگ و رنگ تیره داشته  باشد.
• مانتوهایی که در قسمت روی سینه طرح دار هستند را انتخاب نکنید.
• از خرید مانتوهایی با مدل پانچو، آُتین خفاشی، آستین کلوش و چند لایه(طبقه طبقه) خودداری کنید.
• از پوشیدن مانتوهای کتی با قد کوتاه خودداری کنید.
• مانتوهای نازک و بدن نما در تابستان نپوشید.
• مانتوهایی با رنگ روشن و طرح های بزرگ در استایل خود استفاده نکنید.
• بهتر است است از مانتوهای خیلی کوتاه و خیلی بلند استفاده نکنید.
• مانتو هایی که اکسسوری های بزرگ مانند دکمه های بزگ و کمربند خیلی پهن دارند نخرید.

چی بپوشیم و چگونه لاغر بنظر برسیم؟

چه نکاتی را در انتخاب شلوار رعایت کنیم تا لاغرتر بنظر برسیم؟

شلوارهای فاق بلند بپوشید و از پوشیدن شلوارهای با فاق کوتاه خودداری کنید.
• بهتر است از پوشیدن شلوارهای تنگ یا زیادی گشاد بپرهیزید.
• شلوارهای کوتاه که مچ پا را به نمایش می گذارد نپوشید.
• از خرید شلوار هایی که جیب پشت بزرگی دارند خودداری کنید، زیرا باسن را بزرگ نشان می دهند.
• شلوارهایی که در قسمت ران آنها سنگشور دارد و روشن تر هستند را نپوشید، چون ران ها را بزرگ تر نشان می دهند.
• بهتر است از شلوارهای راسته با سایز متناسب خودتان خریداری کنید.

چی بپوشیم و چگونه لاغر بنظر برسیم؟

نتیجه گیری:

مجله پوشاک کوهستانی در این مقاله سعی داشته تا به شما کمک کند بهترین استایل را در کوتاه ترین زمان برای رفتن به مهمانی و دورهمی انتخاب کنید تا لاغرتر بنظر برسید. در این مطلب گفتیم که برای لاغرتر و خوش استایل نشان دادنتان لباسهای فیت بدنتان را بپوشید و از رنگ های تیره مخصوصا مشکی استفاده کنید. از اکسسوری هایی استفاده کنید که توجه ها را به خود جلب می کنند و باعث خطای دید می شوند و شما را لاغرتر نشان می دهند. امیدواریم این مطالب برای شما مفید و کاربردی بوده باشد.

دیدگاه خودرا بنویسید

با عضویت در فروشگاه اینترنتی ما ، خیلی سریع و راحت از تخفیف های ما مطلع شوید!