• ۰۹۱۱۵۲۵۱۷۱۴
اصول ست کردن لباس های رنگ سبز

اصول ست کردن لباس های رنگ سبز

رنگ سبز چه رنگی است؟ رنگی ترکیب شده از رنگ زرد و آبی. رنگ طبیعت و رنگ آرامش. رنگی که برای ایجاد حس سرزندگی و نشاط در دکوراسیون منازل از آن استفاده می شود. با شروع فصل بهار و فصل تابستان استفاده از این رنگ در لباس های افراد به وفور دیده می شود. اما بهتر است بدانید که رنگ سبز همان قدر که زیبا و آرامش بخش است، اگر با تنالیته یا طیف درستی و با ترکیب رنگ درست انتخاب نشود می تواند نشانه ی بی سلیقگی شخص شود. حال باید با راهنمای ست کردن لباس با رنگ سبز، طریقه ست کردن لباس با رنگ سبز، چه رنگ هایی به سبز می آید و همچنین مکمل رنگ سبز و ست کردن آن با لباس آشنا شویم. با ما، پوشاک کوهستانی تا انتهای این مقاله همراه باشید.

اصول ست کردن لباس های رنگ سبز

رنگ سبز با چه رنگ هایی می تواند ست شود؟

چه رنگ هایی به سبز می آید؟ رنگ سبز مانند سایر رنگ ها دارای تنالیته یا طیف های زیادیست. طیف یا تنالیته چیست؟ درجه بندی مختلف رنگی از لحاظ تیرگی و روشنی را تنالیته یا طیف می گویند. اصولاً رنگ ها قابلیت ست شدن با رنگ های مکمل خود را دارند. رنگ مکمل چیست؟ وقتی می گوییم دو رنگ مکمل یکدیگر هستند یعنی دو رنگی که کاملاً متضاد یکدیگر باشند و زمانی که این دو رنگ را باهم ترکیب کنید رنگ خاکستری و خنثی بدست می آید. رنگ های مکمل همدیگر را کامل می کنند. در مورد رنگ سبز نیز رنگ های زیادی برای ست کردن با آن وجود دارد. نکته ای که باید به آن دقت کنید هارمونی رنگ هاست. یعنی رنگ ها به هم بیایند و چشم نواز باشند.
طریقه ست کردن لباس با رنگ سبز بستگی به این دارد که شما برای کدام قسمت از لباس خود از رنگ سبز استفاده کردید و همچنین به فرم اندام شما، رنگ پوست و مکانی که می خواهید در آن جا لباس سبز خود را بپوشید نیز بستگی دارد. اما نگران نباشید. رنگ سبز دارای طیف های گوناگونیست و اگر به درستی آن را انتخاب کنید می توانید یک ست جذاب و ایده آل برای خود بسازید. رنگ سبز علاوه بر این که با رنگ های خنثی مانند مشکی، سفید و خاکستری ست می شود، قابلیت ست شدن با رنگ های جذاب دیگری را نیز دارد. ما در تیم پوشاک کوهستانی سعی بر آن داریم تا در این مقاله راهنمای ست کردن لباس با رنگ سبز را با معرفی 7 ترکیب جذاب برای ست رنگ سبز برای شما توضیح دهیم. با ما باشید.

اصول ست کردن لباس های رنگ سبز

1- ترکیب ست سبز و آبی

رنگ سبز به همراه رنگ آبی یک ترکیب جذاب و مناسب مکان های اداری نیز می باشد. رنگ آبی به دلیل این که یکی از ترکیبات اصلی رنگ سبز به شمار می آید، اولین و اصلی ترین انتخاب برای ست کردن با لباس سبز در نگاه خوش پوشان قرار دارد. رنگ آبی یک رنگ سرد و آرامش بخش است و در کنار رنگ سبز که نشانه ی طبیعت است می تواند این آرامش و خنکی را چند برابر کند. معمولاً از این ترکیب در فصول گرم سال بیشتر استفاده می گردد.

اصول ست کردن لباس های رنگ سبز

2- ترکیب ست سبز و قرمز

رنگ سبز به همراه رنگ قرمز یاد آور طبیعت و گل های زیباییست که روح انسان را نوازش می کند. ما بسیار این ترکیب را در طبیعت می بینیم همچنین یک ست جذاب برای شب یلداست که چند سالیست مورد استقبال قرار گرفته است. رنگ قرمز یک رنگ گرم است و در کنار رنگ سبز سرد می تواند حالتی کلاسیک ایجاد کند. از این ترکیب بیشتر برای فصول سرد سال استفاده می گردد.

3- ترکیب ست سبز و زرد

رنگ سبز به همراه رنگ زرد یک ترکیب رنگ شاد و سرزنده و پرانرژی برای شما می سازد. رنگ زرد نیز مانند رنگ آبی یکی از دو رنگ اصلی ترکیب رنگ سبز است و به همین علت هارمونی خوبی با آن دارد. رنگ زرد نیز یک رنگی از طبیعت است و همواره ما را به یاد خورشید و درخشندگی آن می اندازد. ترکیب رنگ سبز و زرد حس طراوت و شادابی را برای شما به ارمغان می آورد. رنگ زرد یک رنگ گرم و درخشان است. این ترکیب را نیز بیشتر در فصول سرد سال استفاده می کنند.

اصول ست کردن لباس های رنگ سبز

4- ترکیب ست سبز و بنفش

رنگ سبز به همراه رنگ بنفش یک ترکیب شیک و جذاب برای مهمانی هاست. رنگ بنفش از ترکیب رنگ قرمز و آبی به وجود می آید و می تواند گزینه مناسبی برای افراد خوش پوش باشد. این ترکیب مخصوص زمانیست که می خواهید یک استایل شیک و خاص داشته باشید. برای استفاده در مهمانی های رسمی و مجلل نیز از این ترکیب رنگ به کار برده می شود. این ترکیب را نیز بیشتر در فصول سرد سال استفاده می کنند.

5- ترکیب ست سبز و قهوه ای

رنگ سبز به همراه رنگ قهوه ای ترکیبی برای مهمانی های خودمانی که می خواهید در آن بدرخشید و یا حتی استایل روزمره و کژوال بسیار مناسب است. رنگ قهوه ای اصولاً رنگیست که به راحتی ست می شود و همین راحتی را می توان با آرامش رنگ سبز ترکیب کرد و یک ست جذاب و گرم بدست آورد. این ترکیب بیشتر در فصول سرد سال استفاده می گردد.

6- ترکیب ست سبز و صورتی

رنگ سبز به همراه رنگ صورتی جزو رنگ هاییست که چند سال است بسیار مورد استقبال عموم قرار گرفته است. صورتی ترکیبی از سفید و قرمز است و خنثی بودن سفید و گرمی قرمز را به یاد می آورد. با ترکیب صورتی و سبز استایل شما یک استایل شیک و به روز می شود. ترکیبی با دو رنگ شاد و نشاط آور و در عین حال آرامش بخش که گزینه ی مناسبی برای دورهمی های دوستانه به شمار می رود. این ترکیب رنگ عموماً در فصول گرم سال استفاده می شود.

7- ترکیب ست سبز و نارنجی

رنگ سبز به همراه رنگ نارنجی یکی از محبوب ترین و معمول ترین ترکیب هاست. سبز و نارنجی یک ترکیب پرکاربرد و همه پسند است و شما با استفاده از رنگ نارنجی کنار رنگ سبز انرژی، شور و شوق و جذابیت را به استایل خود اضافه خواهید کرد. تضاد سبز و نارنجی در واقع بیانگر تضاد بهار و پاییز است. این ترکیب کاربرد زیادی در فصل پاییز دارد.

اصول ست کردن لباس های رنگ سبز

رنگ سبز چه ترکیب هایی یا چه تُنالیته هایی دارد؟

طریقه ست کردن لباس با رنگ سبز ارتباط مستقیمی دارد با این که شما از چه تنالیته یا چه طیفی از رنگ سبز استفاده می کنید. رنگ سبز همان طور که گفته شد مانند سایر رنگ ها دارای طیف گسترده ایست و هر کدام از این تنالیته ها قابلیت ست شدن با طیف خود یا بالاتر و یا پایین تر را دارند. دقت داشته باشید که اگر تنالیته ی درستی که به پوست و اندام و لباس شما بیاید را انتخاب نکنید اصلاً نتیجه ی خوبی نخواهید گرفت. برای این کار باید طیف های رنگ سبز و مکمل های آن ها را بشناسید. مکمل رنگ سبز و ست کردن آن با لباس مورد نظرتان مستلزم داشتن دانش شما به رنگ ها و کمی حس زیبایی شناسیست که این روزها بسیار کاربرد دارد. رنگ سبز یکی از رنگ های پر چالش است. اما خیالتان راحت باشد. ما اینجا هستیم تا به شما در زمینه شناخت طیف رنگ سبز کمک کنیم. همان طور که گفتیم رنگ سبز دارای طیف گسترده ایست، ازجمله:
سبز زمردی، سبز فسفری، کاهویی، ارتشی، لجنی، یشمی، مغزپسته ای، زیتونی، سدری، سبز پاستلی.
انواع رنگ سبز با چه رنگی ست می شود؟ اگر می خواهید پاسخ این سوال را بدانید در ادامه ی این مقاله ما را دنبال کنید.

پیشنهاد ویژه پوشاک کوهستانی: خرید شلوار راحتی زنانه
                                           تیشرت نخ پنبه دخترانه
                                           خرید تاپ نخی زنانه

رنگ سبز در تنالیته های مختلف با چه رنگ هایی ست می شود؟

انواع رنگ سبز با چه رنگی ست می شود؟ این سوالی بود که در بخش قبل مطرح شد و در این قسمت از مقاله برای شما مطلبی گردآوری کردیم که کمک می کند بدانید انواع رنگ سبز لباس با چه رنگی ست می شود. پس با ما باشید.

* سبز زمردی

رنگ سبز زمردی یکی از رنگ های مجلل و خاص است و شکوه و جلال خاصی به شخص می دهد. سبز زمردی بسیار شبیه و نزدیک به رنگ سبز یشمی ست ولی سبز زمردی کمی روشن تر و براق تر است. سبز زمردی را می توان با سبزهای دیگری مثل زیتونی و یشمی ست کرد. اما اگر می خواهید کمی متفاوت تر و جذاب تر به نظر بیایید با رنگ های نارنجی و زرد ملایم و یا سفید می توانید ترکیبی زیبا و فوق العاده ایجاد کنید.

* سبز فسفری

رنگ سبز فسفری ازجمله رنگ های خاصیست که با پوشیدن آن باعث می شود بسیار به چشم بیایید. حس سرزندگی و انرژی که این رنگ دارد نباید شما را گول بزند. در انتخاب رنگ مکمل آن دقت کنید تا تعادل را حفظ کنید. رنگ سبز فسفری را می توانید با سفید یا مشکی استفاده کنید. اما اگر تمایل دارید که این انرژی و نشاط بیشتر باشد از رنگ های نارنجی و زرد نیز می توانید کمک بگیرید.

* سبز کاهویی

رنگ سبز کاهویی یکی از رنگ های نرم و ملایمیست که یادآور طبیعت زیبا و چشم نواز است. شما می توانید از رنگ سفید به همراه سبز کاهویی استفاده کنید تا لطافت و دلنشینی را حفظ کنید و اگر دنبال انرژی و نشاط بیشتر هستید از رنگ نارنجی در ترکیب خود استفاده کنید تا شادابی بیشتری به استایل خود اضافه کنید.

* سبز ارتشی

رنگ سبز ارتشی یکی از رنگ های تیره به شمار می رود که این روزها بین دختران و پسران جوان و اغلب نوجوان طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. این رنگ برای داشتن استایلی اسپرت و راحت بیشتر به کار برده می شود. همچنین یکی از جذابیت های سبز ارتشی اینست که با خودش به راحتی ست می شود. یعنی شما اگر سر تا پا سبز ارتشی بپوشید بازهم یک استایل اسپرت و کژوال دارید که مورد پسند است. اما برای تنوع و جذابیت بیشتر و ایجاد تناسب بهتر از ترکیبات دیگری که می توانید با این رنگ استفاده کنید رنگ های مشکی، سفید، قهوه ای، بژ، خردلی، آبی لاجوردی و همچنین نارنجی می باشد.

اصول ست کردن لباس های رنگ سبز

* سبز لجنی

رنگ سبز لجنی مانند سبز ارتشی از جمله رنگ های تیره محسوب می شود و محبوبیت خاصی بین جوانان دارد. سبز لجنی به همراه رنگ های خنثی مانند مشکی و خاکستری می تواند یک استایل رسمی و شیک برای شما به ارمغان بیاورد. اما اگر به دنبال استایلی شاد و جوان پسند هستید به سراغ رنگ های زرد و سبز روشن و یا نارنجی و قهوه ای بروید. ترکیب خردلی و سدری نیز کنار سبز لجنی یک استایل روشن تری از خود نشان می دهد.

* سبز یشمی

رنگ سبز یشمی یکی از محبوب ترین طیف های رنگ سبز و همچنین شناخته شده تر می باشد. سبز یشمی یک رنگ لوکس و سلطنتی محسوب می شود و می توانید با پوشیدن آن حتی به تنهایی جلال و شکوه خاصی را به استایل خود بدهید و مطمئن باشید که مرکز توجه مجالس خواهید بود. این تنالیته قابلیت ست شدن با رنگ های زیادی را دارد از جمله این رنگ ها می توان به رنگ آبی، نارنجی و قرمز، زرد، مشکی، صورتی، قهوه ای و سفید اشاره کرد. اما یک ترکیب جذاب و فوق العاده اشرافی ترکیب سبز یشمی با طلایی ست. ترکیبی که بسیار مورد پسند افراد خاص با جایگاه اجتماعی بالا می باشد.

* سبز مغزپسته ای

رنگ سبز مغز پسته ای، حس هیجان و سرزندگی را در ما بر می انگیزد و از این جهت برای فصول گرم سال یک گزینه ی بسیار مناسب است. رنگ های زرد تا کرم و قرمز تا سرخابی برای قرار گرفتن در کنار این نوع رنگ سبز بهترین انتخاب ها هستند که می توانید آن ها را با رنگ سبز مغز پسته‌ای ست کنید.

* سبز زیتونی

رنگ سبز زیتونی با شباهتی که به سبز ارتشی دارد بسیار مورد پسند خانم ها می باشد. البته این رنگ کمی از سبز ارتشی روشن تر است و به کسانی که پوست روشن دارند و یا حتی تیره می آید. سبز زیتونی را می توانید با قرمز، بنفش، زرد و قهوه ای ست کنید. هر چند که این انتخاب کاملا سلیقه ای است و می توانید با رنگ های کرم، مشکی و حتی با یک استایل مونوکروم ست کنید.

* سبز سدری

رنگ سبز سدری از ترکیب های محبوب برای استایل خیابانی به حساب می آید. ترکیب این رنگ با کرم، لیمویی و سفید بسیار زیباست؛ هرچند که می توان آن را با طیف صورتی روشن تا ارغوانی نیز همراه کرد و از زیبایی آن لذت برد. ست سبز سدری در کنار هر کدام از این دو طیف زیباست اما استفاده از رنگ های کرم و لیمویی ست لباس شما را مجلسی‌ می کند، در حالی که صورتی و ارغوانی حالتی اسپرت به استایلتان خواهد داد.

* سبز پاستلی

رنگ سبز پاستلی جزو رنگ های پاستلی می باشد که در چند سال اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. رنگی شاد و ملایم و زیبا که در هر فصلی به خصوص بهار و تابستان می توان از آن استفاده کرد. در کنار سبز پاستلی از رنگ هایی مثل نارنجی پاستلی، آبی پاستیلی و سایر رنگ ها استفاده کنید. به این رنگ سبز پاستیلی، سبز آدامسی هم می گویند که بسیار با صورتی ملایم و نارنجی ملایم زیبا است.

اصول ست کردن لباس های رنگ سبز

جمع بندی

رنگ سبز یکی از رنگ های شاد و پرطراوت که یادآور طبیعت است. رنگ سبز از ترکیب رنگ زرد و آبی به وجود آمده است و می تواند با رنگ های سردی مثل آبی و یا رنگ های گرمی مانند زرد ترکیب و استفاده شود. البته این موضوع به سلیقه و رنگ پوست شما نیز بستگی دارد. برای این که یک استایل زیبا و جذاب با رنگ سبز داشته باشید باید تنالیته یا طیف های رنگ سبز را بشناسید و بدانید با چه رنگی می توان آن را ست کرد. ما در این مقاله سعی کردیم شما را با راهنمای ست کردن لباس با رنگ سبز آشنا کنیم. پوشاک کوهستانی با بیش از 4 دهه فعالیت در زمینه پوشاک آماده دریافت نظرات و پیشنهادات شما در خصوص این مقاله می باشد.

دیدگاه خودرا بنویسید

با عضویت در فروشگاه اینترنتی ما ، خیلی سریع و راحت از تخفیف های ما مطلع شوید!