• ۰۹۱۱۵۲۵۱۷۱۴
لباس یقه دلبری چیست؟

لباس یقه دلبری چیست؟

یقه دلبری چیست؟ یقه دلبری یکی از مدل های یقه ی زنانه است که با زیبایی و جذابیت خاص خود، ظرافت زنانه را به رخ می کشد. در هنگام طراحی لباس نکته ای که باید بسیار به آن دقت کرد نوع یقه لباس است. یقه دلبری یک انتخاب خاص برای لباس های رسمی و نیمه رسمی می باشد. پس از آن که با یقه دلبری آشنا شدید باید انواع آن را بشناسید و بدانید با توجه به اندام خود چه مدل از یقه دلبری مناسب شماست و همچنین با یقه دلبری چه مدل مو و آرایش و چه زیورآلات یا اکسسوری هایی را می توانید استفاده کنید. پس در ادامه این مقاله از گروه نگارش پوشاک کوهستانی با ما همراه باشید.

لباس یقه دلبری چیست؟

یقه دلبری چیست؟

پوشاک کوهستانی با چند دهه سابقه در زمینه لباس مخصوصاً زنانه، تجربه و تخصص لازم را دارد تا هنگام خرید لباس زنانه به شما راهنمایی های لازم را انجام دهد. یقه بخش مهمی از لباس است که می تواند روی زیبایی چهره و اندام شما تأثیرگذار باشد. طراحان حرفه ای لباس هنگام طراحی، به اندام افراد توجه می کنند و با توجه به آن لباس و یقه را طراحی می نمایند. اکثر طراحان با توجه به خلاقیت خود از مدل هایی که بیشتر ترند هستند استفاده می کنند. اما یقه دلبری همانطور که در چکیده به آن اشاره شد یکی از مدل های یقه ی زنانه است که با زیبایی و جذابیت خاص خود، ظرافت زنانه را به رخ می کشد.
یقه دلبری یک انتخاب همیشگی برای لباس های رسمی و نیمه رسمی خانم ها از گذشته تا کنون بوده است. شما می توانید با یک طراحی زیبا، یقه دلبری خود را به گونه ای طراحی کنید که زیبایی و دلفریبی شما را دو چندان بکند. این یقه در عین حال که می تواند زیبا و عاشقانه و دلفریب باشد، می تواند یک یقه ی مدرن نیز محسوب گردد. به دلیل حالت قلبی شکلی که دارد جذابیت و دلفریبی آن نسبت به سایر مدل یقه ها بیشتر است.

لباس یقه دلبری چیست؟

یقه دلبری برای چه اندام هایی مناسب است؟

یقه لباس می تواند در بلند یا کوتاه تر نشان دادن قد شما و همچنین چاق یا لاغرتر کردن اندامتان تأثیرگذار باشد و یقه دلبری ظاهری بسیار ظریف و زنانه به خانم ها می دهد، از این رو برای اندام های مختلف مناسب است یقه دلبری یک یقه ی پر کاربرد برای اندام های مختلف است. ما در این بخش از مقاله قصد داریم تا به شما کمک کنیم که با توجه به اندام خود چه یقه دلبری برای لباس خود استفاده کنید. در اینجا به بیان چند مورد خواهیم پرداخت.

* قلبی بودن یقه دلبری برای خانم هایی که بالاتنه پُری دارند بسیار مناسب است.
* این یقه می تواند بدون نشان دادن کل خط سینه، آن را پررنگ تر و برجسته تر نشان دهد.
* یقه دلبری با استفاده از همین خط قلب مانند خود برای خانم هایی که شانه های کوچک و باریک دارند می تواند باعث ایجاد انحنا و پهن تر دیده شدن شانه هایشان شود ولی در عین حال برای افرادی که شانه هایشان پهن است توصیه نمی شود.
* خانم هایی که دارای چهره زاویه دار هستند، با استفاده از تعادلی که این خط نرم و قلبی شکل ایجاد می کند می توانند چهره ای زیباتر داشته باشند.
* اگر باسن پهنی دارید، لباسی با یقه دلبری می تواند میان بالاتنه و پایین تنه شما تعادل ایجاد کند و سبب زیباتر شدن اندام شما گردد.
* خانم هایی که استخوان ترقوه ی برجسته و زیبایی دارند و تمایل دارند که تمرکز بیننده بیشتر بر روی صورت و گردنشان باشد، می توانند لباسی با یقه دلبری بپوشند تا زیبایی خاصی به صورت خود بدهند.
* یقه دلبری برای خانم هایی با سینه های کوچک بسیار مناسب است چرا که یک یقه دلبری باز با هلال رو به بالا و روی سینه می تواند آن را برجسته تر نشان دهد. اما برای کسانی که بالاتنه درشتی دارند باید از یقه های دلبری با هلال رو به پایین استفاده کنند. برای چنین افرادی یقه دلبری که به صورت یک قلب بر روی سینه برش خورده است بسیار مناسب تر است.

لباس یقه دلبری چیست؟

فرم یقه دلبری چگونه است؟

یقه دلبری یک یقه صاف و مسطح است که در قسمت سینه خطی قلب مانند دارد و به همین علت است که به آن قلبی هم گفته می شود. البته در زبان انگلیسی بیشتر به یقه قلبی معروف است و خیاطان ایرانی آن را با نام دلبری می شناسند. این یقه از بالا به شکل قلب است و در مرکز سینه در یک نقطه صفر می شود. الگوی یقه دلبری از لحاظ خیاطی شبیه به مدل لباس یقه خشتی است. این مدل یقه در زیباتر نشان دادن بالاتنه نقش مهمی دارد.
در الگوی یقه دلبری، آستین ‌ها بر روی شانه یا بازو قرار می گیرند و خط وسط یقه از محدوده آستین‌ ها پایین ‌تر است. یقه های دلبری دکلته نیستند و روی بازوها می آیند. یقه لباس دلبری می تواند بندهایی روی شانه ها داشته باشد، بندهایی در دو طرف بازو داشته باشد و یا مطلقا بندی نداشته باشد. در کل این نوع یقه لباس می تواند به سبک های متنوعی مورد استفاده قرار گیرد.

یقه دلبری یکی از انواع یقه خطی که محبوب خانم های خوش تیپ و خوش لباس است و می توان گفت جزو اولین یقه های ترکیبی هم محسوب می شود یقه دلبری است. این یقه تقریبا برای همه اندام ها مناسب است و اگر هم برای اندامی خیلی متناسب نباشد، این امکان وجود دارد که براساس میزان باز یا بسته بودن برش یقه آن را مناسب آن اندام طراحی کرد.

لباس یقه دلبری چیست؟

یقه دلبری برای چه لباس هایی مناسب است؟

یقه دلبری همان طور که گفتیم برای لباس های رسمی و نیمه رسمی زنانه و لباس های مجلسی خانم هایی که به زیبایی و جذابیت خود اهمیت فراوان می دهند، می تواند یک انتخاب همیشگی باشد. همچنین برای لباس های عروس، یقه دلبری بهترین گزینه برای خانم هایی است که می خواهند در بهترین شب زندگی خود مثل مروارید بدرخشند. علاوه بر این ها یقه دلبری برای شومیزهای اسپرت و کلاسیک نیز کاربرد فراوان دارد. نکته آخر این که اگر گردنبند خاص و ویژه ای دارید که می خواهید بیشتر بدرخشد، حتماً آن گردنبند زیبا را با لباسی با یقه دلبری بپوشید تا زیبایی و درخشش آن چندین برابر شود.

لباس یقه دلبری چیست؟

انواع یقه دلبری

یقه دلبری یک یقه جذاب و محبوب بین خانم هاست و هر خانم شیک پوشی حداقل یک بار آن را امتحان کرده است. این یقه با پارچه هایی مانند ساتن، ابریشم، گیپور، تور بسیار شیک به نظر می رسد. همچنین می توانید با پارچه های ساده تر مانند لینن یا کتان یک لباس با یقه دلبری مناسب مهمانی عصر طراحی کنید. اما پیش از آن که لباس خود را با یقه دلبری مناسب آن طراحی کنید باید انواع آن را بدانید.

◘ یقه شبه دلبری

این یقه شباهت بسیار زیادی به یقه دلبری دارد. تنها تفاوت این دو نوع یقه این است که در یقه شبه دلبریی، نقطه میان یقه لباس به اندازه نقطه میان یقه لباس دلبری پایین نیست و خط آن انحنای کمتری دارد. این یقه لباس برای کسانی که از یقه لباس دلبری استفاده می کنند و با آن ظاهری بهتر پیدا می کنند، مناسب است.

◘ یقه پنج وجهی

این یقه را می توان نوعی یقه دلبری در نظر گرفت که به جای آن که بدون آستین باشد و دارای خطی با انحنای ملایم باشد، از ادغام یقه مربعی و دلبری تشکیل شده است و دارای آستین است.

◘ یقه دلبری باز

این مدل یقه برای لباس های مجلسی مناسب است.

◘ یقه دلبری بسته و ایستاده

برای لباس هایی رسمی تر کاربرد دارند. یقه‌ی دلبری ایستاده نیز برای یک مانتوی رسمی یا کت مناسب است.

◘ یقه کوئین آن

یقه کوئین آن ترکیبی از یقه دلبری با یقه بلند است. این یقه به افتخار ملکه آن انگلستان نامگذاری شده است که یک یقه بسیار رایج برای عروس است.

◘ یقه دلبری هفت

یکی از محبوب ترین نسخه های یقه دلبری، یقه بدون بند است. این سبک، همانطور که از نامش پیداست، به شکل نیمه بالایی قلب است که یک "v" در وسط ایجاد می کند.

لباس یقه دلبری چیست؟

یقه دلبری چه مدل مو و آرایش و زیورآلاتی می خواهد؟

یقه دلبری همانطور که اندام خاص خود را می خواهد، مدل مو و آرایش ویژه ی خود را نیز طلب می کند. پس از اینکه با توجه به اندام خود، یقه دلبری مناسب برای لباستان را طراحی و تکمیل کردید، حال نوبت مدل مو و آرایشتان است. هنگامی که لباسی با یقه دلبری به تن می کنید بهتر است موهایتان کوتاه و ساده باشد و یا آن را شنیون های جمع کامل کنید. استفاده از هایلایتر برای صورت و برجسته تر کردن استخوان ترقوه یک روش حرفه ای در هنگام آرایش محسوب می شود. اما برای استفاده از زیورآلات و یا همان اکسسوری ها، بهتر است از گردنبندهای جواهر، سینه ریزهای جذاب و گوشواره های بلند استفاده کنید. اگر هم تمایل دارید که جواهراتتان بیشتر به چشم بیاید، قطعاً انتخاب یقه دلبری بهترین گزینه است.

انواع مدل لباس یقه دلبری با تصویر

 

لباس یقه دلبری چیست؟

لباس یقه دلبری چیست؟

لباس یقه دلبری چیست؟

لباس یقه دلبری چیست؟

لباس یقه دلبری چیست؟

لباس یقه دلبری چیست؟

لباس یقه دلبری چیست؟

لباس یقه دلبری چیست؟

لباس یقه دلبری چیست؟

لباس یقه دلبری چیست؟


جمع بندی

فروشگاه اینترنتی پوشاک کوهستانی امکان دیدن انواع مدل های مختلف لباس زنانه را به شما می دهد و می توانید با کمک این مدل های متنوع رسمی و نیمه رسمی، لباس هایی با یقه دلبری مناسب اندام خود طراحی کنید. اگر در ابتدای راه طراحی و یا خیاطی هستید، فروشگاه اینترنتی پوشاک کوهستانی مکانی مناسب برای گرفتن ایده جهت کسب تجربه در زمینه مدل های مختلف لباس با یقه های مختلف است.

دیدگاه خودرا بنویسید

با عضویت در فروشگاه اینترنتی ما ، خیلی سریع و راحت از تخفیف های ما مطلع شوید!