• ۰۹۱۱۵۲۵۱۷۱۴
استایل لش چیست و مناسب چه شرایطی است؟

استایل لش چیست و مناسب چه شرایطی است؟

حتما اصطلاح تیپ لش به گوش شما خورده است. احتمالا برایتان قابل حدس باشد که در واقع چیزی به نام تیپ لش به عنوان یک استایل وجود خارجی ندارد. این روزها دختران و پسران زیادی از استایل لش استفاده می کنند، استایلی متفاوت که با لباس های گشاد و بلند کامل می شود. پوشاک کوهستانی در این مقاله در مورد اینکه استایل لش چیست و چگونه ست کردن آن برای شما گفته است.

استایل لش چیست و چگونه ست می شود؟

به احتمال زیاد این روزها تعداد زیادی از جوانان و نوجوانان را دیده اید که استایل های نسبتا متفاوتی دارند و سبک لباس های آن ها گشاد و بلند است و گاها مشخص است که چند سایز برای آن ها بزرگتر است. اغلب این تیپ لباس پوشیدن را با استایل بگی و کژوال اشتباه می گیرند در صورتی که خود یک سبک متفاوت است که به آن استایل های لش می گویند.
دختران و پسران زیادی هستند که علاقه ای به استایل های کژوال ندارد و به همین دلیل به سمت استایل های لش می روند. ممکن است این سبک لباس ها را در هر سنی مشاهده کنید اما برای نوجوان ها بین دختران و پسران محبوبیت ویژه ای دارد. البته بهره مندی از این مدل تی شرت های لش از گذشته وجود داشته است. این لباس ها تا به امروز شامل تغییرات زیادی شده است این تغییرات با توجه به سلایق افراد ایجاد شده تا به سبک امروزی رسیده است. در این مقاله گروه نگارش پوشاک کوهستانی به شما خواهیم گفت که استایل لش یا لشی چیست؟ و  برای داشتن یک استایل لش شیک و زیبا چکار باید بکنیم؟ و استایل لش را چگونه باید ست کرد. تا پایان مقاله همراه ما باشید.

استایل لش چیست و مناسب چه شرایطی است؟

تاریخچه ای از استایل لش

سبک این لباس ها گشاد و آزاد و همچنین بلند هستند و اغلب 2 الی 3 سایز بزرگتر از سایز اصلی خود آن ها را می پوشند که در واقع مهمترین مشخصه اصلی لباس های لش همین خصوصیات هستند. این استایل لباس پوشیدن ابتدا توسط خوانندگان رپ و هیپ هاپ آمریکایی مد شده و بعد با محبوبیتی که پیدا کرد به کشورهای دیگر هم نفوذ کرد. سبک لش علاوه بر اینکه 2 الی 3 سایز از اندازه نرمال بزرگتر هستند دارای طرح های خاصی هستند که روی آن ها به کار رفته است.

استایل لش چیست و مناسب چه شرایطی است؟

جوانان و اللخصوص نوجوانان به تیپ و استایل های گنگ علاقه خاصی دارند که به عنوان یک تیپ خفن درنظر آن ها جذاب است مانند همین تی شرت های لش که برای علاقه مندان به استایل گنگ بسیار مناسب و جوابگو علاقه آنهاست. البته زمان ورود این استایل به بازار کسب و کارها در سال های اخیر رخ داد. حدودا در دهه 70 سبک همه لباس ها گشاد و آزاد بود مانتوهای آن زمان بسیار عریض و فراخ بودند لباس های مردانه هم بسیار گشاد و بزرگ بودند و با همان لباس ها استایل خود را حفظ می کردند. رپرها و هنرمندان و خواننده ها در آن دوران لباس های گشادتر و خاص تری می پوشیدند اما کم کم در اواخر دهه 80 بود که این لباس ها جذابیت خود را از دست دادند و لباس ها به سمت سبک های تنگ و بدن نما سوق پیدا کرد البته این سبک لباس ها عمر زیادی نداشت زیرا در سال های اخیر مجددا لباس های گشاد و آزاد در قالب تی شرت های استایل لش وارد بازار شد و جوانان و افرادی که سبک های متفاوت دوست داشتند طرفدار این استایل متفاوت شدند.

استایل لش چیست و مناسب چه شرایطی است؟

ویژگی های استایل لش

استایل لش ویژگی های خاصی دارد این سبک یک استایل ساختار شکن بوده زیرا در اغلب استایل ها فیت و اندازه بودن لباس ها مهم است اما چنین موضوعی در لباس های لشی دخترانه و پسرانه اهمیتی ندارد. سبک لباس های لشی حالتی ضد اجتماعی و اعتراض آمیز دارد گاها اگر به نوشته ها و طرح های روی آن ها توجه کنید متوجه این موضوع خواهید شد به همین دلیل اغلب افراد درونگرا و سنت شکن طرفدار این سبک هستند و از آن استفاده می کنند. به دلیل سبک ولنگاری و ساختار شکنی که در این استایل وجود دارد با واژه لش بسیار سازگار است اگر شما طرفدار چنین سبکی هستید حتما باید مشخصات اصلی و ویژگی های آن را بشناسید زیرا برخلاف استایل های عادی مثل تیپ های اسپرت و کژوال قوانین مخصوص خود را دارد که اگر این قوانین را رعایت کنید می توانید یک استایل منحصر بفردی داشته که باعث جذابیت شما می شود.

استایل لش چیست و مناسب چه شرایطی است؟

ویژگی های استایل بگی

استایل های بگی به سبک هیپ هاپ بسیار نزدیک است زیرا خاستگاه و افرادی که باعث ترویج این استایل شدند ارتباطی با استایل هیپ هاپ داشته اند. اصلی ترین ویژگی های استایل بگی گشاد و آزاد بودن لباس بوده است. به اندازه یک الی دو سایز بزرگترند که روی تن فیت نشوند البته اغلب لاتایل های بگی از لباس های فری سایز است. دراین سبک هم می توانید از انواع هودی ها و کفش های بسکتبالی استفاده کنید استفاده از تی شرت های راحت از ویژگی های استایل بگی است در این استایل می توانید از لباس هایی طرح دار و یا ساده بهره ببرید.
از ویژگی های مثبت استایل بگی این است که اگر نکات آن را رعایت کنید می توانید در بسیاری از موقعیت های مختلف از آن ها استفاده کنید برای دورهمی های دوستانه، مهمانی های خانوادگی و... برای نزدیک تر شدن به استایل های بگی باید به گشادی لباس خود دقت کنید تا استایل شلخته ای را برای شما فراهم نکند.

از ویژگی های استایل بگی این است که می توانید هم از لباس های گشاد و هم آزاد استفاده کنید و همچنین به همراه شلوار بگ خود از لباس و یا تی شرت های جذب و فیت بهره ببرید و یا بر عکس یعنی به همراه یک هودی و یا تی شرت گشاد و راحت خود از شلوارهای جذب تر استفاده کنید.

استایل لش چیست و مناسب چه شرایطی است؟

تفاوت استایل بگی و لش

نکته مهم درباره استایل بگی این است که اصلا سبکی به اسم استایل بگی وجود ندارد زیرا تنها یک اصطلاح محاوره ای است که در بین جوانان و نوجوانان جا افتاده و صرفا به استایل هایی که به همراه شلوار بگ ست می شوند می گویند زیرا این شلوار ها مدل گشاد و راحتی دارند. معمولا به همین دلیل است که تصور می کنند استایل بگ و لش تفاوتی با یکدیگر ندارند زیرا علاوه بر شلوار بگ از اجزای مختلفی تشکیل شده است مثل لباس های آزاد و بلند، اکسسوری ها، کلاه، شال و کفش های بسکتبالی و... که هرکدام تاثیری در استایل فرد و ظاهر او می گذارد. در مقابل، استایل لشی هم همین ویژگی های گشاد و راحت بودن را دارد اما ویژگی که این دو استایل را از هم متمایز می کند این است که استایل های بگی نسبت به استایل های لشی نظم بیشتری داشته و مرتب ترند و ویژگی هایی مثل ساختار شکنی و ضد اجتماعی و اعتراضی بودن در استایل ها بگ کمتر دیده می شود و به همین دلیل استایل بگ برای بیشتر افراد قابل قبول تر و نسبت به استایل لش پر طرفدار است.

استایل لش چیست و مناسب چه شرایطی است؟

پیشنهاد پوشاک کوهستانی :
فروشگاه اینترنتی پوشاک کوهستانی برای خرید لباس راحتی گشاد از جمله شلوار راحتی گشاد زنانه محصولات نخ پنبه ای که بصورت اینترنتی بفروش میرسد را به شما پیشنهاد می دهد. برای  خرید انواع شلوار راحتی و تیشرت های نخ پنبه زنانه طرحدار کلیک کنید.

نکاتی درباره داشتن یک استایل لش

همان طور که گفتیم استایل های لش و گنگ دارای خصوصیات مخصوص هستند که در صورت رعایت آن ها می توانید یک استایل لشی و گنگ منحصربفرد داشته باشید البته این استایل در بین جوانان رایج شده است اما به طور کلی مفهومی بالا تر از یک استایل خیابانی ندارد :

1. یکی از اجزای استایل لشی، شلوارهای اسلش دخترانه و پسرانه است که این شلوارها برای ساخت یک استایل تابستانی راحت بسیار مناسب هستند. اغلب سبک این شلوارها جیب زیادی دارد که می توان با یک تی شرت لانگ آن را ست کرد و استایل لش مینیمالی برای خود بوجود آورد.

استایل لش چیست و مناسب چه شرایطی است؟

2. معمولا برخی از خانم ها علاقه زیادی به پیراهن های چارخونه مردانه دارند زیرا سبک راحت و خوبی دارند به همین دلیل سبب شد تا طراحان لباس نوعی پیراهن به نام شکت را برای استایل خانم ها تولید کنند که شبیه لباس های مردانه است و اما کمی بلند تر و گشاد تر از حالت عادی است و البته زیبایی قابل توجهی برای استایل های خانم ها دارد. اما شکت ها با وجود اینکه ماهیتی گشاد و راحت دارند اما نمی توان از آن ها به عنوان یک استایل لش استفاده کرد زیرا ظاهر عجیب و ضد اجتماعی ندارند.

استایل لش چیست و مناسب چه شرایطی است؟

3. برای انتخاب شلوار در استایل لشی می توانید از سبک شلوار جین زاپ دار و یا پاره دخترانه و پسرانه بهره ببرید که بسیار هم برای استایل های لش پر کاربردند. در مقابل شلوارهای مدل اسکینی هم وجود دارند که از آن ها برای استایل زنانه افراد لاغر مناسب هستند و برای استایل لش کاربردی ندارند.
4. استفاده از دورس هم می تواند به استایل شما کمک کند و یک استایل لش جذابی را برای شما ایجاد کند البته حتما به خاطر داشته باشید دورس شما نباید فیت تن باشد زیرا ماهیت و ویژگی استایل لش به گشاد بودن آن است. در ادامه می توانید لباس دورس گشاد خود را به همراه یک کلاه، شلوار هم رنگ و یک کفش بستکبالی تکمیل کنید. این استایل می تواند یک استایل مناسب برای افرادی باشد که می خواهند در کنار استایل لش قد بلند دیده شوند.

استایل لش چیست و مناسب چه شرایطی است؟

5. یکی از لباس های پر طرفدار و محبوب برای سبک لشی در استایل دخترانه و پسرانه استفاده از هودی است. در انتخاب هودی برای استایل لشی حتما دقت کنید زیرا بهتر است از مدل های طرحدار آن استفاده کنید تا بتوانید استایل لش را بهتر به نمایش بگذارید. همچنین فراموش نکنید که گشاد بودن هودی از ویژگی های ضروری و مهم آن است. اما کوتاه و یا بلند بودن قد هودی شما بستگی به سلیقه و قد خودتان دارد. اما بخاطر داشته باشید که برای اینکه قد خود را کوتاه تر نشان دهید استفاده از هودی بلند ظاهر جالبی نخواهد داشت.
6. در استایل های لش به غیر از لباس هایی که اغلب تصور می کنند نمایی عجیبی دارند استفاده از اکسسوری هم تاثیر خاصی خواهد داشت و به راحتی می تواند استایل شما را کامل کند. استفاده از گردنبند طلا، کفش اسنیکرز، زنجیر، انگشترهای خاص و عجیب غریب می تواند به استایل گنگ و لشی شما کمک کند.

در این مقاله خواندیم که . . .

در این مقاله درباره استایل لشی و ویژگی های آن صحبت کردیم و اینکه چرا اغلب مردم آن را با استایل بگی اشتباه می گیرند. استایل لشی و بگی تفاوت ها و شباهت ها زیادی دارند و به دلیل شباهت های زیادی که دارند اغلب افراد این دو استایل را با هم اشتباه می گیرند. استایل لش یک تیپ قدیمی و آمریکایی است که امروزه جوانان و نوجوانان زیادی طرفدار سرسخت آن هستند این سبک یک استایل کاملا غیر رسمی، ضد اجتماعی و اعتراض آمیز است که معمولا با طرح های شلوغ و جملات این چنینی روی لباس تولید می شوند. اغلب افراد افسرده و یا درونگرا به سمت این سبک لباس ها می روند. اما در واقع استایلی به عنوان لشی وجود ندارد و تنها به دلیل لش و راحت بودن این تیپ استایل بین جوانان رایج شده است. استایل های لشی تنها یک استایل خیابانی است و برای مهمانی ها، مجالس و... اصلا مناسب نیستند.

استایل لش چیست و مناسب چه شرایطی است؟

دیدگاه خودرا بنویسید

با عضویت در فروشگاه اینترنتی ما ، خیلی سریع و راحت از تخفیف های ما مطلع شوید!