• ۰۹۱۱۵۲۵۱۷۱۴
بهترین ست لباس های راحتی یا خانگی زنانه و دخترانه

بهترین ست لباس های راحتی یا خانگی زنانه و دخترانه

با سلام به شما خوانندگان و همراهان عزیز سایت ما، در این مقاله قرار است ما تمامی  ویژگی های لباس راحتی و لباس خانگی زنانه و دخترانه را  برای شما  توضیح دهیم و تمامی کار هایی که شما باید انجام دهید تا این لباس ها را سالم تر و با دوام تر نگه دارید را به شما آموزش دهیم.

•    لباس راحتی یا خانگی دخترانه و زنانه چیست؟
•    چرا ما باید از 
 لباس راحتی زنانه یا لباس راحتی دخترانه استفاده کنیم
•    انواع لباس های راحتی یا خانگی زنانه و دخترانه چیست؟
•    6 مورد از پرکاربردترین لباس های راحتی یا خانگی دخترانه و زنانه
•    انواع جنس لباس های راحتی زنانه و دخترانه
•    اهمیت جنس لباس در افزایش راحتی بدن
•    توجه به رنگ ها و طرح های لباس
•    در خانه مرتب باشید
•    خرید انواع ست لباس راحتی زنانه
•    نکاتی که خانم های برای لباس پوشدن در خانه باید رعایت کنند.
•    نکات مهم برای خرید لباس راحتی زنانه

 

بهترین ست لباس خانگی زنانه و دخترانه 1


لباس راحتی یا خانگی دخترانه و زنانه چیست؟

هر نوع لباسی که دختران و زنان برای راحتی و آرامش بیشتر در محیط خانه استفاده می کنند را لباس راحتی و لباس خانگی زنانه و دخترانه می گویند. که شالمل انواع شلوار راحتی، بلوز یا تیشرت و تاپ می باشد. و همچنین می تواند ست لباس راحتی باشد. معمولا برای دوخت لباس های راحتی زنانه و لباس های خانگی دخترانه از پارچه های نخی و سبک استفاده می شود و با تنوع بسیار زیاد و طراحی های متنوعی می باشد.

 

بهترین ست لباس خانگی زنانه و دخترانه 2

 

چرا ما باید از لباس راحتی زنانه یا لباس راحتی دخترانه استفاده کنیم؟
 

لباس های راحتی از آنجایی که برای محیط خانه و منزل شما طراحی شده اند دارای بافتی نرم و لطیف می باشند و سعی شده تا علاوه بر راحتی کمی گشادتر طراحی شوند تا شما احساس راحتی و خنکی بیشتر داشته باشید و به دلیل اینکه از جنس این نوع لباس ها از  نخ پنبه و الیاف های طبیعی هستند کمتر دچار مریضی های پوستی و خارش می شوید برای همین ما به شما پیشنهاد می کنیم زمان هایی که از بیرون به خانه می آیید سریع لباس های مجلسی و رسمی خود را عوض کنید و لباس و شلوار راحتی بپوشید.
 

 

 

بهترین ست لباس خانگی زنانه و دخترانه 7


 
انواع لباسهای راحتی زنانه و دخترانه عبارتند از :
 

ست لباس راحتی زنانه، ست لباس راحتی دخترانه، لباس راحتی زنانه نخی، پیراهن زنانه، ست تاپ و شلوارک زنانه، ست بلوز و شلوار زنانه، تیشرت زنانه، شلوار راحتی زنانه، لباس خواب زنانه و ...

 

بهترین ست لباس خانگی زنانه و دخترانه 13

 

6 مدل از پرکاربردترین لباس های راحتی یا خانگی دخترانه و زنانه:

 

بهترین ست لباس خانگی زنانه و دخترانه 5

 

1.    تاپ و شلوار:

تاپ و شلوار جزو یکی از پرکاربردترین و رایج ترین لباس های راحتی خانگی می باشد که اکثر دختران و زنان در هر سنی که باشند از این مدل ست تاپ و شلوار حتما استفاده می کنند. در انتخاب تاپ شلوارک ها معمولا از رنگ های هماهنگ و مشابه هم استفاده می شود و ست کردن این مدل ها با هم بسیار راحت می باشد. شما می توانید به جای تاپ شلوارک از تیشرت و یا بلوز راحتی نیز استفاده کنید.
شما در صورتی که پوششتان برایتان خیلی مهم است و می خواهید در مقابل محارم خود لباسی با پوشش مناسب استفاده کنید می توانید از تاپ های مجلسی نخی و شلوار نخی زنانه استفاده کنید. خرید شلوار راحتی زنانه

 

بهترین ست لباس خانگی زنانه و دخترانه 4

 

2.    تاپ و شلوارک:  

لباس راحتی زنانه، از جمله پوشش هایی که بسیار زیاد در تابستان و روز های گرم مورد استفاده دختران و خانم های جوان قرار می گیرد استفاده از تاپ و شلوارک می باشد. از جمله پوشش هایی که باعث افزایش جذابیت شما می شود. شما می توانید از ست تاپ و شلوارک راحتی نخی و تاپ و شلوارک کشی راحتی دخترانه و زنانه که بسیار شیک و جذاب می باشند استفاده کنید. برای مراسمات خصوصی در صورتی که تاپ و شلوارک کوتاه می پوشید می توانید از تاپ و شلوارک بلند تر و تا زانو آمده استفاده کنید. از مزیت های این لباس این است که باعث کاهش گرما و عرق کردن بدن می شود برای همین برای فصول گرم سال و مکان ها و مناطق گرمسیری بسیار مناسب می باشد. تاپ و شلوار ها علاوه بر خنک کردن شما باعث ایجاد جذابیت بیشتر دختران جوان و خردسال و خانم ها می شود. اگر دنبال محصولی راحت، تن خوری مناسب و شیک و جذاب می باشید می توانید از ست تاپ و شلوارک نخی و شیک زنانه و دخترانه استفاده کنید. خرید شلوارک زنانه

 

بهترین ست لباس خانگی زنانه و دخترانه 6

 

3.    تونیک:  

در صورتی که دنبال بلوز نخی زنانه می گردید که بلندی مناسبی داشته باشد تا زیر باسن شما را پوشش دهد و به تنهایی و بدون شلوار راحتی نیز بتوان آن را پوشید ما به شما تونیک نخی زنانه و دخترانه را پیشنهاد می دهیم. شما با خرید تونیک نخی و راحتی زنانه و دخترانه می توانید پوشش ایده آل خود را به دست آورید. برای انتخاب تونیک زنانه و تونیک دخترانه سعی کنید از طرح ها و رنگ های شاد استفاده کنید تا علاوه بر زیبایی و آرامش، روحیه ای شاد تر نیز داشته باشید تحتما توجه کنید که رنگ های شاد باعث افزایش روحیه و شادی شما می شوند، برای همین از رنگ های تیره کمتر استفاده کنید. و از آنجایی که تونیک زنانه و تونیک دخترانه مانند مانتو می باشد و با توجه به رنگ، سایز، نحوه طراحی و دوخت قابلیت استفاده در بسیاری از مراسمات دوستانه و خانگی را دارد. علاوه بر این به دلیل پوشانندگی این محصول شما می توانید آرامش بیشتری را حس کنید.
جهت آشنایی و اطلاع بیشتر از انواع توانیک ها می توانید به مقاله ما مراجعه کنید.

 

بهترین ست لباس خانگی زنانه و دخترانه 8

 

4.    تاپ و دامن:  

یکی دیگر از پوشش های لباس راحتی زنانه و دخترانه ای که بعد از شلوار و شلوارک مورد استفاده قرار می گیرد، دامن می باشد. معمولا دامن ها در سومین یا چهارمین اولویت یک خانم می باشند. خیلی از دختران و خانم ها معمولا دوست ندارند در محیط خانه دامن های بلند بپوشند وبرخی نیز با پوشیدن دامن های بلند در محیط خانه احساس راحتی، خنک بودن و آرامش بیشتری نسبت به شلوار ها دارند. در هنگام خرید دامن نخی سعی کنید دامنی تهیه کنید که هم نرم و لطیف باشد و کش دور کمر آن نیز باعث اذیت شما نشود. دامن های نخی در طرح ها، رنگ ها و سایز های متفاوتی در بازار موجود می باشند که هر فرد تا توجه به سلیقه و تیپ شخصیتی خود می تواند از آنها استفاده کند. برای بهتر و زیبا تر دیده شدن طرح ها و رنگ های دامن نخی خود سعی کنید از دامن هایی استفاده کنید که پاهای شما را کاملا بپوشاندو پاهای شما دیده نشود. می توانید رنگ تاپ و دامن خود را با ست کنید. خرید تاپ دخترانه

 

بهترین ست لباس خانگی زنانه و دخترانه 9

 

5.    پیراهن بلند: 

خانم ها و دختران علاقه مند به لباس های بلند می توانید از لباس های ساحلی استفاده کنید این لباس های بلند نخی علاوه بر اینکه از شانه تا قوزک پاهای شما را پوشش می دهد و سبک و خنک می باشد دارای طرح ها، رنگ ها و قیمت های مقرون به صرفه ای نیز می باشد. این پیراهن بلند نخی در روز های گرم سال بسیار پر کاربرد می باشد.

6.    لباس سرهمی یا بیلرسوت:  

یکی دیگر از لباس های راحتی که مانند تاپ و شلوار آزاد می باشد، لباس سرهمی نخی یا همان بیلرسوت ها هستند.از آن جایی که لباس های سرهمی یک تیکه می باشند و تمامی بدن را پوشش می دهند و به دلیل راحت، نخی و آزاد بودن طرفداران زیادی دارد. لباس های سرهمی در مدل های مجلسی و راحتی در بازار موجود می باشد. سعی کنید همیشه یک دست لباس راحتی و یک دست لباس مجلسی سرهمی را در کمد خود داشته باشید.

 

بهترین ست لباس خانگی زنانه و دخترانه 10

 

انواع جنس لباس راحتی زنانه و دخترانه
 

جنس لباس اصلی ترین و مهم ترین گزینه در انتخاب لباس راحتی و پیراهن راحتی زنانه و دخترانه می باشد. یکی از مهم ترین کاربردی که جنس لباس علاوه بر زیبایی در تن برای ما باید ایجاد کند، آن حس مثبت و آرامش در هنگام استفاده از آن می باشد. سعی کنید از تاپ و شلوارک و لباس هایی استفاده کنید که با پوست شما سازگار باشند. معمولا لباس های نخی و پنبه ای همچون تیشرت نخ پنبه و لباس هایی که در آن ها از الیاف طبیعی استفاده شده است علاوه بر نرمی و لطافت خاص می توانند از ایجاد خارش، حساسیت و اگزمای شما نیز جلوگیری کنند. یکی از پر مصرف ترین پارچه هایی که برای لباس زنانه و دخترانه مورد استفاده قرار می گیرد، پارچه نخ و ویسکوز می باشد. این نوع پارچه های ویسکوز معمولا مورد پسند بسیاری از خانم ها هستند. همین طور تی شرت ها و شلوار های نخی زنانه و دخترانه نیز مانند لباس های نخی زنانه کاملا سبک ، نرم و راحت بوده و انعطاف خوبی دارد. علاوه بر این این جنس پارچه ها دارای مقاومت و دوام بالایی می باشد.
یکی از ست های پرفروش لباس راحتی زنانه و دخترانه در سراسر دنیا ست لباس نخی زنانه که مهم ترین مدل آن ست تاپ و شلوار نخی زنانه و دخترانه می باشد. از مزایای جنس ویسکوز می توان به جذب رطوبت بالا و تغییر رنگ بعد از مدتی طولانی را اشاره کرد.
بنابراین سعی کنید از جنس های نخی استفاده کنید و برای انتخاب لباس حتما فصلی را که در آن قرار دارید در نظر داشته باشید.

 

بهترین ست لباس خانگی زنانه و دخترانه 19


اهمیت جنس لباس در افزایش راحتی بدن

 

همان طور که گفته شد سعی کنید از الیاف طبیعی مانند نخ و پنبه استفاده کنید زیرا الیاف های غیر طبیعی و مصنوعی مانند پلی استر یا نایلون مانع عبور و خروج هوا از لباس می شوند از خروج رطوبت و تنفس صحیح پوست نیز جلوگیری می کنند، همچنین به دلیل مصنوعی بودن این الیاف احتمال بروز اگزما، حساسیت های پوستی و خارش نیز وجود دارد.
معمولا در لباس های مهمانی و بیرونی برای اینکه کمتر چروک شود و مقاومت بیشتری داشته باشد از الیاف های مصنوعی و یا ترکیبی از الیاف مصنوعی و کمی طبیعی استفاده می کنند.
با اینکه بیشتر لباس های خواب زنانه و دخترانه و لباس های زیر دخترانه و زنانه از الیاف طبیعی دست شده اند اما به دلیل تماس مستقیم پوست با لباس سعی کنید حتما این نوع لباس ها را با دقت بیشتری تهیه و از طبیعی بودن جنس پارچه آن مطمئن باشید. خرید شلوار راحتی دخترانه
نکته: توجه داشته باشید الیاف طبیعی و مخصوصا پشمی نیز گاهی برای بعضی افراد احتمال دارد حساسیت زا باشد.

 

بهترین ست لباس خانگی زنانه و دخترانه 11

 

توجه به رنگ ها و طرح های لباس
 

قبل از اینکه هر لباس آزاد و راحتی را بخرید ابتدا به طرح و رنگ آن توجه کنید. رنگ هایی که بیشتر به پوست شما می آید را در نظر بگیرید. هر چه از رنگ های شاد و پر انرژی تر استفاده کنید، آرامش و شادی روحی شما نیز بیشتر خواهد شد. می توانید از طرح های فان و بانمک و فنتزی نیز در طرح های لباس راحتی نخی خود نیز بهره ببرید.


در خانه مرتب باشید
 

 شما همانطور که به ظاهر و زیبایی لباس های خود در بیرون از منزل می رسید، به ظاهر و مرتب بودن مو و سلامت پوست و بدن خود نیز در داخل خانه حتما باید توجه داشته باشید.

 

بهترین ست لباس خانگی زنانه و دخترانه 20


خرید انواع ست لباس راحتی زنانه
 

امروزه با اعتماد و افزایش رضایت مصرف کنتدگان از لباس های راحتی نخی علاوه بر اینکه هر چند وقت یک بار زیبایی و تنوع و کیفیت این لباس ها اقزایش می یابد و یکی دیگر از دلایل محبوبیت این لباس ها را می توان مقرون به صرفه و ارزان بودنشان در نظر گرفت.
شما می توانید با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین قیمت ها محصولات راحتی  و خانگی زنانه و دخترانه خود را مانند ست های تاپ و تیشرت نخی زنانه و دخترانه، لباس و بلوز راحتی و خانگی، ست انواع تونیک، و تمامی البسه دیگر خود را از سایت ما تهیه کنید.

 

 

نکاتی که خانم ها برای لباس پوشیدن در خانه باید رعایت کنند:
 

1. همیشه لباس نو و تمیز بپوشید و از لباس های کهنه استفاده نکنید.

به کمد ها و کشوهای لباس خود سر بزنید لباس هایی را که احساس می کنید پاره یا ریش ریش شده، کهنه شده یا رنگ اصلی خود را از دست داده را از کمد خود دور بیاندازید و یا برای کار کردن با مواد سفید کننده و مواد شوینده کنار بگذارید. برای خودتان ارزش قائل شوید و وقت بگذارید و سعی کنید از لباس های نو و جذاب در محیط خانه برای خودتان استفاده کنید.

2. بعد از بیدار شدن از خواب لباس خواب را از تن بدر کنید.

درست است که شما دوست دارید بعد از خواب باز هم لباس های ساتن و نرم لطیف خواب را بر تن داشته باشید ولی برای زیبایی و راحتی بیشتر سعی کنید لباس های خواب خود را بعد از بیداری با لباس های راحتی در منزل عوض کنید. این تغییر تاثیر مثبت و خوبی برای شروع یک صبح پر انرژی در شما می گذارد.

 

بهترین ست لباس خانگی زنانه و دخترانه 23


3. سعی کنید لباس زیر شما متناسب با پوست و بدن شما باشد.

می توانید لباس های زیر خود را با یکدیگر ست کنید، به هیچ وجه از لباس های زیر خراب شده، ضخیم، زبر و لباس هایی که درز هایش باز شده است استفاده نکنید تا بتوانید راحتی و آرامش بیشتری داشته باشید.


4. لباس های آزاد و راحتی به تن کنید.

برای اینکه در محیط خانه احساس راحتی بیشتری کنید از پوشیدن لباس های تنگ، سفت و پلاستیکی و لباس هایی که زیاد چروک می شوند اجتناب کنید سعی کنید لباس های راحت و کمی گشاد تر از سایز خود بپوشید تا راحت تر باشید.


5. حتما به سایز و اندازه لباس ها توجه کنید.

توجه به سایز به این معنی می باشد که لباس های خیلی گشاد نپوشید در صورتی که اضافه وزن نیز دارید سعی کنید لباس شما اندازه بدن و استایل شما باشد.


6. در پوشیدن لباس از رنگ های متنوع و شاد استفاده کنید.

گاهی اوقات حتما لازم نیست لباس و بلوز زنانه و نخی خود را با هم ست کنید، می توانید از رنگ هایی که تا الان استفاده نکرده اید در منزل استفاده کنید. هر چه رنگ بلوز و شلوار نخی شما شاد تر و پر انرژی تر باشد شما روحیه شاد و خوش حال خواهید داشت و هر چه از رنگ های تیره و سیاه استفاده کنید احتمال غم و اندوه و به مرور زمان دچار افسردگی شدن شما زیاد می باشد این یکی از تجربیات بسیار ارزشمند ما در طی سالیان طولانی می باشد.

 

بهترین ست لباس خانگی زنانه و دخترانه 22


7. به جنس لباس هایتان توجه کنید.

جنس لباس می تواند تاثیر زیادی بر روی راحتی و آرامش شما بگذارد برای همین کمتر از لباس های چسبان و پلاستیکی استفاده کنید. از آن جایی که لباس های خانگی اکثر وقت ها در منزل در تن شما هستند برای همین جنسی را انتخاب کنید که دیرتر در شستشو ها کهنه و قدیمی شود.


8. لباس شما با استایل شما باید تناسب داشته باشد.

یکی از نکات بسیار مهمی که در انتخاب لباس های راحتی نخی زنانه باید رعایت کنید این می باشد که اگر شما دارای بالا تنه بلند و پاهایی کوتاه هستید از تونیک استفاده نکنید. اگر کمی شکم دارید و یا کمی شکم شما چاق می باشد از تاپ کوتاه دخترانه و زنانه استفاده نکنید. در صورتی که قصد دارید چاق تر و حجیم تر دیده شوید از لباس های رنگ روشن استفاده کنید و در صورتی که می خواهید لاغر دیده شوید می توانید از لباس های رنگ تیره استفاده کنید.


9. در خانه نیز می توانید از دمپایی یا صندل های راحتی استفاده کنید.

شما می توانید در خانه برای زیبا تر شدن و محافظت از پوست کف پایتان از صندل استفاده کنید. می توانید با پوشیدن کفشی با کمی لژ قد خود را کمی کشیده تر و بلند تر نمایش دهید.


10. به موها و ناخن هایتان رسیدگی کنید.

برای جذابیت بیشتر می توانید موهای خود را شانه بزنید و مرتب نگه دارید، تل ها و کش موهای خود را با لباس های خانگی خود ست کنید. از لاک های چند رنگ و برچسب برای ناخن های خود استفاده کنید.

 

بهترین ست لباس خانگی زنانه و دخترانه 12


11. همیشه خوشبو باشید

سعی کنید در خانه هر زمانی احساس می کنید مرتب دوش بگیرید و حمام بروید. همیشه از خوشبو کننده ها و عطر های طبیعی در منزل استفاده کنید تا هیچگاه بوی عرق ندهید.

 

بهترین ست لباس خانگی زنانه و دخترانه 18


12. از انتخاب لباس های کاملا ساده خودداری کنید.

همیشه لباس ساده نپوشید، سعی کنید گاهی لباس های متنوع و با زرق و برق به تن کنید تا متفاوت و با نشاط تر جلوه کنید.
گرم نگه دارند.

 

بهترین ست لباس خانگی زنانه و دخترانه 24

 

نکات مهم برای خرید لباس راحتی زنانه
 

در هنگام خرید برای اینکه بتوانید بهترین جنس و با کیفیت ترین کار را انتخاب کنید تا بیشترین دوام و کارایی را برای شما داشته باشد حتما باید به مواذد زیر توجه کنید.

 

بهترین ست لباس خانگی زنانه و دخترانه 17
 

1.    جنس لباس‌ راحتی زنانه
 

یکی از اولین و مهم ترین نکاتی که در هنگام انتخاب لباس خود باید در نظر بگیرید جنس لباس است که بعد از چند بار شستشو نباید به هیچ وجه ظاهر و زیبایی خود را از دست بدهند و یا چروک شوند.
حتما باید جنس لباس های خانگی و راحتی شما لطیف و نرم باشد. تا علاوه بر عبور هوا و کاهش تعریق از حساسیت ها یا خارش های پوستی شما جلوگیری کند. این ویژگی ها را می توانید در الیاف طبیعی مانند نخ و پنبه پیدا کنید.
از پارچه هایی استفاده کنید که کمی الیاف مصنوعی در آن ها وجود داشته باشد تا کمتر دچار چین و چروک شود و اتوی کمتری بخواهد.

 

بهترین ست لباس خانگی زنانه و دخترانه 16

 


2.    رنگ لباس‌ راحتی زنانه
 

شما هیچ محدودیت رنگی ندارید و از تمامی رنگ ها می توانید استفاده کنید اما در نظر داشته باشید که هر چه از رنگهای شاد تر و پر انرژی تر استفاده کنید می توانید روحیه ای شادتر و آرام تر داشته باشید و هرچه از رنگ های تیره تر استفاده کنید احتمال ناراحتی و غم و اندوه  و افسردگی شما بیشتر می شود.

 

بهترین ست لباس خانگی زنانه و دخترانه 15


3.    طرح لباس‌ راحتی
 

انتخاب نوع پارچه نیز نیز بسیار مهم می باشد، پارچه هایی که دارای کش سانی بالا می باشند بهترین گزینه برای تهیه لباس های راحتی و خانگی زنانه و دخترانه می باشند.

 

بهترین ست لباس خانگی زنانه و دخترانه 14

 


4.    معیار آب و هوا در انتخاب لباس راحتی زنانه
 

با توجه به فصلی که در آن هستید نوع پارچه و جنس آن را انتخاب کنید. اگر در تابستان قصد تهیه لباس دارید سعی کنید از جنس های نخ پنبه ای، نازک، خنک و کمی گشاد استفاده کنید و اگر زمستان است سعی کنید پارچه شما ضخیم تر و گرم تر باشد.


نتیجه گیری:

و در آخر نیز شما می توانید با رعایت تمامی موارد بالا بهترین گزینه ممکن را پیدا و انتخاب نمایید. امیدواریم که توانسته باشیم تمامی سوالات شما را در مورد لباس های راحتی و خانگی زنانه و دخترانه جواب داده باشیم.

 

مقالات مرتبط :

>> انواع تیشرت زنانه و نحوه ی ست کردن آنها
>> آشنایی با انواع تاپ زنانه و دخترانه به همراه ویدئو معرفی انواع تاپ

 

دیدگاه خودرا بنویسید

با عضویت در فروشگاه اینترنتی ما ، خیلی سریع و راحت از تخفیف های ما مطلع شوید!